Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יובל ידידי(באמת!),אך טעות בידך.

הלוטוס אירופה יוצרה גם יוצרה בדגם ה S2 עם מנוע 1647 סמ"ק,לצד ה 1565 סמ"ק.

המקור אמין לחלוטין,וזכור לי שגם במגזין הגרמני שקיבלת ממני היתה גירסה כזו.

דגם ה S2 החל להימכר בשנת 1971.

 

מר פרחי, בבקשה תקרא, הנה פרוט המנועים

 

זה הלינק

http://www.pistonheads.com/lotus/europa/

 

Power



 

Despite Chapman's desire to build the Europa, the project had been delayed whilst a suitable power plant was found. The Lotus Twin Cam unit was considered too expensive to engineer into the transverse, mid-engined position initially. It was at the Paris Motor Show that Chapman found his inspiration. Renault had just launched the front wheel drive Renault 16, using a 4 cylinder, 1470cc engine. Chapman realised that by swinging the engine through 90÷ and reversing the final drive he had the solution he needed. Using connections at Renault, Lotus secured a supply of 82bhp (standard was 52bhp) versions of the engine and the project went ahead.

 

 

 

The car was launched in Europe initiallly in December 1966. Lotus were keen not to jeopardise sales of the Elan in the UK and USA so continental Europe provided the first market. Five hundred cars went to France initially. With the cars selling well, the lucrative US market was then considered. One of the problems with selling the car in the US was the styling of the car meant that the headlamps were too low. The innovative solution to this was to invert the front wishbones when constructing the car. The car then met US regulations and owners could revert the installation at their leisure. Ultimately Federal Authorities caught onto this ruse and the styling of the front wings was eventually raised to accommodate the higher headlamps required.

 

Bolted

 

The first version of the car - the S1 - is known as the better drivers car due to its solid construction. The second generation Europa - the S2 - was compromised in some respects although gained in other areas such as comfort. To appease insurance companies concerned about the cost of repair, Lotus switched to bolting the body to the chassis rather than bonding it. The smooth underside was lost too as that evolved into a multi-piece assembly. The interior gained moveable, reclining seats and electric windows. The dash assembly was also modified. The result was a car that was quieter, more luxurious and more upmarket car but it had lost some of the stiffness so enjoyed in the S1.

 

 

 

Power was adequate in the Europa but not stunning. The great handling and slippery shape contributed to its point to point ability but more power was desired. Although Renault succeeded in squeezing over 120bhp from the R16 engine, they weren't keen on supplying it to Lotus who would then compete more favourably with Renault Alpines. US spec cars used a 1565cc unit but stricter emissions controls actually reduced power on that to 80bhp.

 

Twin Cam

 

Model Production

S1 650

S2 3615

TC 1580

Special 3130

 

Lotus engineer Mike Kimberly was however working on an engineering solution that would allow the Twin Cam engine to be used resulting in the Europa TC which appeared in 1972. This 1558cc unit was good for 105bhp with 126bhp squeezed out for the Europa Specials with a big valve version. Production ceased in 1974 after almost 9,000 cars had been made.

 

The cars enjoyed a healthy racing career too with John Miles driving to victory in his debut race at the 1966 Brands Hatch Boxing Day meeting. He was in a type 47, which was a modified and lightened Europa chassis and bodyshell, powered by a fuel injected Cosworth 1594cc Twin Cam engine driving through a Hewland FT 200 5 speed gearbox. More success was achieved internationally in 1967 and 1968 but by 1969 they were no longer competitive.

 

The ultimate Europa is a one off modified type 47 fitted with a V8 and 5 speed ZF 'box. This car is now in a private collection.

 

 

S1 כמו שלי 1470 82 כ"ס

S2 בארופה 1470 עם 120 כ"ס ובארה"ב 1565 עם 80 כ"ס

TC קבלה 1588 עם 105 כ"ס

SPECIAL קבלה 1588 עם 126 כ"ס.

 

כל השאר זה כבר אילתורים של מי שקנה את האוטו ולא של החברה.

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קודם כל, שוב כל הכבוד על הפרוייקט הארוך-טווח!

 

ללא כל קשר, יובל, אם זה מעניין אותך, יש סיירה 5 דלתות, נידמה לי 88 נטושה כבר הרבה זמן בתחילת בן גוריון בת"א (מיד אחרי הפיצול מרח' הירקון)- אם אתה צריך חלקים או משהו...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

לאחר שנתיים וחצי ללא התקדמות ככל ועיקר הצלחתי היום לקנות באי-ביי פנסים אחוריים ללוטוס.

אלו פנסים של לנצ'יה פלביה ספורט זגאטו קופה, שיוצרה בשנים 64-68 אם אני לא טועה. יוצרו כ 4000 רכבים כאלה, ומסיבה כלשהי בחרו בלוטוס להשתמש בפנסים האחוריים של הרכב הזה גם לסדרה הראשונה של היורופה. מצ"ב תמונות של הלנצ'יה וגם של הפנסים שרכשתי.כמו גם של הרכב כשרכשתי אותו והיום מפורק על עגלה מזה שנתתים חצי.

כולי תקווה להעביר את הלוטוס בקיץ הקרוב לעבודת פיבר וצבע, ולהשכין את המנוע אחר כבוד אצל מר ל' שיעשה עליו עבודה כמו שרק הוא יודע.

14815.jpg

c4ef_1.jpg

c710_1.jpg

c8ed_1.jpg

P1010007.JPG

dreamPCDV0021.JPG

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

פורסם

שלום.

 

כולולולולו כול ששון וקול שמחה!!!

מברוק ובשעה טובה!

אגב מי זה ל' בשבילך? מה לך ולא מהיכן אתם מכרים ומי אתה ביכלל :lol:

 

 

בברכה בני ל ל ל ל ל

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

יופי, חזרת למירוץ :)

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
הנה הם על הספה בבית.

 

מזל טוב , צבע יפה יש לספה :-)

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היום מצאתי בשעה טובה ספידומטר ליורופה.

הספידומטר מתוצרת SMITHS, כמעט זהה לזה שהיה במקור.

 

אם מישהו מוצא שעונים למיניהם של SMITHS, שיודיע

חסרים לי עדיין שעון טורים גדול

ושעונים קטנים של חום מנוע, לחץ שמן, טעינה, ודלק.

 

הנה מספרים קטלוגיים גם

 

Smith BF2201/11 Fuel Gauge

Smith BP2204/00 Oil Pressure Gauge

Smith SN6136/03 Speedometer

Smith DF1107/00 138" Speedometer Cable

Smith 05228/0169 or Renault R16 8300516-12 teeth Speedometer Cable Drive

Smith BT2204/09 Temperature Gauge

 

מצורפת תמונה של הספידומטר שרכשתי ותמונות של השעונים המקוריים שאני מחפש.

 

כמו כן התחלתי לעבוד על צמת החשמל, הרבה חיתוכים נעשו שם והרבה קומבינות שצריך לסדר.

ddDSC00143.JPG

Picture%20001.jpg

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

פורסם

יובל הי !!

עבודת קודש אתה מבצע, לכשיגמר הפרויקט - יהיה במה להתגאות.

ממה שראיתי בזמנו - הרי עכשו אתה נמצא עידן קדימה - בהצלחה במשימה, ותמשיך כמו שאורן אומר - לאט, לאט ובסבלנות.

מצא משה

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

ובכלל- מה קורה עם הפרוייקט עכשיו?:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...