Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

השבוע בדקתי באתר של אוויס שוויצריה, שמובילים לא רק מעבר לאיטליה אלא גם לגרום צרפת (במשמעות הגיאוגרפית, לא הישראלית).

חייב לומר שזמן רב לא שכרתי רכב בגרמניה, אבל נתקלתי ההגבלות האלה בעוד מספר מדינות מערב אירופיות.

 

בדקתי כעת גם באתר הבינלאומי של אוויס (אני מניח שהוא מייצג) ובפירוש רכבי מרצדס C,E,S אסורים המעבר לאיטליה.

 

ממליץ לך לשלוח מייל לסניף חברת ההשכרה הרלוונטית ולבקש אישור למעבר הזה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
השבוע בדקתי באתר של אוויס שוויצריה, שמובילים לא רק מעבר לאיטליה אלא גם לגרום צרפת (במשמעות הגיאוגרפית, לא הישראלית).

חייב לומר שזמן רב לא שכרתי רכב בגרמניה, אבל נתקלתי ההגבלות האלה בעוד מספר מדינות מערב אירופיות

 

אם זה מה שהם רושמים, מניח שאין ממה לחשוש. לא?

פורסם

בעיה בבודק האיות בטלפון שלי.

 

יש איסור על מעבר דגמי מרצדס לאיטליה ולדרום צרפת.

 

וכאמור, גם באתר הבינלאומי של אוויס כתוב שאסור להעביר את הדגמים האלה לאיטליה.

 

חפש בגוגל cross border car rental וציין חברת ההשכרה ומדינת לקיחת הרכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בעיה בבודק האיות בטלפון שלי.

 

יש איסור על מעבר דגמי מרצדס לאיטליה ולדרום צרפת.

 

וכאמור, גם באתר הבינלאומי של אוויס כתוב שאסור להעביר את הדגמים האלה לאיטליה.

 

חפש בגוגל cross border car rental וציין חברת ההשכרה ומדינת לקיחת הרכב.

ראיתי שיש חברה בגרמניה שלא מסכימה.

אבל זה לא מצוין כמשהו גורף.

אתרגם את מה שרלוונטי ממה שרשום אם יש בעיה עם לקרוא מה כתוב באנגלית בטלפון שלך:

איזור 1: גרמניה, אוסטריה, איטליה, שוויץ' ועוד (לא רלוונטים).

..

רכבים מסוג (לא רלוונטי)... ולרכבי Luxury יכולים להכנס לאיזור 1 בלבד.

BMW מרצדס ואאודי יכולים להכנס לאיזור 1 ולפולין וצ'כיה בנוסף.

כל השאר יכולים איזור 1 ו-2.

 

נראה די חד משמעי שאפשר...

פורסם

לבת זוגתך אין בעיה שתתקוף פניות עם הרכב או שאתה מתכוון לנהוג רגוע יחסית עם טיבול של לחיצות קלות?

אין ספק שמספר 2 (שכבר אמרת שירדת ממנו) הכי פחות ספורטיבי אבל מאוד נוח לנהיגהץ בטח ובטח שארוכה.

 

לגבי ה M140. זה לא ATS-V. הבקרות שם באמת עובדות. אם לא תלחץ תוך כדי פניה, בקושי תרגיש שמדובר בהנעה אחורית.

 

שורה תחתונה, תלוי מאוד מה אתה מחפש?

פורסם
לבת זוגתך אין בעיה שתתקוף פניות עם הרכב או שאתה מתכוון לנהוג רגוע יחסית עם טיבול של לחיצות קלות?

אין ספק שמספר 2 (שכבר אמרת שירדת ממנו) הכי פחות ספורטיבי אבל מאוד נוח לנהיגהץ בטח ובטח שארוכה.

 

לגבי ה M140. זה לא ATS-V. הבקרות שם באמת עובדות. אם לא תלחץ תוך כדי פניה, בקושי תרגיש שמדובר בהנעה אחורית.

 

שורה תחתונה, תלוי מאוד מה אתה מחפש?

הכל תלוי במה שארגיש. לא נהגתי במסלול או באיזשהי מסגרת שאמרתי - אני נוהג עכשיו כדי לנהוג. תמיד זה היה כדי להגיע מA לB. ככה שלתקוף פניות עם כמה שאני רוצה - לפחות בהתחלה לא יהיה לי אומץ לפנות חזק שמאלה כשאם אני עף קצת ימינה אני נופל מסיים שם את חיי.

ובקיצור מה אני מחפש? את הרכב שיתן לי כמה שיותר כיף תוך כדי נהיגה זהירה יחסית - זאת טבילת האש הראשונה שלי עם רכב ספורט. בנוגע לקבוצה 2... היא יותר מתאימה לנסעיות ארוכות באוטובאהן - פחות הטיול שלי.

פורסם

יש גם אופציה לF-Type R.

