Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שלא היה לי מושג שמצברי AGM נחשבים ליקרים וגם לא הכרתי את החברה הזו, זה מה שהבעלים הקודם התקין ברכב לפני כחצי שנה.

אם כבר דווקא הייתי בטוח שהוא שם את המצבר הראשון הכי זול שהוא ראה שיתאים (ידוע לך כמה אמור לעלות מצבר כמו זה שמתוקן אצלי?). בכל אופן אני קופץ מחר ליבואן בחולון ונראה מה יהיה.

 

אם אתה נמצא באיזור ת"א תבדוק מחירו של מצבר AGM מול חבר הפורום מוסך רון. רון מחזיק בדרך כלל מצברים מעולים תוצרת וורטא או בוש.

 

כן, אם לא יתסדר אצל היבואן מחר אקפוץ לרון לקנות מצבר.

פורסם

עדכון: הייתי היום אצל היבואן בחולון, הוא חיבר מכשיר שבדק את המצבר שדומה מאוד למכשיר שחיברו לי כבר למצבר קודם וראו שהוא "גמור" רק שעכשיו משום מה המכשיר הראה שהמצבר שלי תקין:

SxHD8h2.jpg

 

בכל אופן, החליטו להחליף את המצבר לאחד אחר, אבל הביאו לי מצבר משומש (אמנם 70 אמפר לעומת 60 שהיה לי, לא יודע עד כמה זה משנה) שמחקו ממנו את תאריך הייצור ואמרו שהוא בסדר.

 

זה המצבר שהיה לי:

ySDXu2R.jpg

 

וזה המצבר ששמו לי:

JdHtkdK.jpg

 

הוא קצת יותר גדול והמגן בד לא נסגר :/

 

בדרך כלל מחליפים למצבר משומש? מה ההשלכות של שימוש במצבר 70 אמפר לעומת 60 שהיה לי?

פורסם
עדכון: הייתי היום אצל היבואן בחולון, הוא חיבר מכשיר שבדק את המצבר שדומה מאוד למכשיר שחיברו לי כבר למצבר קודם וראו שהוא "גמור" רק שעכשיו משום מה המכשיר הראה שהמצבר שלי תקין:

[ATTACH=CONFIG]511028[/ATTACH]

 

בכל אופן, החליטו להחליף את המצבר לאחד אחר, אבל הביאו לי מצבר משומש (אמנם 70 אמפר לעומת 60 שהיה לי, לא יודע עד כמה זה משנה) שמחקו ממנו את תאריך הייצור ואמרו שהוא בסדר.

 

זה המצבר שהיה לי:

[ATTACH=CONFIG]511029[/ATTACH]

 

וזה המצבר ששמו לי:

[ATTACH=CONFIG]511030[/ATTACH]

 

הוא קצת יותר גדול והמגן בד לא נסגר :/

 

בדרך כלל מחליפים למצבר משומש? מה ההשלכות של שימוש במצבר 70 אמפר לעומת 60 שהיה לי?

אני לא מכיר שמחליפים בישן - ראיתי שהחליפו לחבר בחדש ומחקו תאריכים כדי למנוע אחריות עודפת.

זה שהמצבר 70 לא אמור להפריע, מערכת הטעינה יכולה להתמודד ולהטעין את המצבר במלואו.

שתזדקק להחלפה (מקווה עוד שנים) תחליף למצבר EFB כפי שהיצרן נותן (הוא גם יקר ממצבר סטנדרטי אך זול ממצבר AGM)

קובי

:-)

פורסם

גם לי זה היה נראה מוזר שלא מוציאים מצבר מהניילון, אבל לא הייתה לי חשבונית קניה והחליפו לי למרות זאת אז העדפתי לא להגיד כלום :/

×
×
  • תוכן חדש...