Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש לא, אני משקיע ברכב שנוסע 5000 ק"מ ב5 שנים .

 

וגם ה5000 ב5 שנים - בכח...

 

רכב זה גם תחביב.

 

גם עם צמיג סיני תגיע ליעד- למה אתה משקיע?

 

הרי כל פורום אסתטיקה הופך למיותר אם ככה, פורום אספנות, וכן הלאה...

;)

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

על אותו משקל ...

 

Advice is a form of nostalgia

dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off

painting over the ugly parts and recycling it for more than it's worth

 

אל תתייחס לאף עצה שנותנים לך - Baz Luhrmann

פורסם

צמיג סיני זה עניין בטיחותי.

לא הייתי קורא לזה השקעה,צורך מינימלי.

 

פורום אסתטיקה ואספנות זה תחביב,אנשים משקיעים בעצמם ולא ברכב.

עושים דברים שנהנים מהם.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

זה כבר סמנתיקה , בגדול?

אני משקיע ברכב כי התחביב שלי זה רכב.

 

מכונה עם 4 גלגלים, מנוע וגיר - התחביב שלי? שיהיו במצב הטוב ביותר .

פורסם

סובארו אימפרזה 2013 - 2014 תכנס לתקציב שלך.

לא ידוע על מחלות (עד כמה שאני יודע), נוחות סבירה, אחלה תמורה לכסף.

נסעתי לא מזמן על אחת שכורה לאילת ובחזרה, שילוב מנוע - גיר די מוצלח, קצת רועשת במאמץ אבל זריזה מאוד.

בשביל רכב שכור עם 90,000 ק"מ על השעון הייתה ממש בסדר.

בסכום הזה - אחלה קניה.

פורסם

3 שנים נהגתי על קרוז 2012 1.6 מהשכרה,הרכב הציג אמינות מופלגת פרט לטיפולים שוטפים ורק לקראת המכירה צינור מים התפוצץ הבנתי שזה בלאי לא הציג חוסר אמינות.גם קניתי בלב לא שלם ולא התאכזבתי,צריכת דלק סביב 1:10,אחזקה סבירה


×
×
  • תוכן חדש...