אני רגיל לנהוג על מכוניות של 100 כ״ס... לא כדאי להשאיר את זה (542 כ״ס) לפעם הבאה?

מניח שלא יהיה חסר לי כוח בA35 או M2 אפילו... המחירים פחות או יותר זהים.

השאלה מה כחוויה ראשונה מרכב ספורט יתן לי את הטוב ביותר... יש דבר כזה יותר מידי כוח?

פורסם
יש גם אופציה לF-Type R.

אני רגיל לנהוג על מכוניות של 100 כ״ס... לא כדאי להשאיר את זה (542 כ״ס) לפעם הבאה?

מניח שלא יהיה חסר לי כוח בA35 או M2 אפילו... המחירים פחות או יותר זהים.

השאלה מה כחוויה ראשונה מרכב ספורט יתן לי את הטוב ביותר... יש דבר כזה יותר מידי כוח?

 

לא נהגתי על ההונדה אבל מביקורות רבות שצפיתי מדובר ברכב מהנה מאוד לנהיגה. בטח ובטח כשמדובר על הנעה קדמית.

542 כ"ס? על איזה רכב מדובר?

מאיפה ה M2 נכנסה פתאום? זה הרכב הכי טוב שהיה לי בפער. עליו אני, כמובן, אמליץ.

אם אתה לא נוהג לעשות ימי מסלול או לפחות נהיגות בכבישים מפותלים באופן קבוע אז אני מניח שמה שיתן לך את ה"טוב ביותר" זה כוח שמורגש בקו ישר. לאורך זמן זה משעמם אבל בטיול קצר, בטח ובטח כשאתה רגיל ל 100 סוסים, כל דבר מעל 250 סוסים יעלה חיוך על פניך בכל מעיכה של דוושת ההאצה. כמובן שגם לא יהיה מעל 1.5 טון (או לפחות באיזור).

אין דבר כזה יותר מידי. אנחנו, בני האדם, לצערינו, מתרגלים להכל.

פורסם
לא נהגתי על ההונדה אבל מביקורות רבות שצפיתי מדובר ברכב מהנה מאוד לנהיגה. בטח ובטח כשמדובר על הנעה קדמית.

542 כ"ס? על איזה רכב מדובר?

 

יגואר F טייפ ®. היית קרוב...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
לא נהגתי על ההונדה אבל מביקורות רבות שצפיתי מדובר ברכב מהנה מאוד לנהיגה. בטח ובטח כשמדובר על הנעה קדמית.

542 כ"ס? על איזה רכב מדובר?

מאיפה ה M2 נכנסה פתאום? זה הרכב הכי טוב שהיה לי בפער. עליו אני, כמובן, אמליץ.

אם אתה לא נוהג לעשות ימי מסלול או לפחות נהיגות בכבישים מפותלים באופן קבוע אז אני מניח שמה שיתן לך את ה"טוב ביותר" זה כוח שמורגש בקו ישר. לאורך זמן זה משעמם אבל בטיול קצר, בטח ובטח כשאתה רגיל ל 100 סוסים, כל דבר מעל 250 סוסים יעלה חיוך על פניך בכל מעיכה של דוושת ההאצה. כמובן שגם לא יהיה מעל 1.5 טון (או לפחות באיזור).

אין דבר כזה יותר מידי. אנחנו, בני האדם, לצערינו, מתרגלים להכל.

 

מדובר על יגואר F-Type R V8 5.0L

והM2 הייתה מעט יותר יקרה מM140i וזה דגם מובטח. ביקשתי מהם את הA35 ואמרו שיעשו הכל כדי להביא לי אותה כי יש רק 3 יחידות (ממש הצקתי להם)... המרצדס מאד מעניינת אותי לא דווקא רק מבחינת ההנאה מהנהיגה (למרות שאני בטוח שבשבילי היא תספק את הסחורה).

בגלל שההזמנות בקבוצות האלה זה PAY LATER . עשיתי הזמנה גם לm140i/a35 עם בקשה מיוחדת לA35 וגם הזמנה לM2 (לא שילמתי כלום, אפילו לא נתתי פרטי אשראי). אמרו לי ששלושה ימים לפני אדע אם קיבלתי אותה או לא. אם קיבלתי אבטל את הM2 או להפך... מאד ישראלי אבל הם ישרדו :)

יגואר F טייפ ®. היית קרוב...

 

בדיוק

 

אני מפחד שהיא תיהיה ״חזקה מידי״ ונהיגה ארוכה בה תהפוך למתישה. אולי לקחת אותה וללכת לאיזה מסלול לנהוג? ראיתי כל מיני חברות שמדריכות נהיגה ספורטיבית.

פורסם

אני מפחד שהיא תיהיה ״חזקה מידי״ ונהיגה ארוכה בה תהפוך למתישה. אולי לקחת אותה וללכת לאיזה מסלול לנהוג? ראיתי כל מיני חברות שמדריכות נהיגה ספורטיבית.

