Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני בקרוב מאוד מתחיל לבנות בית עם מרתף

הביסוס רפסודה.

 

כחלק מחיפוש פתרונות לאיטום המרתף עלתה האופציה של איטום גבישי.(פנתרון \ זייפקס).

אני נוטה ללכת לכיוון הזה מכיוון שזה חוסך את שלב הבטון הרזה שנדרש עבור יריעות.

וכן מיד עם יציקת הקירות אפשר אחרי יומיים לפרק טפסנות ולסגור(כמובן להמשיך לאשפר).

חוסך זמן בעיקר(אולי קצת כסף)

 

זייפקס מבחינת מחיר פחות או יותר כמו יריעות + התזה.

פנתרון עדיין לא קבלתי הצעה, אך הבנתי שזול יותר מזייפקס.

 

האם למישהו יש נסיון עם שיטת איטום זו?

הבנתי שצריך לשים דגש על הפסקות יציקה ולטפל בהתאם, להתאים את סוג הבטון ולהימנע מסגרגציות ככל האפשר.

האם זייפקס ופנתרון נותנים את אותה התוצאה?

קבלן הביצוע נותן אחריות של כ 7 שנים עבור זייפקס.

 

אודה לחוכמות הפורום :)

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

איזה אחריות של 7 שנים הוא יכול לתת?

 

בהנחה ומתגלית בעיית איטום, מה הוא יעשה? יפרק את הבית?

 

באיטום של מרתף לא חוסכים אגורה.

 

 

לא יודע לענות לך על השיטות הנ''ל, לא מספיק מבין בזה. יכול להיות שהן מצויינות. העצה היחידה שלי - תביא יועץ איטום חיצוני שיפקח על הקבלן ויוודא שהכל מושלם.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

במצב של כשלים של איטום חיצוני, מבצעים איטום שלילי.

פתרונות יש(יקרים) אבל לא אמורים להגיע לשם.

 

כנ"ל עם יריעות \ התזה, אם יש בעיה, מה עושים? פותחים את כל החפירה?

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

×
×
  • תוכן חדש...