Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפשר להגיד מזל טוב קניתי GSXR-750 1997


pita100
שימו לב! השרשור הזה בן 6951 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כרגע.., הדבר היחיד שמוביל לחידת האגזוז.., הוא הכיתוב בצד טנק הדלק...

 

Two Brothers Racing

היא חברה לשיפורי אופנועים..., לרבות אגזוזים...

אז יכול להיות שסתם הרביצו שם את הכיתוב..., או שיש דברים בגו...

 

בכל מקרה..., תתחדש...

קח קצת (הרבה) זמן ללמוד את החיה המופלאה הזו...

ותהנה!

-tPR:ReDesign

-"We Do Better at 45°"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שיהיה המון מזל טוב.. סע בזהירות...

ואפשר לשאול מה רע באגזוז?

ככל הידוע לי הוא אמור רק לשפר את ביצועי המנוע, ואולי אף להפחית במשקל..

אז למה לשים מקורי?

אולי כי הוא לא באמת משפר, אולי כי הוא עושה רעש מרגיז, ואולי כי כמו עוד כמה מדבקות שם, הוא מכער את האופנוע...

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי כי הוא לא באמת משפר, אולי כי הוא עושה רעש מרגיז, ואולי כי כמו עוד כמה מדבקות שם, הוא מכער את האופנוע...
אומנם רעש יפה כן יש לאופנוע אבל זה מציק ככל שהסלד עולה.

יש מדבקות שהייתי מת להוריד אותם בזמן הבדיקה אפילו אבל לא ניתן יש עליהם לקה .

הבעל הקודם היה חסר טעם(בלשון המעטה) לצערי.

אולי יש למישהו שיטה איך אני מוריד את המדבקות המכוערות למיניהן בלי שישארו סימנים ובלי שאצטרך לצבוע? ?

"איזה כיף לנסוע 1000 ק"מ ב 200 ש"ח "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רוצה לבאס אותך אבל הצביעה אינה הצביעה המקורית.

 

בהתאם לזאת ולפי עדותך שיש דפיקה קלה בשלדה, כנראה שהאופנוע נסע על הכביש ולא באמצעות הצמיגים; לכן הצעתי היא להכניס את האופנוע לבדיקה במוסך המרכזי (לצורך ביצוע בדיקת מקבילות של הקורות) או למולי מאופנועי השרון לצורך קבלת חוו"ד נוספת (וכך שהליך הקנייה עדיין טרי - ואני מקווה שעשית בדיקה לפני קנייה - ניתן עדיין לנסות להתחשבן עם המוסך הבודק).

 

בנוגע לאגזוז, אם אתה רוצה משהו יותר "נחמד", יש לי מערכת פליטה מושלמת חדשה של AKRAPOVIC (מסדרת ה RACE CONICAL) אבל היא לא תהיה זולה...

 

אם תצטרך עזרה בנוגע לחלקים, אשמח לעזור, שכן ברשותי אופנוע זהה מבציר 96 אשר נמצא בהליכי שידרוג וברשותי מספר חלקים - גם ללא תמורה.

 

תרים טלפון - 052-8311360.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחי שיהיה לך במזל טוב

האופנוע הזה הוא היצירה הכי יפה של סוזוקי לפי דעתי (כואב להסתכל על התחת הסקסי הזה!!!!)

שמוא עליך ועליו

יופ יבוא בעזרת האל גם לי יהיה

בשביל ללקק דבש צריך לאכול הרבה חרא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רוצה לבאס אותך אבל הצביעה אינה הצביעה המקורית.

 

 

בנוגע לאגזוז, אם אתה רוצה משהו יותר "נחמד", יש לי מערכת פליטה מושלמת חדשה של AKRAPOVIC (מסדרת ה RACE CONICAL) אבל היא לא תהיה זולה...

תקן אותי אם אני תועה אבל סדרת הRACE לא יהיה שקט יותר :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש האופנוע יפיוף אמיתי

והכי חשוב סע בזהירות

סליחה על הבורות אבל מישהו מוכן להסביר לי מהי בדיוק מערכת ראם אייר ?[/QUOTE]

בצורה שיטחית:

ראם אייר - על מנת להפיק יותר הספק מנפח מנוע נתון צריך לשרוף יותר דלק (בצורה מלאה) בזמן נתון. כיוון שדלק אין בעיה להזרים לתא הבערה (דיזות גדולות יותר) הבעיה העיקרית היא הזרמת יותר חמצן (או במילים אחרות אויר).

כיצד נעשה את זה ללא מדחס (כמו במנוע עם טורבו) ?

נשתמש באפקט של אויר זורם במהירות בקדמת האופנוע כדי לדחוס את האויר בצורה יעלה לתיבת האויר דרך תעלות מקדמת האופנוע לתיבת האויר. וזה RAM AIR.

כיוון שכתוצאה מהכנסת יותר אויר לתיבה השתנתה התערובת (כאמור קורה רק במהירות גבוהה) יש צורך בתיקון התערובת בהתאם למהירות.

בהזרקה אין בעיה פשוט יש חיישנים שיבצעו ניטור של גזי הפליטה לחצים בתיבת האויר ...

בקרבורטורים ישנם צינורות המעבירים לחץ מה RAM AIR לקרבורטורים ומעשירים/מתקנים את התערובת.

איך מע' RAM AIR נראיית ?

בד"כ פתח או זוג פתחים בקידמת הפרינג המובילים לתיבת האויר.

כמה מוסיף ?

הערכות מדברות על כ- 5-15 כ"ס בהתאם לדגם ולמהירות.

מי התחיל את ה- trend ?

KAWASAKI לפני יותר מעשור וחצי ובמשך זמן רב ועד היום המערכות שלהם נחשבות הטובות בעולם (נכנסות לפעולה במהירות נמוכה בהרבה מימאהה הונדה וכו').

 

חסרונות:

חורים בשילדה להעביר הצינורות (או סיבוך אחר) סיבוך במע' הדלק אוויר ...היום אין אופנוע ספורט בלעדיה.

 

וכך גם לינק ל- SPORT RIDER כתבה ישנה ומפורטת בנושא (חשבת שזה ארוך...)

http://www.sportrider.com/tech/146_9508_ram/index.html

זה לא הספיק לך תכתוב RAM AIR ב- GOOGLE ותראה מה תקבל.

 

נ.ב.

לחברי הפורום - ניתן עדיין לכתוב תגובה בת יותר מ- 3 מילים ללא שימוש במילה "אחי" "דוד" "סבא".. בלי להחשב GICK/חננה/"סבא" - מפתיע נכון. (ארס מגלה מקלדת - אה מה זה...אחי תראה תראה... - שיט הלכה תשובה בלי "ארס").

Machines need love too - Terminator I

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקן אותי אם אני תועה אבל סדרת הRACE לא יהיה שקט יותר :-P

אתה טועה.

 

זה לא יהיה שקט בכלל.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6951 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...