Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

בעקות הגשמים האחרונים ופתחי ניקוז סתומי נכנסו מים לרכב וגרמו לכמה בעיות.

המצבר מת (היה באחריות)

ומאורר המזגן הפסיק לעבוד, אחרי אבחון במוסך המכונן (מורשה רנו) צריך להחליף את המפוח האוויר.

בארץ יש רק את המפוח המקורי ב 2300

והצלחתי למצוא חלופי באינטרנט ב900 שקל לפני מע"מ ומס. https://www.micksgarage.com/d/interior-blowers/renault/renault-megane/megane-coupe-2008-to-2016/2-0-16v-dz0g-140-1997/products/2994040-7867-31538/nissens-interior-blower

 

מה לדעתכם עדיף? לקנות מקורי בארץ,או להזמין חלופי מחול? כמה באמת אצליח לחסוך אם אזמין?

וגם הרגשתי שחוץ ממוסכים מורשים ויקרים אין מוסכים עם ידע לרכבי רנו בארץ, אני טועה?

תודה רבה :)

פורסם

יש לך מק"ט? אם כך אני אנסה לבדוק לך אצל ספק גרמני שהזמנתי ממנו לאחרונה חלקים מקוריים לרנו.

 

יש גם את הפולני, [email protected]

 

אפשר להשיג אצלו חלקים מקוריים בעשרות אם לא מאות אחוזים זול יותר מבארץ.

חזיר דיזל

פורסם
יש לך מק"ט? אם כך אני אנסה לבדוק לך אצל ספק גרמני שהזמנתי ממנו לאחרונה חלקים מקוריים לרנו.

 

יש גם את הפולני, [email protected]

 

אפשר להשיג אצלו חלקים מקוריים בעשרות אם לא מאות אחוזים זול יותר מבארץ.

 

מקט ישן - 272108241R

מקט חדש - 272104937R

כמה מס צריך לשלם עם חלקי חילוף לרכב?

פורסם

מצאתי לך פה:

 

https://www.carparts-pros.com/page_1_3.php#oeformo

 

מקורי ב-433 יורו

חליפי ב- 290 יורו (המחיר שאתה מצאת לחליפי יותר טוב.)

 

המשלוחה אצלו יקר, מה שעושה את העסק להערכתי לא כדאי במקרה זה ביחס לרכישה מקרסו.

 

ממליץ לך לבדוק גם אצל הפולני. המשלוח אצלו בד"כ זול מאוד.

 

בדקת כמה יעלה לך פירוק והרכבה במכונן? זה בטח חצי יום עבודה לפחות כי צריך לפרק לדשבורד את הצורה. מהיכן אתה בארץ? אולי שווה לך להדרים או להצפין, כי זו עבודה גדולה.

חזיר דיזל

פורסם
מצאתי לך פה:

 

https://www.carparts-pros.com/page_1_3.php#oeformo

 

מקורי ב-433 יורו

חליפי ב- 290 יורו (המחיר שאתה מצאת לחליפי יותר טוב.)

 

המשלוחה אצלו יקר, מה שעושה את העסק להערכתי לא כדאי במקרה זה ביחס לרכישה מקרסו.

 

ממליץ לך לבדוק גם אצל הפולני. המשלוח אצלו בד"כ זול מאוד.

 

בדקת כמה יעלה לך פירוק והרכבה במכונן? זה בטח חצי יום עבודה לפחות כי צריך לפרק לדשבורד את הצורה. מהיכן אתה בארץ? אולי שווה לך להדרים או להצפין, כי זו עבודה גדולה.

תודה, אבדוק איתו.

יש לך נסיון עם הזמנת מחול? עובר בקלות במכס? או שצריך אישורים מיוחדים?

ואני מחולון, לא הצלחתי למצוא מוסך בעל ידע כמו המורשים (אקספרסו, המכונן) תמיד אשמח לשמוע על מוסך מקצועי וזול יותר

פורסם (נערך)
תודה, אבדוק איתו.

יש לך נסיון עם הזמנת מחול? עובר בקלות במכס? או שצריך אישורים מיוחדים?

 

עונה בפרטי.

 

ואני מחולון, לא הצלחתי למצוא מוסך בעל ידע כמו המורשים (אקספרסו, המכונן) תמיד אשמח לשמוע על מוסך מקצועי וזול יותר

 

תראה, בגדול אני מבין אותך, אני באותו הסרט כבר שנים. פוטנציאלית למוסך מורשה יבואן יש יתרון ביכולות שאין למוסך מן השורה, כמו גם בביצוע פעולות שלא עושים כל יום כמו פירוק דשבורד, משהו שדורש היכרות טובה עם הרכב. הבעיה היא שבפועל הכותרת "מורשה יבואן" היא לא ערובה לשום דבר. הכי טוב למצוא מורשה יבואן שהוא מקצועי , הגון, ישר ולא עובד בשיטת הסרט הנע שמטרתה לסלק אותך החוצה עם רכב כביכול תקין כמה שיותר מהר. אני עוד לא הצלחתי למצוא כזה באזור המרכז (לא אומר שאין; אני אישית עדיין לא מצאתי).

 

שמעתי דברים טובים על הוד-אלרום בעכו, ומצד שני על עמית שירותי רכב בבאר-שבע (מורשה לשעבר). מדגיש שמעדות שמיעה בלבד על שניהם. מכיוון שמדובר בעבודה גדולה, שווה לך לבדוק את האפשרות ולבקש הצעות מחיר משניהם. לנסוע מחולון לב"ש לא סיפור גדול בימינו.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם

תקנה מפרוק נדמה לי שזה תואם לרנו פלואנס יעלה לך בסביבות ה 400 ש"ח , אם אתה מאזור

המרכז דבר איתי בפרטי אני יפנה אותך למתקין זול.

פורסם
תקנה מפרוק נדמה לי שזה תואם לרנו פלואנס יעלה לך בסביבות ה 400 ש"ח , אם אתה מאזור

המרכז דבר איתי בפרטי אני יפנה אותך למתקין זול.

המפוח הוא אחד מהחלקים שלא זהים בין הדגמים

פורסם

לפני שנתיים החלפתי מפוח לרנו מגאן 2008 שלי ב300 שקל במוסך בראשון לציון, ליד הנאפיס באיזור תעשייה

מאז הרכב עמד שנה וחצי, הונע לפני חודש המזגן עבד. כיבוי והדלקה מחדש אחרי 10 דקות והפסיק לעבוד המפוח.

כבר שבועיים אני מחפש והמחיר הכי נמוך שהגעתי אליו הוא 2100 ש"ח לחדש ו1600 לחליפי משופץ עם אחריות ל3 חודשים.

×
×
  • תוכן חדש...