Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

רכב חדש שרק הגיע לארץ ביבוא אישי.

ככה הוא חיכה בחוץ(כמובן שעם גג סגור):

http://www.up2me.co.il/v.php?file=93254803.jpeg

לאחר שעמד בחוץ בנמל חיפה קרוב לחודש

לקחתי אותו לשטיפה ידנית כמובן ביום שבת האחרון ונגלו נקודות שלא יורדות.

אלו הנקודות:

http://www.up2me.co.il/v.php?file=48508136.jpeg

http://www.up2me.co.il/v.php?file=44151563.jpeg

מה אפשר לעשות בשביל להעלים/להוריד אותם?

רכב חדש שרק נחת בארץ, כנראה בזמן שעמד בחוץ במזג אוויר שלנו עבר עליו משהו.

שוקלים לעשות ציפוי ננו לאוטו לשמור על הצבע או כל ציפוי אחר שישמור עליו.

 

מה מומלץ?

מה צפי עלויות?

 

בתודה טל.

פורסם

קצת קשה לראות מהתמונות, אבל אם אלה "נקודות" מבטון/גבס, פלסטלינה תוכל להוריד את הכתמים בקלות.

אם אלה "נקודות" שנוצרו מפגיעה של אבנים, אין ממש מה לעשות.

פורסם

אלו נקודות ללא חורים, אלא חלקות למגע. כלומר אין שקעים אז זה לא מאבנים.

זה נראה כמו שטפטף משהו על האוטו בזמן שעמד בהמתנה לשיחרור ולא ניקו ואז נשאר סימן.

 

טל.

פורסם

לא מבין, המכונית לא הגיעה מצופה בציפוי מגן? היא משומשת או חדשה? כל רכב שיוצא מהיצרן, מצופה במדבקות שאמורות להגן עליו מפגעי הדרך. בהכנה למסירה, מסירים את המדבקות לפני השטיפה כחלק מההכנה למסירה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

ממליץ לך בחום לבצע טיפול דיטיילינג וגם ציפוי נאנו. מדובר ברכב יקר וברור שאכפת לך ממנו.

קשה להגיד בבטחון רק משתי תמונות, עדיף לצלם וידאו איטי בו אתה מתמקד באחת הנקודות ומזיז את הטלפון כמה עשרות סנטימטרים תוך כדי צילום. אז אפשר לראות את הנקודות מכמה זויות ולהבין במה מדובר.

 

בכל אופן סיכוי טוב מאוד שטיפול דיטיילינג יפתור את הבעיה וציפוי נאנו ימנע מבעיות דומות לקרות בעתיד.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

האוטו נרכש חדש מדילר בארצות הברית, ניו ג’רזי.

נסע כ 300 קמ בארצות הברית ולאחר מכן הלך לאחסנה לטובת משלוח לארץ, שהלך לאחסנה היה נקי ללא פגם כלשהו.

כאשר האוטו הגיע לארץ חשבתי שימתין במקום מקורה וסגור אבל ממש לא עמד בשמש הקופחת שלנו.

 

אשמח על מקום מומלץ לטפל ברכב באזור המרכז/ תל אביב.

ראיתי ביקורות טובות על PDR פלוס שנמצאים בפתח תקוווה

 

טל.

פורסם

היי

 

במשלוח ימים ללא הגנה יכולים להיות הרבה סיבות לסימנים...

בגלל זה יצרני רכב מביאים את הרכב עם מדבקה כחולה, שמסירים במסירת הרכב ללקוח.

 

רוב הסיכויים שאתה צריך לעשות פוליש קל וכמו שהמליצו כאן חברים לבצע איטום לצבע מפני מזיקים.

×
×
  • תוכן חדש...