Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
תיאור מצוין של דייטים כושלים בתל אביב.

סקרן אם התבלבלת בהקלדה והריקודים סלביים, או שבאמת יש ריקודי עם לסביים.

 

 

אם יש, נא לצרף קישור.

למטרת מחקר אקדמי כמובן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 321
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תיאור מצוין של דייטים כושלים בתל אביב.

סקרן אם התבלבלת בהקלדה והריקודים סלביים, או שבאמת יש ריקודי עם לסביים.

 

https://www.scholars.northwestern.edu/en/publications/dance-studies-gay-and-lesbian-studies-and-queer-theory

 

מדובר בשם גנרי לכל לימודי 'המגדר' למיניהם.

פעם ניסו לשלוח את הבת שלי ללימודי מגדר בחטיבה.

שלחתי להם מכתב שאומר - לא.

 

יש לי בת שיקסע, היא מוגנת משטיפת מוח דתית, אבל לא מהצד השני...:lol:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
חייב.

אחרת אתה אומלל, כי כל המנגנון התפקודי שלך לא בנוי לחוסר מעש והעדר יעדים. אנחנו מתוכננים לפעולה. זו הפעילות של החלקים הכי פרימיטיבים במוח, מנגנוני הסיפוק הכי עתיקים, שמסוותים את הקיום שלנו.

באיזשהו מקום אולי זה חסר, אבל אני אישית פחות מתחבר לקונספט הזה של מטרה-כיבוש-דגל וכך הלאה.

תמיד רוצים עוד ועוד וזה אף פעם לא נגמר.

פורסם

מה אתה מעדיף? להיות אומפה לומפה שכל חצי שנה קופץ מעבודה לעבו... רגע, זה היה בשרשור הזה או שכבר איבדתי את זה סופית?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

כן. השרשור הזה אבד שליטה. או שהעורכים אבדו שליטה בו (למרות יש בו הרבה צהוב).

 

כפי שנכתב לפני 45 שנה בעיתון בית הספר:

 

המערכת איננה אחראית לתוכן המודעות

 

המערכת איננה אחראית לתוכן

 

המערכת איננה אחראית

 

המערכת איננה

 

...................................................המערכת

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
באיזשהו מקום אולי זה חסר, אבל אני אישית פחות מתחבר לקונספט הזה של מטרה-כיבוש-דגל וכך הלאה.

תמיד רוצים עוד ועוד וזה אף פעם לא נגמר.

 

בדיוק.

תמיד רוצים עוד, וזה אכן לא נגמר.

תחשוב על חיות. הן נחות אי פעם?

תחשוב איך רב בני האדם חיו לאורך מאות אלפי שנות הסיטוריה. הם נחו?! הם כל הזמן דאגו אם יהיה מה לאכול מחר. אם יאכל אותם נמר. אם תדרוס אותם ממוטה. אם יבואו הברברים מהיער ויישחטו אותם. וכו'.

הקונספט של, בו נשב וננוח ונבלה, הוא עניין מאוד מאוד חדש בהיסטוריה האנושית.

ואנחנו לא כ"כ מחווטים לזה.

 

אנשים שמחים הם, קודם כל, אנשים עסוקים.

(שוב, בהנחה שכל התנאים הבסיסיים תקינים).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
כן. השרשור הזה אבד שליטה. או שהעורכים אבדו שליטה בו (למרות יש בו הרבה צהוב).

 

כפי שנכתב לפני 45 שנה בעיתון בית הספר:

 

המערכת איננה אחראית לתוכן המודעות

 

המערכת איננה אחראית לתוכן

 

המערכת איננה אחראית

 

המערכת איננה

 

...................................................המערכת

 

הייתי מוכן לקבל תגובה כזו מכל אחד, אבל באמת שלא ממך...

אין לך איזה סיפור לא רלוונטי מהחופשה ב-84' בלוקסמבורג, על קונסיירג' לא אחראי בהוסטל בו התארחת, או משהו כזה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זו תגובה לספייר.

 

רגע, זה היה בשרשור הזה או שכבר איבדתי את זה סופית?

 

כמובן ששכחתי את הסמיילי.

 

דרך אגב - לגבי ה"מחווטים" - זה לא רק מחווטים. מסתבר שאנחנו גם בנויים לתנועה אין סופית. קופים יכולים לשבת כל היום על העץ ולנשנש פירות, זה לא יפגע בבריאותם. אדם שלא יזוז יסבול מהרבה מחלות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מה אתה מעדיף? להיות אומפה לומפה שכל חצי שנה קופץ מעבודה לעבו... רגע, זה היה בשרשור הזה או שכבר איבדתי את זה סופית?

נמאס לי להיות רווק, איפה אפשר... אה לא

אז מה נסגר, רנו 4, כדאי?.. אה לא

 

נראה לי שהג'וקים כבר ברחו ואביו של פות"ש עזב את הבית "יאללה , החבר'ה שלך מהפורום מה זה חופרים"

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
בלי אדם, בעל חיים, אין חיים.

באופן הכי פשוט ומדעי, אם אתה רוצה לדעת מה מטרת החיים, צפה באופן מתודי מה עושים בע"ח, ותסיק את המטרה.

ככה עובדת חשיבה רציונאלית או מדעית

.

אבל אתה לא בוחן זאת ברמת הפרט, אלא ברמת המין (species).

בחשיבה האבולוציונית, מדעית, מטרת החיים היא קיום המין.

ברמה האנושית, כאמור, אנחנו שונים, כי יש לנו תודעה. ברמה הכי פשוטה, תודעה היא היכולת לדמיין את עצמך בעתיד.

להגדיר תודעה באופן מדעי, כמו שאנחנו יודעים להגדיר מהם 'חיים', אנחנו לא יודעים. בינתיים. יש לנו רק הגדרות פילוסופיות.

 

האם תודעה היא תכונה אבולוציונית טובה?

 

 

.

 

שאלה מצויינת בנושא הזה היא האם האדם ביית את החיטה או שבדיוק ההפך?

 

מטרת המין היא קיום ושגשוג והתרבות בכמה שיותר פרטים ואת זה החיטה/אורז/תירס/סויה עושים מעולה.

 

אנחנו בעצם המשרתים שלהם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אם כבר, הייתי קורא לזה סימביוזה. שני המינים נהנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הייתי מוכן לקבל תגובה כזו מכל אחד, אבל באמת שלא ממך...

אין לך איזה סיפור לא רלוונטי מהחופשה ב-84' בלוקסמבורג, על קונסיירג' לא אחראי בהוסטל בו התארחת, או משהו כזה?

 

חשבתי שרק אני שמתי לב לסיפורים הלא רלוונטיים.

 

מסתבר שלפחות עוד אחד שם לב.

 

מעניין אם תהיה לזה השפעה כלשהי, או שנמשיך "להנות" מסיפורים ודוגמאות לא רלוונטיים.

סלע

פורסם

תודה על התיקון

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...