Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם.

 

יש לי אפשרות להחליף את הרכב הקיים בפיאט 500 מנוע 2 צילינדר טורבו נפח 875 סמק עם 85 כ״ס.

שמעתי בעבר ממכר שעובד במוסך שהאמינות של המנועים האלה מוטלת בספק.

טען שהטורבו הולך בתדירות גבוהה בנוסף בגלל הוברציות של המנוע גורם לבעיות במנוע ואף לקריסה.

אשמח לשמוע ממכם עד כמה נכון השמועה שרצה לגבי אמינות המנוע הזה.

ואיך באופן כללי האוטו לעומת המנוע 1250 עם 69 כ״ס.

אבקש להתייחס רק לפיאט 500 ולא להציע חלופות אחרות.

 

טל.

עריכה אחרונה על ידי BRAVO_SX
פורסם

פתפותי ביצים ! הרכב בבעלותי למעלה מארבע שנים וחוץ מטיפולים שיגרתיים הרכב אמין בצורה מופלאה. כיף של רכב, "בייבי אבארט" עם רעש של דה שבו. ברכב שלי מעולם לא הלך טורבו, הוברציות כמעט ולא מורגשות ושום דבר ברכב לא קרס.

כרגיל בארצנו עוד אחד (מכר שעובד במוסך) שנותן עצות ולא יודע מהחיים שלו. עצתי, אל תטפל אצלו ברכב.

קנה את הרכב ותהיה מאושר זאת לעומת הדגם עם המנוע האמין מאוד (69 כ"ס) אבל גם החלש.

כמו כן, בטווין אייר יש דגמים מפוארים עם מושבי עור, ג'אנט 16, חיבורי USB/בלוטות, HILL HOLDER וכיוצ"ב

×
×
  • תוכן חדש...