Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן שלום,

התקנתי לבת זוג שלי מולטימדיה באוטו, לפני זה היה סינגל דין ושמתי דאבל.

עשיתי צבע לצבע, הכל עובד והכל טוב.

הבעיה היא שהמאוורר ממשיך לעבוד גם לאחר שהרכב כבוי ואני לא מצליח להבין למה.

החוט היחידי שלא חובר הוא כתום שלפי הכיתוב על המערכת זאת מצלמה קדמית שגם ככה אין.

אשמח לעזרה, תודה!

פורסם
אהלן שלום,

התקנתי לבת זוג שלי מולטימדיה באוטו, לפני זה היה סינגל דין ושמתי דאבל.

עשיתי צבע לצבע, הכל עובד והכל טוב.

הבעיה היא שהמאוורר ממשיך לעבוד גם לאחר שהרכב כבוי ואני לא מצליח להבין למה.

החוט היחידי שלא חובר הוא כתום שלפי הכיתוב על המערכת זאת מצלמה קדמית שגם ככה אין.

אשמח לעזרה, תודה!

כנראה המערכת מתחממת אז פעולת המאוורר נחוצה.

אם אתה חוזר לאחר חצי שעה המאוורר עדיין פועל?

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

פורסם
כנראה המערכת מתחממת אז פעולת המאוורר נחוצה.

אם אתה חוזר לאחר חצי שעה המאוורר עדיין פועל?

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

 

 

צודק לא חשבתי על זה.

תודה רבה אפשר לנעול

×
×
  • תוכן חדש...