Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה ארוכה התקופה?

 

יש שירות כזה במושבים סביב נתב"ג, יכול לשלב את זה יחד עם הסעה לנתב"ג. לא יודע מחירים בדיוק.

אפשרות אחרת: בחניוני בניינים, יכול לשכור ממישהו שיש לו חניה כפולה-עוקבת. הייתי מתמחר דבר כזה עד 200 ש"ח בחודש, וזה באזורים מבוקשים יחסית.

פורסם
כמה ארוכה התקופה?

 

יש שירות כזה במושבים סביב נתב"ג, יכול לשלב את זה יחד עם הסעה לנתב"ג. לא יודע מחירים בדיוק.

אפשרות אחרת: בחניוני בניינים, יכול לשכור ממישהו שיש לו חניה כפולה-עוקבת. הייתי מתמחר דבר כזה עד 200 ש"ח בחודש, וזה באזורים מבוקשים יחסית.

בערך חודשיים שלושה

שמעתי שיש בנתבג שזה טיפה יקר חשבתי גם על חניון של הקניון אבל זה קצת יותר "פרוץ" שם

באיזה מושב יש שירות כזה? מקום מאובטח שמיועד רק לאחסנת רכב ?

פורסם

גוגל מכיר מצויין את האופציות, למשל "חניון טסים" כפר טרומן. אני רואה שהם לא זולים. ברור שחניון טווח ארוך בנתב"ג יקר יותר. אולי יעשו לך הנחה לתקופה. יש עוד שירותים כאלה במושבים באזור, אפילו בגראז' סגור.

פורסם

אבדוק את שתי האופציות השבוע לדעתי אלך על החניון נשמע שזה האופציה הכי זולה ודי מספיק למה שחיפשתי תודה רבה על ההכוונה

פורסם

אם מעניין אותך, תוכל להחנות את הרכב קרוב לבית (שמירה של היישוב, ללא אחריות).

צור קשר בה"פ

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...