Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קיה ויונדאי, המכוניות האמינות ביותר ע"פ מבחן השרידות, פיאט הגרועה


nglancer
שימו לב! השרשור הזה בן 2253 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה בדיוק מה שעושה את ההבדל.

 

נניח שטויוטה ופיאט שורדות אותו הדבר.

 

מהרכבים שנמכרו בין השנים 98' ל2003 שרדו 60% מהרכבים. מהרכבים שנמכרו בחמש שנים האחרונות שרדו 98% מהרכבים.

 

פיאט מכרה 9000 רכבים בין השנים 98' ל2003 ו1000 רכבים בחמש שנים האחרונות.

 

טויוטה לעומת זה מכרו 1000 רכבים בין השנים 98' ל2003, ו9000 רכבים בחמש שנים האחרונות.

 

ציון השרידות של טויוטה ייצא הרבה יותר גבוה, למרות שהרכבים שורדים אותו דבר.

 

העיקרון ברור??

הדוגמאות שלך לא רלוונטיות.

טויוטה למשל מלכת המכירות בעשרים השנה האחרונות. העובדה שהגיעה למקום הראשון מעידה על כך שהדוח אמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדוגמאות רלוונטיות להפליא.

 

לפי נתוני איגוד יבואני הרכב בישראל, בשנת 2000 לדוגמה, פיאט מסרה יותר מכוניות פרטיות מטויוטה - 8582 לעומת 8171.

 

בשנת 2017 טויוטה מסרה פי 7.5 מכוניות פרטיות מפיאט. - 22070 לעומת 2996.

 

http://www.car-importers.org.il/assets/files/69711470037646.pdf?&~nfopt(fileDistorted=7152783568330816&uploadEmbeddedImages=1)

 

http://www.car-importers.org.il/assets/files/21511517914193.pdf?&~nfopt(fileDistorted=5519174814200687&uploadEmbeddedImages=1)

 

כלומר, המכירות של טויוטה עלו פלאים, ושל פיאט ירדו פלאים.

 

כעת אנחנו ב2018, מנתחים את המכירות של כל חברה ב20 שנה האחרונות: מתוך סך המכירות של טויוטה ב20 שנה האחרונות יש אחוזים גבוהים של מכוניות צעירות. מתוך סך המכירות של פיאט יש אחוזים גבוהים של מכוניות 'זקנות'.

 

מכאן אחוזי השרידות הגבוהים של טויוטה..

 

יש מבין??

עריכה אחרונה על ידי chopin
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין פה הרבה התייחסויות:

1. סקודות נגנבו בשנות ה-2000 לא מעט.

2. לא מעט מהמותגים האירופאים מציעים דגמי ספורט, סביר להניח שחלק ניכר מהם ירדו מהכביש עקב תאונות, אין לכך התייחסות בסטטיסטיקה, גם לחלק מהיצרנים היפניים היו דגמי ספורט, אבל לעניות דעתי לא נמכרו באותה כמות.

3. אין התייחסות לרכבים מסחריים שיש לחלק מהיצרנים האירופאיים, אלו גם כן הושבתו סביר להניח לאחר אי כדאיות כלכלית לתיקון - פיאט, רנו, סיטרואן, פג'ו, פולקסווגן.

4. אין התייחסות למוניות שחלקן הניכר הוא אירופאי, וגם אלו מכוניות שעברו חיים קשים.

 

בקיצור, סטטיסטיקה שלא אומרת הרבה ולא מתייחסת לעוד הרבה פרמטרים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגיל האתר הזה הוא דוגמא ומופת לחאפרים...

חלק לא קטן מהרכבים של מרצדס נמכרים לתחום המוניות וכנ"ל סקודה ובשנים האחרונות גם רנו, השרידות של הרכבים בתחום המוניות מוגבל בזמן בד"כ 5-6 שנים והרכב עובר לגריטה.

מסחריות קטנות ורכבי דיזל אשר נועדו לשרת צי עבודה , רכבים אשר עובדים קשה מאוד 3-4 שנים ולאחר מכן חלקם נגרטים, חלקם יוצאים לשוק החופשי למספר שנים קצר ועקב בלאי גבוהה זוכות לחיים קצרים ולמגרש הגרוטאות..

בקיצור או שעושים חקר רציני ואו שמפרסמים חרטא במסווה של סקר ..בדיחה.

 

על אותו משקל היו בודקים שרידות של אוטובוסים ומשאיות מעל ל 10 שנים על הכביש...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם הנתונים האלו מייצגים את המציאות כפי שהיא, את מי זה מעניין? כלומר, כמה אנשים באמת התלבטו בשאלה האם לקנות טויוטה או פיאט מ-2003 לאחרונה?

 

אם יש הבדלים מהותיים בעשר שנים זו מתחילה להיות אינדיקציה מעניינת, ואז אולי שווה להתייחס לכל ההטיות האפשריות שעלו פה. אבל לרוב המכריע של הרוכשים שרידות ל-20 שנה פשוט לא מעניינת.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ממש לא מה שעושה את ההבדל

הרי מדובר באחוזים ואין השפעה לכמויות.

נניח שנמכר רכב אחד בלבד לפני עשרים שנה ועדיין נוסע אז 100% נוסע

רוצה אוטו אחד, קח. אם תראה לי שטויוטה בת עשרים שורדת יותר טוב מפיאט באותו גיל אשמח להסכים למסקנה שהיא מתבגרת טוב יותר, אם תראה לי שטויוטה בת שנתיים שורדת יותר טוב מפיאט בת חמש עשרה, לא אמרת כלום. זה בגדול מה שהסקר הזה מראה.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מאיפה הסטטיסטיקה הזאת נלקחה אבל קח בחשבון שרכב זה גם הרבה עניין של מזל. אני יכול להעיד על עצמי שאני נוסע על הפיקנטו וברוך השם עד עכשיו הכול עובד חלק אז יכול להגיד שהרכבים שלהם כן אמינים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ראיתי את זה פעם ראשונה פה:

 

http://10tv.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1283001

 

היה שם דיון ממש מביך שתואם את הנתונים והמסקנות.

