Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטול ביטוח בזמן שהיה בחו"ל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

בעוד כ-שבוע אני טס לחו"ל לחצי שנה ללימודים.

ברשותי רנו 2008 שכרגע אני משלם עליה ביטוח מקיף+חובה בביטוח ישיר.

ארצה לחסוך את כספי הביטוח ולבטל כל ביטוח שהוא

ובנוסף בדצמבר עלי לעשות טסט.

 

כרגע תכננתי לבטל את הביטוח ושחבר יקח את האוטו לטסט בדצמבר, ניתן להפעיל ביטוח ליום אחד בשביל הטסט? אם כן איפה כדאי?

 

ואם יש לכם המלצה אחרת אשמח לשמוע מה הייתם עושים, יש לי את האפשרות שקרוב משפחה יסע ברכב מדי פעם אך אצטרך להשאיר ביטוח חובה בשביל זה..

פורסם

רק תזכור שרכב שעומד ברחוב, חייב להיות עם ביטוח.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

יש לך ביטוח *מקיף* על רכב ששווה במקרה הטוב 5000 ש"ח?(אלא אם כן זה דיזל)

 

אם אתה טס לחצי שנה, תמכור את הרכב

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

תתקשר לחברת הביטוח ותבקש להקפיא את הביטוח לתקופה של חצי שנה משום שאינך משתמש ברכב מתאריך ועד תאריך.

טסט אין צורך פשוט תחנה את הרכב בחניה פרטית אצלך או מישהו קרוב.

לאחר שתחזור אתה מתקשר לחברת הביטוח ומבקש להפעיל את הביטוח בחזרה.

לאחר מכן ניגש למכון טסט ומבקש אישור נסיעה זמני עם הרכב שלך שהוא ללא טסט האישור תקף למספר ימים.

אחר כך שיש לך את האישור שעלותו כ 50ש"ח אתה נוסע עם הרכב לטסט.

 

בזמן שהייתך בחול תוכל לבקש מקרוב שלך שיתניע את הרכב מידי פעם או שפשוט יחבר לו מטען מצברים.

הדבר היחיד שעלול לשבוק בתקופה הזו הוא המצבר אם הוא לא חדש.

פורסם

רק תיקון קטן - אישור נסיעה זמני מקבלים בסניפים של משרד הרישוי, לא במכוני טסטים.

 

גם את רישיון הרכב אפשר להקפיא (שוב, במשרד הרישוי) וכך תחסוך תשלום אגרת רישוי על התקופה הזו.

 

 

פורסם

אני הייתי מתקשר לביטוח ומבקש להקפיא את הביטוח אבל מה שכן כך בחשבון שהמצבר יכול להידפק לך אם לא תניע את הרכב בכלל אז תבקש מהחבר או מקרוב משפחה שיניע מדי פעם את האוטו ויעשה סיבוב.

פורסם

עצת אחיתופל. אם יש כוונה להניע את הרכב, ובודאי להסיעו - חייב להיות ביטוח בתוקף!!!!

 

העצה הנכונה ביותר היא למכור את הרכב הישן, שכן כאשר תחזור ותנסה להניע אותו אתה עלול לגלות שאתה צריך להשקיע במצבר חדש, החלפת שמנים ועוד כהנה וכהנה יישור קו, שמחירו יהיה קרוב לערך הרכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
עצת אחיתופל. אם יש כוונה להניע את הרכב, ובודאי להסיעו - חייב להיות ביטוח בתוקף!!!!

 

העצה הנכונה ביותר היא למכור את הרכב הישן, שכן כאשר תחזור ותנסה להניע אותו אתה עלול לגלות שאתה צריך להשקיע במצבר חדש, החלפת שמנים ועוד כהנה וכהנה יישור קו, שמחירו יהיה קרוב לערך הרכב.

שפשוט ינתק את המצבר

הרכב לא נסע איזה החלפת שמנים אתה מדבר

פורסם
העצה הנכונה ביותר היא למכור את הרכב הישן, שכן כאשר תחזור ותנסה להניע אותו אתה עלול לגלות שאתה צריך להשקיע במצבר חדש, החלפת שמנים ועוד כהנה וכהנה יישור קו, שמחירו יהיה קרוב לערך הרכב.

 

מכוניות חדשות ממתינות לפעמים שנה או יותר לפני שנמכרות, איזה יישור קו הן צריכות?

 

חצי שנה זה לא 10 שנים. מדבר מניסיון, לא יקרה לרכב שום דבר מיוחד אחרי חצי שנה. אפילו מצבר אם מנתקים אותו יכול להישאר תקין.

 

למכור את הרכב? יש לו רכב מוכר עם שוק חלש מאוד, למכור אותו אפשר ב 5000 ש"ח אולי. ישאר עם 5000 ש"ח, מה אפשר לקנות בסכום הזה? מגאן אחרת במצב לא ידוע? במה זה עדיף?

 

 

פורסם
יש לך ביטוח *מקיף* על רכב ששווה במקרה הטוב 5000 ש"ח?

 

למה לא? במכוניות כאלה הפרש בין מקיף לצד ג' יכול להיות רק 500-600 ש"ח. שזה סכום ששווה לדעתי לשלם על מקיף.

 

 

פורסם

כי סטטיסטית, לא כלכלי לעשות ביטוח. גם לא ברכב של 120,000 ש"ח

הסיבה שכן עושים היא אי היכולת לספוג את המכה לבד אם וכאשר היא תתרחש.

 

אז ברכב זול זה לא רלוונטי. מי שלא יכול לספוג 5000 ש"ח שלא יחזיק רכב.

 

אין קשר לצד ג', שם פוטנציאל הנזק גבוה בהרבה.

 

לעניות דעתי בלבד.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

×
×
  • תוכן חדש...