Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משנים לנו את מספרי הכבישים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מספור כפול מקובל בעולם והארץ, למשל קטע משולב 70/75. יתכן שה-67 הזה קשור לקטע החדש של 6, ואז יש הגיון. אבל שינוי גורף זו צרה צרורה, יהיה הרבה בלבול.

 

דרך אגב, היסטורית היה מיספור קודם לנוכחי, אבל אף אחד לא השתמש בו. צריך לחפש מפות בנות 40 ומעלה.

 

רק שני מיספורים במקטע? הצחקתם את האמריקאים.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Concurrency_(road)#/media/File:Greensboro_road_signs.jpg

פורסם

אין למדינה הזו על מה להוציא את הכסף ?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
את מספרי קווי האוטובוסים משנים בדרך כלל בגלל שינוי המסלולים.

בירושלים שינו מספרים למחצית מקווי האוטובוסים לפני כעשור, עם אחוז קטן בלבד של שינויי מסלולים.

ה-פ-ג-נ-ה ל-א ח-ש-ו-ב ע-ל מ-ה, ובימי ההסתדרות הכול היה דבש / נופת צופים / גן עדן.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

כנראה שנגמרו הפרויקטים שניתן לתת למקורבים ולכן מה שנותר הוא לשנות את מספרי הכבישים.

כמה אבטלה סמויה עוד נדע ?

כמובן שעדיף לשנות את המספרים במקום לטפל בטיב הכבישים שהרי כבר כל הכבישים בטיחותיים לכל משתמש.

חלם.

כן אבל זה היה בתקופת הבריטים שלא דחפו את האף למקום שבין אדם למכוניתו.

פורסם

ועוד 10 שנים כששוב יהיו שינויים, עוד פעם ישנו את מספרי הכבישים?

המהלך אולי בעל הגיון, אך לא ברור עד כמה הוא נחוץ, במיוחד ביחס לדברים אחרים.

פורסם

אולי היה כדאי שקודם ישנו את הכבישים, ישקיעו בגדרות הפרדה, הרחבת מסלולים היכן שצריך, תיקון תשתית לקויה של בורות ושאר מרעין בישין, לפני שמשנים את שמות הכבישים.

פורסם

המצחיק הוא שבפועל אנשים ימשיכו להשתמש בשמות הישנים, מניח שלכביש 90 או לכביש 57 ימשיכו לקרוא בשמות הישנים

 

מעניין מה יהיה עם מסעדת ההמבורגר "כביש 90" בצומת מחניים, המבורגר כביש 8 זה לא ממש קליט.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

×
×
  • תוכן חדש...