Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אולי חכמי הפורום ידעו להסביר למה בישראל לאסקורט דור 1 אין שם, אבל דור 2 זו ברנדה (באנגליה היא מרק טו) ודור 3 היא אריקה (באנגליה היא מרק three).?

חשוב לציין, הייתה "אריקה ברזיל" ו"אריקה גרמני"...

 

לדור 4 קראו בארץ "זטה", לזה דווקא יש הסבר - על שם מנועי Zetec שהופיעו בו.

 

 

עוד דבר - לכל קו המסחריות של פיאט יש שמות "לעניין". דובלו (דובלון), סקודו (אסקודו), פיורינו (פלורין) ודוקאטו (דוקאט) - כל אלו הם שמות של כסף איטלקי ישן.

 

 

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברנדה ואריקה היו שמות הקוד של הפרוייקטים בזמן הפיתוח (לא שבאסקורט מארק 2 היה משהו לפתח..)

לפיאסטה הראשונה, אגב, קראו פרוייקט "בובקט".

אסקודו היה המטבע של פורטוגל. היה כזה גם מטבע איטלקי? מעניין

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

תיקון קטן, אסקודו זה אכן של פורטוגל וספרד.

סקודו היה מטבע איטלקי.

 

 

פורסם

אני אוהב נושאים:

מזראטי- זרמי אוויר.

למבורגיני- עולם מלחמות השוורים.

פורשה - 356 ואז קצת 912 ואז 911 עד היום.

 

אם אתה אוהב נושאים גם במכוניות לפשוטי העם, אז סיאט - ערים בספרד.

פורסם

אנ המצאתי שיטה לציין שמות של גרוטאות

LS= לא סוחב

LT= לא טוב

LTZ= לא טוב זה

GLS= גם לא סוחב

XF= קוסאומו פראיירים

XT = קוסאומו טפו

DL = (דביל למה (קנית?

GT= גמר ת'סוס

 

 

 

 

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם (נערך)

התשובה לגבי האסקורט מופיעה בויקיפדיה: אלה היו שמות הקוד בשלבי הפיתוח של הדגמים. אני חושב שזה היה כינוי בפי העם ולא בסימון הרכב או בשיווק.

 

דרך אגב - גם פולקסואגן די נצמדת לזרמי אויר (רוחות) עם חריג וחצי - הגולף (שאפשר ליחס לזרם הגולף ולרוח המקבילה לו) וכמובן הפולו. אבל בורה היא רוח היורדת מהאלפים לדרום, שירוקו היא שרקיה בצורתה האיטלקית, ג'טה היא זרם הסילון, פאסאט היא רוח הסחר ועוד כמה כאלה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אז השמות מגיעים משלבי הפיתוח, מעניין.

אם כך השאלה המתבקשת, איך דןוקא בישראל של אז, קראו למכוניות (ודווקא לשתי אלו)ע״ש שלבי הפיתוח שלהם (ואיך בכלל ידעו איך נקראים שלבי הפיתוח בעידן שבו העולם היה כולו בשחור לבן (:))

בעוד שבשאר העולם הן לא נקראו כך.

כינוי מאוד איך לומר- מאוד טכני.

זטה זה כבר כינוי שיותר מתאים (סתם כינוי שנובע מסוג המנוע, כמו הכינוי הונדה שפיץ- שאין בינם לבין שלבי הפיתוח כלום)

לאלפא סדרה101 או 105 אף פעם לא קראו כך בישראל, גם לא בשם שהיה להן בשלבי הפיתוח (אם היה כזה מעבר לקוד הטיפו).

פורסם

אל תשכח שהאסקורט, בבגסאותיה הראשונות, הורכבה בארץ, מה שיכול לחשוף את הצוותים הישראליים לשמות בשלב מוקדם ולהפיצם בארץ.

