Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בהגה של סיאט טולדו, מתאים כל שמן הכולל גם תקן דקסרון 2-3, ואו תקן SP3.

בקש מהמוכר / קנה 1-0.88 ליטר בבקבוק קטן, רשום על הבקבוק את התקנים.

המחיר כ 50-70 ש"ח.

 

שאב את מיכל שמן הגה, עם מזרק גדול וצינור גומי ומלא שמן חדש.(מזרק קונים בבית-מרקחת)

בצע 3-4 החלפות , 1 החלפה כל מספר ימים.

במיכל יש כ 0.2-0.3 ליטר של נוזל - עשה זאת כאשר הנוזל לא חם.

 

כך מכניסים קצת שמן חדש ודליל למערכת - והוא ישתלב טוב עם הישן.

ויורד הסיכוי לרעשים וחוסר לחץ במערכת.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)

ממליץ לך בחום לא לגעת בשמן הגה לעולם , לפני כמה ימים החלפתי שמן בהגה כוח לנסר תקן SP3

 

גם דרך המיכל מילוי איך שמילאתי שמן חדש מאז כל בוקר או שהרכב פשוט לא מונע כמעט 24 שעות והוא קר לגמרי

 

ההגה בעת סיבובים בעמידה משמיע צרחות ורק לאחר כמה דקות שאתה מסובב אותו הרעש נעלם או שאחרי שאתה נוסע קצת זה נעלם עם הנסיעה,

ושתבין המשאבה הייתה תקינה לחלוטין לא היה לי שום רעש כלום! סתם הגדלתי ראש!

 

לא ממליץ בכלל לגעת אם ההגה תקין ואין רעשים ואין כלום אל תיגע , אצלי המשאבה כנראה נהרסה או שנכנס לה אוויר וזה לא נעלם כבר כמה ימים לא משנה מה עשיתי אני עד עכשיו שובר את הראש מה לעשות.. קיצור אל תיגע! המלצה מלב אל לב!

עריכה אחרונה על ידי RANSAR
פורסם

מצטרף להמלצה לא להחליף את השמן הגה, אם אין בעיות אל תחפש אותם.

לא נתקלתי בהנחיה להחליף שמן הגה.

 

מחליפים רק כאשר קיימת בעיה כמו נזילה שתוקנה/ משאבה הוחלפה/ מסרק הגה וכו.

סתם ככה להחליף זה סיכון מיותר מניסיוני הרב לא כדאי.

פורסם
ממליץ לך בחום לא לגעת בשמן הגה לעולם , לפני כמה ימים החלפתי שמן בהגה כוח לנסר תקן SP3

 

גם דרך המיכל מילוי איך שמילאתי שמן חדש מאז כל בוקר או שהרכב פשוט לא מונע כמעט 24 שעות והוא קר לגמרי

 

ההגה בעת סיבובים בעמידה משמיע צרחות ורק לאחר כמה דקות שאתה מסובב אותו הרעש נעלם

או שאחרי שאתה נוסע קצת זה נעלם עם הנסיעה,

,,,

איך בדיוק החלפתה.

נסה לסובב את ההגה לאט , ממש עד הסוף לשני הצדדים, כך האוויר יתנקז.

 

יש תוסף לממסרות אוטמטיות, אשר מסמיך את השמן.

היתה לנו פעם בעיה כאשר החלפנו את כל השמן מהצנרת, עקב קרע בצינור.

והיו רעשים.

שאבנו כ 0.3 ליטר מהמיכל - מלאנו תוסף לממסרות של BG - והרעש נעלם.

http://www.justmotor.co.il/product/%D7%AA%D7%95%D7%A1%D7%A3-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98-bg#

 

1382_large.jpg

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
הייתי היום בחנות חלפים וקניתי שמן הגה,המוכר בדק בדיוק לפי הרישיון איזה סוג של נוזל אני צריך(ולפי היצרן אני צריך ירוק) ואמר לי במידה ושמו לי אדום זה בעייתי...אז מפה לשם גיליתי שאכן הבעלים הקודמים שמו לי שמן הגה לא נכון ושמו אדום

אז עכשיו מה ההשלכות של זה?ואיך אני מחליף

(מדובר בסיאט טולדו 2002 אוט' 1.6)

אתה יכול או יודע לציין איזה מוצר בדיוק הציעו לך בחנות שטענו שהוא זה שמתאים?

