Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חידוש טסט לרכב -i20 2009


Iftah Gadon
שימו לב! השרשור הזה בן 1809 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, הגיעה העת שאני צריך לחדש את הטסט לרכב (יונדאי i20 שנת 2009). עברה גם שנה מהטיפול השנתי האחרון לרכב אז אני אעשה גם לפני הטסט את הטיפול. השאלה שלי האם זה מספיק או מומלץ שאני אבקש מהמוסך שיעשו גם הכנה לפני הטסט? אציין גם שזה מוסך של מקום העבודה שלי (חברת רכבים) שהם גם יקחו את הרכב למכון להעביר אותו טסט.

 

תודה וחג שמח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן.

תבקש מהמוסך גם העברת טסט עבורך - הם יודעים מה לעשות.

יש מקומות שגובים עמלה סבירה תמורת השירות (זמן עבודה "אבוד")

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבקש לפני שמתחילים בטיפול שירימו איתך את הרכב על הליפט ושבנוכחותך יעשו סיבוב לבדוק ליקויים ויראו לך אותם אם יש כאלה שיכולים להכשיל בטסט. ככה גם תוכל לאשר להם תיקון במקום וכך גם לא תיתן להם יד חופשית בלי שראית בעצמך.

סיפורון מהיומיים האחרונים: מיתקשר אליי בחור עם פורד אדג שאני מטפל לו קבוע ברכב, היה צריך הכנה לטסט כי הטסט עבר לפני שבוע והוא הרגיש לחוץ. לא הייתי זמין אז למחרת הוא לקח את הרכב למוסך ליד העבודה שלו בחיפה..לא מוסך שהוא מכיר. שחזר אמרו שהרכב עבר..מה עשו? החליפו שמן מנוע ומסנן בלי ליידע אותו ובלי שהוא ביקש בטענה שהיה צריך והחליפו 2 מנורות בפנסים. סהכ 700 שח!! מניע את הרכב במוסך כדי לצאת מנורת תקלה נידלקת..בא לבעל המוסך מה זה? הוא אומר לו צריך להחליף מצערת אבל תבוא אני אנקה נקווה שזה יעזור. אז לסיכום כללי ושורה תחתונה - לא לאפשר יד חופשית ולהשתדל להיות נוכח. מנורת תקלה מעולם לא דלקה לו ברכב ועכשיו הוא כבר בידיעה שהוא הולך לשלם אלפים על מצערת. השבוע הוא אמור לשלם לו את ה 700 שח ויבצע את הניקוי ונהיה חכמים יותר אני מקווה ששם זה ייגמר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל שאני עובד של החברה אז אין להם אינטרס 'לדפוק' אותי. ככה לפחות אני יודע מאנשים מהחברה..

לגבי להיות שם כשהם עושים את הטיפול זה מאוד בעייתי ולא יקרה כנראה כי אני מתכנן להגיע בבוקר מוקדם למוסך, לשים את הרכב ולנסוע או עם רכב חלופי או טרמפ לעבודה (מקום העבודה שלי זה בעיר אחרת). אני לא יודע בדיוק מתי יתחילו לטפל ברכב שלי, יש להם גם את העבודה שלהם, וממש לא בא לי לחכות שם סתם בלי לדעת מתי יטפלו לי ברכב וזה זמן עבודה שהולך לי... פעם אחת חיכיתי שם מעל שעה עד שהגיעו לרכב שלי וזה לא היה תענוג בכלל.. ככה זה גם נהוג במקום עבודה שלי ששמים בבוקר את הרכב במוסך ואוספים אותו אחה"צ.

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך להישאר לאורך כל הטיפול. תקבע איתם על שעת קבלת הרכב, תגיע בזמן שניקבע, יעלו את הרכב על הליפט, יעשו איתך סיבוב ליקויים לטסט אם יש וזה הכל...כל השאר הם יהיו ילדים גדולים לבצע את העבודה לבד. כך גם תוכל להגיע מהר לעבודה ולאשר להם את התיקון שאתה יודע מה עושים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהמשך לנושא, מישהו יודע להגיד לפי מה קובעים איזה רכב לשייך לכל קבוצת רישוי? למה למשל הרכב שלי (i20 שנת 2009) שייך לקבוצה 2?

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי. ואיפה אני יכול לראות מה היה המחיר של הרכב שלי כשהיה חדש? ובנוסף יש טבלה כזאת שאפשר לראות עד איזה מחיר רכב כל קבוצה? אני שואל כי נראה לי קצת לא הגיוני שהרכב שלי לא נחשב על הקבוצה הראשונה.

תודה מראש..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רלוונטי עכשיו.

 

בשנת 2009 חלקוה לקבוצות הייתה שונה מאשר היום, זה מתעדכן כל כמה זמן.

 

 

אם למשל בשנת 2009 קבוצה 1 הייתה עד 80.000 והרכב שלך עלה 82.000 הוא הוגדר קבוצה 2.

 

 

אחרי שהוגדר, זה נשאר קבוע. כל השינויים במחיר ובחלקוה לקבוצות "לא תופסים" למכוניות שכבר נרשמו.

 

 

פעם קיבל קבוצה 2, ישאר תמיד קבוצה 2.

 

עזוב את זה, אין פה טעות ואין לך אפשרות לשנות את זה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1809 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...