 

חוץ מזה, כינויים כמו שפיץ, פשע ודומיהם הם כינויים עממיים שצמחו בתרבות הישראלית ולא אצל היצרן או היבואן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני אהבתי את השיטה של יונדאי, שקצת הוזנחה בתקופה האחרונה.

i10 - מיני

i20 - סופר מיני

i25 - משפחתית קטנה (סופר מיני עם בגאז' בתכלס)

עד i40 שהיא משפחתית גדולה/מנהלים

 

השיטה של במוו ומרצדס טובה אבל מצריכה היכרות עם המנועים של הדגמים, ולפעמים הם מעדכנים את המנועים שלהם וזה יוצר בלבול. כמו שבמוו עשו עם ה118i וה116i שהפכו בהמשך ל120i ו118i.

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

פורסם
שם מילולי (לא מספר) שממשיך עם הדגם לאורך הדורות - גולף, קורולה, סיוויק, פיאסטה.

 

אלו שמות שכבר 40-50 שנה ממשיכים עם הדגמים, כולם מכירים אותם, הם הפכו לסוג של מותג

 

 

 

שם לא מוצלח - פיז'ו 308 החדשה. למה דגם חדש לגמרי נשאר עם אותו מספר כמו הדגם הקודם? איפה ההסטוריה והמסורת? עד הדגם הזה תמיד היו מתקדמים במספר.

309 כבר תפוס,על ידי רכב שעדיין מיוצר.

 

הדרך של BMW הכי פשוטה ונוחה.

1,2,3,4,5... הגודל של הרכב.

אם יש X בהתחלה אז זה ג'יפון.

רק ה2 מיניוואן וה3 המוזרה מאחור הרסו להם את הרצף.

 

לא מבין את השיטה של מיני.

לא כמה רכבים יש להם ולא מי זה רמת גימור ומתי רכב שונה וכו'.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אני עם 57mm, נושאים תמיד היו עדיפים בעיניי, בין אם זה כמו בלמבו, או אפילו כמו באופל בזמנו (דרגות צבאיות). מבין המספרים השיטה של ב.מ.וו. הייתה מושלמת עד שנאבד הקשר בין השם לנפח המנוע.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

עוד לא ראיתם את שיטת מספור המנועים החדשה של אאודי.

 

ניסו לתת מענה על זה שאין קשר בין הנפח להספק בעידן שלנו, אבל יצא להם מערכת צפנים.

 

https://blog.caranddriver.com/audi-sets-heads-spinning-with-new-confusing-powertrain-badging/

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אני בעד השיטה של, אות לגודל משפחת הדגם, ומספר לנפח המנוע.

ובקצה, אות נוספת, לדגם רמת הגימור.

גימור רגיל R גימור גבוהה H .

 

דוגמה:

רכבים קטנים - A , נפח 1.2 גימור רגיל R גימור גבוהה H . - השם A1.2-R , ו A1.2-H .

רכבים משפחתיים - D , נפח 1.6 גימור רגיל R יראה כך - D1.6-R

או, רכב קטן גימור גבוה - A-1.2H ומשפחתי גימור גבוה - D-1.6H

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

היה את זה ברוסיה בתקופה הסובייטית. הוראת ממשלה לתת לכל דגם קוד מספרי לפי משהו כמו הנ"ל.

 

כל המפעלים היו כפופים לזה.

 

לאדה 2105 זה בדיוק לפי השיטה הזו.

 

מואוד ברור וחסר כל חן או ויחודיות...

 

 

פורסם
אני בעד השיטה של, אות לגודל משפחת הדגם, ומספר לנפח המנוע.

ובקצה, אות נוספת, לדגם רמת הגימור.

גימור רגיל R גימור גבוהה H .

 

דוגמה:

רכבים קטנים - A , נפח 1.2 גימור רגיל R גימור גבוהה H . - השם A1.2-R , ו A1.2-H .

רכבים משפחתיים - D , נפח 1.6 גימור רגיל R יראה כך - D1.6-R

או, רכב קטן גימור גבוה - A-1.2H ומשפחתי גימור גבוה - D-1.6H

 

 

אייל.

זאת החלוקה לסגמנטים של רכבים באירופה:

 

A - מיני

B - סופרמיני

C - משפחתית

D - מנהלים

E - סלון

F - פאר

J - רכבי שטח וקרוסאוברים

M - ואנים

S - רכבי ספורט

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Euro_Car_Segment

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...