פורסם
איך בדיוק החלפתה.

נסה לסובב את ההגה לאט , ממש עד הסוף לשני הצדדים, כך האוויר יתנקז.

 

יש תוסף לממסרות אוטמטיות, אשר מסמיך את השמן.

היתה לנו פעם בעיה כאשר החלפנו את כל השמן מהצנרת, עקב קרע בצינור.

והיו רעשים.

שאבנו כ 0.3 ליטר מהמיכל - מלאנו תוסף לממסרות של BG - והרעש נעלם.

http://www.justmotor.co.il/product/%D7%AA%D7%95%D7%A1%D7%A3-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98-bg#

 

1382_large.jpg

 

 

אייל.

 

אבל זה תוסף לשמן גיר כמה זה יתאים לשמן הגה למרות שיושב בשמן הגה שמן גיר אבל התוסף הוא מסמיך את השמן והשאלה כמה זה בריא למערכת ההגה הסמיכות.. תודה על העזרה

פורסם
מצטרף להמלצה לא להחליף את השמן הגה, אם אין בעיות אל תחפש אותם.

לא נתקלתי בהנחיה להחליף שמן הגה.

 

מחליפים רק כאשר קיימת בעיה כמו נזילה שתוקנה/ משאבה הוחלפה/ מסרק הגה וכו.

סתם ככה להחליף זה סיכון מיותר מניסיוני הרב לא כדאי.

נכון שאין הרבה יצרנים שממליצים על החלפת נוזל ה"כ באופן יזום כחלק מפעולות בטיפול, אבל יש בהחלט יצרנים שכן דורשים זאת.

מצד שני, זהו נוזל שעובד בתנאים קשים וכמו כל נוזל או שמן, הוא מאבד עם הזמן והשימוש את תכונותיו ולכן כדאי לשקול בחיוב החלפתו, במידה ונראה בטיפול שהוא צמיגי ושחור.

פורסם

לא רשמתה איך ביצעתה את ההחלפה - והאם סובבו את ההגה לאט, לשני הצדדים עד הסוף .

 

התוסף - הוא גם שמן הידראולי, מתוסף וקצת יותר סמיך.

והיחס, עד כ שליש מכמות השמן ההידראולי הכללי בהגה.

 

יש דיונים בפורום של אנשים אשר השתמשו בתוסף הנ"ל, והתוצאות היו טובות.

 

לי ולחברים שלי בעלי מוסכים, יש גם ניסיון טוב עם התוסף הנ"ל, בעשרות רכבים.

הן בהגה והן בממסרות אוטומטיות.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

התוסף שהוצע כאן ניסיתי אותו במגוון רחב של סוגי רכבים באף אחת לא נרשם שיפור כלשהו בגיר.

לא בבעיטות ולא החלקות קלות בגיר.

 

ישנו תוסף של lucas לממסרות שניסיתי אותו פעמיים והוא באמת עבד בשני המקרים.

הכל תלוי בסוג הלקוח אם הוא מוכן לתקן את הגיר או רוצה לנסות את מזלו בתוסף.

 

לגבי הנוזל הגה עדיין איני ממליץ להחליפו אם אין הנחיה מפורשת.

נכון שהוא עובד בתנאים קשים, חום רב לחץ גבוה ועוד אבל ההחלפה כרוכה בסיכון גבוה לתקלות כמו הגה קשה עקב נפילות לחץ, נזילות שמן מהמסרק/משאבה משום ששמן חדש דליל יותר משמעותית משמן משומש שאיבד מתכונותיו מעט וצבר משקעים.