 

תיקון, לא נותן לערוך:

אני מפחד שהיא תיהיה ״חזקה מידי״ ונהיגה ארוכה בה תהפוך למתישה. הבנתי גם היגואר מאד לא נוחה ונמוכה עם תא נוסעים קטן ודל באבזור. נראלה לי שהיא לא תתאים למשימה... לפחות לא הפעם :)

אולי לפני הטיול ללכת לאיזה מסלול בארץ לנהוג? ראיתי כל מיני חברות שמדריכות נהיגה ספורטיבית.

פורסם
מדובר על יגואר F-Type R V8 5.0L

והM2 הייתה מעט יותר יקרה מM140i וזה דגם מובטח. ביקשתי מהם את הA35 ואמרו שיעשו הכל כדי להביא לי אותה כי יש רק 3 יחידות (ממש הצקתי להם)... המרצדס מאד מעניינת אותי לא דווקא רק מבחינת ההנאה מהנהיגה (למרות שאני בטוח שבשבילי היא תספק את הסחורה).

בגלל שההזמנות בקבוצות האלה זה PAY LATER . עשיתי הזמנה גם לm140i/a35 עם בקשה מיוחדת לA35 וגם הזמנה לM2 (לא שילמתי כלום, אפילו לא נתתי פרטי אשראי). אמרו לי ששלושה ימים לפני אדע אם קיבלתי אותה או לא. אם קיבלתי אבטל את הM2 או להפך... מאד ישראלי אבל הם ישרדו :)

 

אני מפחד שהיא תיהיה ״חזקה מידי״ ונהיגה ארוכה בה תהפוך למתישה. אולי לקחת אותה וללכת לאיזה מסלול לנהוג? ראיתי כל מיני חברות שמדריכות נהיגה ספורטיבית.

 

אכן פיספסתי את ה F לפני. פרט קטן שמשנה את פני הדברים לחלוטין. בדיוק לפני שנה שכרתי את היגואר בגרסת גג נפתח ליומיים (יש שירשור בפורום + אייטם במגזין). רכב מדהים לנהיגה וחזק גם בקו ישר (למרות שהיה הכי חלש מבין אלו ששכרתי שם). דווקא היגואר יכולה להיות יותר בטוחה לנהיגה במבט של מישהו חסר ניסיון בהשוואה לבימריות שהן הנעה אחורית.

אם המרצדס עושה לך את זה אז לך על המרצדס. אין ספק שבהשוואה למה שאתה נוהג בארץ תקבל הרבה בהיבט של כוח וכנראה גם ניהוג (למרות שאין לי מושג על מה אתה נוהג בארץ).

 

היגואר אכן לא פשוטה לנהיגה ארוכה ואם האדרנלין לא בשמיים אז גם מתישה.

פורסם
תיקון, לא נותן לערוך:

אני מפחד שהיא תיהיה ״חזקה מידי״ ונהיגה ארוכה בה תהפוך למתישה. הבנתי גם היגואר מאד לא נוחה ונמוכה עם תא נוסעים קטן ודל באבזור. נראלה לי שהיא לא תתאים למשימה... לפחות לא הפעם :)

אולי לפני הטיול ללכת לאיזה מסלול בארץ לנהוג? ראיתי כל מיני חברות שמדריכות נהיגה ספורטיבית.

 

היגואר אכן עלובה מאוד מבפנים. בטח ביחס ל A קלאס החדשות.

אין ספק שהדרכה במסלול תמיד מוסיפה אבל השאלה היא עד כמה אתה יודע ורוצה (הרי נוסע עם בת זוג) לקחת את הרכבים הללו לקצה?

פורסם (נערך)
היגואר אכן עלובה מאוד מבפנים. בטח ביחס ל A קלאס החדשות.

אין ספק שהדרכה במסלול תמיד מוסיפה אבל השאלה היא עד כמה אתה יודע ורוצה (הרי נוסע עם בת זוג) לקחת את הרכבים הללו לקצה?

 

אני נוהג בארץ על שברולט ספארק 2017 עם פחות מ100 כ"ס חח

רק שאני אבין, כנוהגים ברכב כזה לקצה, מי שיושב ליד הנהג ממש לא נהנה?

ולא יודע אם רוצה לקחת ממש לקצה, אבל כן להפיק מהם את המקסימום הנאה שאני יכול... "הבעיה" שיום מסלול בארץ עם BRZ עולה כמו השכרה של הM2 ל5 ימים בגרמניה.

בקשר לבחירה בין המכוניות - כמו שאמרתי עשיתי הזמנה גם לA35 (לא מובטח) וגם לM2 (מובטח) אבטל את מי שצריך במידת הצורך.. בכל מקרה אני אהיה מרוצה, זה בטוח.

עריכה אחרונה על ידי AsafRS

×
×
  • תוכן חדש...