Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי לכולם

יש לי רכב מדגם יונדאי i10,שנתון 2018. היום קרה ועליתי איתו טיפה על המדרכה מבלי לשים לב.ה

תוצאה: קרע קטן בדופן הצמיג ושריטה קטנה על אחת הטסות. רציתי להתייעץ אתכם לגבי כמה דברים:

א. אם המצב הנתון צריך להדאיג אותי?

ב. האם מה שנגרם לי מצריך החלפת צמיג כי זה יכול לסכן אותי בטיחותית ו/או להחמיר בטווח הלא רחוק?

ג. אם כן להחליף, האם להחליף את 2 הקדמיים, או רק אחד בגלל שהצמיג חדש וזה ישנה פחות?

 

תודה למשיביםדני

WhatsApp Image 2018-11-06 at 23.44.46.jpg

WhatsApp Image 2018-11-06 at 23.45.17.jpg

WhatsApp Image 2018-11-06 at 23.45.56.jpg

WhatsApp Image 2018-11-06 at 23.48.54.jpg

עריכה אחרונה על ידי speedman

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

כמה ק"מ הרכב עבר?

אם זה לא הרבה, אתה יכול להחליף צמיג אחד בלבד, בהנחה ותמצא צמיג נוסף זהה.

הייתי מרכיב את הזוג הזה על סרן אחורי, בו הבדלי שחיקה קטנים פחות משמעותיים.

 

לגבי האם הצמיג פסול - אני לא יודע. שווה להתייעץ עם פנצרמעכאר.

לי היה מקרה דומה, שהנזק היה די שטחי. קשה לי לאמוד את גודל הנזק כאן, מה גם שחוץ מהחתיכה יש גם מעין סדק אורכי בהמשך.

 

לי היה מרגיש הכי נוח להחליף אותו.

פורסם

אני לא הייתי לוקח את הסיכון.

 

בהנחה ומדובר ברכב חדש לגמרי שהצמיגים עדיין באמת חדשים לגמרי, אני חושב שאפשר להימנע מהחלפה של 2 צמיגים, אלא הייתי מסתפק בהחלפה רק של הצמיג הפגום.

אך ורק בהנחה והצמיגים באמת חדשים! לסוע עם 2 צמיגים בעלי שחיקה שאינה אחידה זה לא הדבר הכי מומלץ.

 

מה שכן, הייתי מקפיד לשים את אותו צמיג בדיוק (יצרן ודגם), במידת האפשר.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

×
×
  • תוכן חדש...