 

לא יודע מה אחרים יחליטו לעשות מניסיוני שום דבר לא ישכנע אותי להחליף נוזל הגה כוח ללא הנחיה מפורשת נקודה, מתוך ניסיון רע עם החלפות כאלה.

 

נוזל ממסרה החלפה גם אם אין הנחיה מפורשת לא נתקלתי שנגרם נזק .

פורסם
התוסף שהוצע כאן ניסיתי אותו במגוון רחב של סוגי רכבים באף אחת לא נרשם שיפור כלשהו בגיר.

לא בבעיטות ולא החלקות קלות בגיר.

 

ישנו תוסף של lucas לממסרות שניסיתי אותו פעמיים והוא באמת עבד בשני המקרים.

הכל תלוי בסוג הלקוח אם הוא מוכן לתקן את הגיר או רוצה לנסות את מזלו בתוסף.

 

לגבי הנוזל הגה עדיין איני ממליץ להחליפו אם אין הנחיה מפורשת.

נכון שהוא עובד בתנאים קשים, חום רב לחץ גבוה ועוד אבל ההחלפה כרוכה בסיכון גבוה לתקלות כמו הגה קשה עקב נפילות לחץ, נזילות שמן מהמסרק/משאבה משום ששמן חדש דליל יותר משמעותית משמן משומש שאיבד מתכונותיו מעט וצבר משקעים.

 

לא יודע מה אחרים יחליטו לעשות מניסיוני שום דבר לא ישכנע אותי להחליף נוזל הגה כוח ללא הנחיה מפורשת נקודה, מתוך ניסיון רע עם החלפות כאלה.

 

נוזל ממסרה החלפה גם אם אין הנחיה מפורשת לא נתקלתי שנגרם נזק .

 

החלפת שמן גיר ממליץ לכל אחד ואם יש בעיה אחרי ההחלפה זאת אומרת פשוט שהייתה גם בעיה לפני והגיר היה דפוק כך או כך

 

לגבי החלפת שמן הגה מניסיון אישי ורע מאוד! ממשאבה תקינה לחלוטין ללא בעיות וללא רעשים וללא כלום ושום דבר.........

המשאבה אצלי הפכה להיות בעייתית צורחת בתחילת נסיעה ובוא נגיד שזה הדבר הכי מטומטם שיכולתי לעשות ולך עכשיו תסדר את זה.....

הרי המשאבה הייתה תקינה רגע לפני ואחרי ההחלפה משמיע רעשים , אבל נעלמים עם הנסיעה או אחרי כמה דקות

אז מה קורה פה בכלל איך אני מסדר דבר כזה !! אם אני מחליף משאבה חדשה גם בטח ימשיך הרעש הרי המשאבה הנוכחית הייתה תקינה ,סיוט של עצבים!!

 

בקיצור לא להחליף לעולם פשוט לא!!................

פורסם (נערך)

זה קיצוני מידי, לא להחליף -

אפשר להקפיד לבצע החלפה חלקית, ובמידה ויש רעשי חופשים.

להוסיף משפר צמיגות לממסרות - כגון :

תוסף לממסרות של BG - והרעש נעלם.

http://www.justmotor.co.il/product/%...7%9E%D7%98-bg#

 

הבעיה חולפת, וההחלפה שומרת על מערכת ההגה מבלאי.

 

הוספה - הוסף אצלך תוסף משפר צמיגות לממסרות - וחזור ורשום מה המצב.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

השמן ההידראולי המקורי של VW הוא בצבע ירוק והמק"ט שלו G 002 000.

 

סה"כ הכמות הנדרשת בהחלפה מלאה היא כ-1 ליטר.

 

תוכל לרכוש שמן שווה ערך תוצרת PENTOSIN CHF 11S או תוצרת LM.

 

בכול מקרה אל תמלא שמן דקסרון 2/3 מכיוון שאינו מומלץ על-ידי ייצרן הרכב וכמובן על תוסיף שום תוסף למערכת.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...