Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מעניין.

 

אני רוצה לתקן משהו שאמרתי בהודעה קודמת, ואולי גורם לך לכוון את ההגה שלא כראוי: גובה ההגה צריך להיות כזה שבו הידיים האוחזות בהגה (בהנחה ואתה אוחז בו לרוחב הקוטר שלו) יהיו נמוכות מגובה הכתף. לא כל גלגל ההגה צריך להיות מתחת לגובה הכתף. אני בספק שזה בכלל אפשרי ברכב פרטי.

 

אם עדיין יש בעיה, הייתי אומר שהמקום הראשון להתפשר בו הוא בגובה המושב: אפשר לשבת יותר נמוך ממה שציינתי (ככה שהעיניים שלך מעל לקו האמצע של השמשה, במקום בקו השליש העליון) אם ישיבה גבוהה יותר מפריעה לתפעול ההגה ו/או הדוושות.

 

ברוב הרכבים הפרטיים, אפשר למדוד את הגובה בצורה פשוטה יותר: כוון אותו כך שיש מקום לכל חמשת האצבעות של היד שלך בין קודקוד הראש לבין תקרת הרכב.

 

אגב, לא דיברנו כלל על כיוון משענת הראש. לעתים כדי להגיע למצב שבו היא מספיק קרובה לעורף (מאוד חשוב!), צריך להזקיף את גב המושב יותר ממה שנדרש כדי להגיע לתנוחת נהיגה יעילה.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
מעניין.

 

אני רוצה לתקן משהו שאמרתי בהודעה קודמת, ואולי גורם לך לכוון את ההגה שלא כראוי: גובה ההגה צריך להיות כזה שבו הידיים האוחזות בהגה (בהנחה ואתה אוחז בו לרוחב הקוטר שלו) יהיו נמוכות מגובה הכתף. לא כל גלגל ההגה צריך להיות מתחת לגובה הכתף. אני בספק שזה בכלל אפשרי ברכב פרטי.

 

אם עדיין יש בעיה, הייתי אומר שהמקום הראשון להתפשר בו הוא בגובה המושב: אפשר לשבת יותר נמוך ממה שציינתי (ככה שהעיניים שלך מעל לקו האמצע של השמשה, במקום בקו השליש העליון) אם ישיבה גבוהה יותר מפריעה לתפעול ההגה ו/או הדוושות.

 

ברוב הרכבים הפרטיים, אפשר למדוד את הגובה בצורה פשוטה יותר: כוון אותו כך שיש מקום לכל חמשת האצבעות של היד שלך בין קודקוד הראש לבין תקרת הרכב.

 

אגב, לא דיברנו כלל על כיוון משענת הראש. לעתים כדי להגיע למצב שבו היא מספיק קרובה לעורף (מאוד חשוב!), צריך להזקיף את גב המושב יותר ממה שנדרש כדי להגיע לתנוחת נהיגה יעילה.

הבעיה לדעתי מתחילה בזווית המשענת שלי, היא יותר שעונה לאחור מאחר ובמצב זקוף כמעט 90 מעלות אני מרגיש אי נוחות סלתי נסבלת
פורסם
הכיסא בזווית של בערך 60 מעלות

בדרך כלל 60 מעלות בערך זה בסדר

אני עד היום יושב כמעט 90 מעלות, אבל לא ב-90

חבר'ה נראה לי שהתבלבלתם.

משענת ב60 מעלות זה אומר שהמשענת קרובה מידי להגה. גב ישר זה 90 מעלות, ואם המשענת קצת אחורה זה יותר מ90 מעלות.

ישיבה נכונה צריכה להיות קצת יותר מ90 מעלות.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

רגע של התפלפלות בעברית- כשאומרים "כמעט", הכוונה תמיד תהיה "לפני" ולא אחרי.

כמעט הגענו, ז"א עוד מעט נגיע

כמעט 7 בערב, ז"א קצת לפני 7 בערב. 19:10 זה לא כמעט 19:00. (יש לי רק בגרות בלשון ולא מעבר).

אז אתה (ניקו) מכוון נכון את המשענת, אבל שני המצוטטים האחרים שמכוונים ב60 מעלות, צריכים להרחיק אחורה ליותר מ90, ו/או לחזור לשיעורי הנדסה.

 

בחברוווות :-D

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אני הסתכלתי על 60 מעלות דמיוני לכיוון ההפוך של המשענת כלפי המושב האחורי.

 

ברור שאם מסתכלים מהכיוון השני אז הזויות גדולה מ- 90 מעלות (וזה באמת יותר הגיוני להסתכל מהכיוון הזה).

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
רגע של התפלפלות בעברית- כשאומרים "כמעט", הכוונה תמיד תהיה "לפני" ולא אחרי.

כמעט הגענו, ז"א עוד מעט נגיע

באמת? מעניין מאוד מה שאתה אומר.

איפה יש לזה סימוכין? כי לפי מילון כמעט זה "לא ממש אך קרוב לכך".

 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...