 

אסף

עריכה אחרונה על ידי AssafO

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטיגמות, סטיגמות. בסופו של דבר המציאות נראית פחות או יותר כמו הסטיגמות... זה כמו שאומרים על עדות בישראל, אלה קמצנים ואלה עצבניים, אלה חמים ואלה קרים. תמיד יש יוצאים מן הכלל והסטיגמה לא מחייבת, אבל באורח פלא ברוב המקרים זה תואם לסטיגמה...

 

במוצ"ש האחרון הייתי צריך לנסוע לאירוע, והיה עוד שכן שיצא לאותו מקום והזמין אותי לנסוע איתו. אשתי בדיוק היתה צריכה את הרכב, אז קפצתי על המציאה. יש לו רכב מתוצרת מיצובישי שנמצא כבר 8 שנים על הכביש (פרייבט, לא זוכר את הדגם). אחרי שכל הדרך הוא נסע על 160 והשתולל עם הרכב, שאלתי אותו אם הוא מרוצה מהרכב. כצפוי הוא ענה שהוא לגמרי מבסוט, הרכב רואה מוסך רק מטיפול לטיפול, ונוסע מעולה. אם הוא מחליף, זה רק למיצובישי עם שנתון יותר מתקדם. אז בסופו של יום הסטיגמות מגשימות את עצמן... לא סתם מיצובישי מככבת בתחילת הטבלה וסקודה & פולקסווגן מגרדות את התחתית.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

נכון מאד. כולם יודעים שהמדד האולטימטיבי לדירוג רכבים זה השתוללות ב160 קמ"ש.

צריך להוסיף את זה למבחנים בפורום בנוסף על האבטיח לקנה-מידה.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטיגמות, סטיגמות. בסופו של דבר המציאות נראית פחות או יותר כמו הסטיגמות... זה כמו שאומרים על עדות בישראל, אלה קמצנים ואלה עצבניים, אלה חמים ואלה קרים. תמיד יש יוצאים מן הכלל והסטיגמה לא מחייבת, אבל באורח פלא ברוב המקרים זה תואם לסטיגמה...

 

במוצ"ש האחרון הייתי צריך לנסוע לאירוע, והיה עוד שכן שיצא לאותו מקום והזמין אותי לנסוע איתו. אשתי בדיוק היתה צריכה את הרכב, אז קפצתי על המציאה. יש לו רכב מתוצרת מיצובישי שנמצא כבר 8 שנים על הכביש (פרייבט, לא זוכר את הדגם). אחרי שכל הדרך הוא נסע על 160 והשתולל עם הרכב, שאלתי אותו אם הוא מרוצה מהרכב. כצפוי הוא ענה שהוא לגמרי מבסוט, הרכב רואה מוסך רק מטיפול לטיפול, ונוסע מעולה. אם הוא מחליף, זה רק למיצובישי עם שנתון יותר מתקדם. אז בסופו של יום הסטיגמות מגשימות את עצמן... לא סתם מיצובישי מככבת בתחילת הטבלה וסקודה & פולקסווגן מגרדות את התחתית.

 

תגיד אתה רציני ואו שזו תגובה לפורים ????

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין פה הרבה התייחסויות:

 

2. לא מעט מהמותגים האירופאים מציעים דגמי ספורט, סביר להניח שחלק ניכר מהם ירדו מהכביש עקב תאונות, אין לכך התייחסות בסטטיסטיקה, גם לחלק מהיצרנים היפניים היו דגמי ספורט, אבל לעניות דעתי לא נמכרו באותה כמות.

 

אם נעזוב רגע את העובדה שהדגמים הספורטיביים הם אחוזים זניחים מסך המכירות של הדגמים.

יש לך סטטיסטיקה כלשהי שמגבה את אחוז המעורבות של דגמים ספורטיביים בתאונות וירידה שלהם מהכביש? או שזו דמוגוגיה בגרוש?

כי לאחרונה עשיתי פילוח של דגמי מיני קופר שעלו לכביש בעשור וחצי האחרונים ודווקא הדגמים הספורטיביים שרדו באחוזים גבוהים יותר. יש לזה הסבר די פשוט: רוב החלפים משותפים, ככה שלהגיע להשבתה בדגם יקר יותר מתאונה זהה קשה יותר. כמו כן, הדגמים הספורטיביים סחירים יותר, לכן שווה לסוחרים להתעסק בתיקונים שלהם לעומת דגמי הבסיס.

 

יש לו רכב מתוצרת מיצובישי שנמצא כבר 8 שנים על הכביש (פרייבט, לא זוכר את הדגם). אחרי שכל הדרך הוא נסע על 160 והשתולל עם הרכב, שאלתי אותו אם הוא מרוצה מהרכב. כצפוי הוא ענה שהוא לגמרי מבסוט, הרכב רואה מוסך רק מטיפול לטיפול, ונוסע מעולה. אם הוא מחליף, זה רק למיצובישי עם שנתון יותר מתקדם. אז בסופו של יום הסטיגמות מגשימות את עצמן... לא סתם מיצובישי מככבת בתחילת הטבלה וסקודה & פולקסווגן מגרדות את התחתית.

תשמע,אם ככה, כנראה שאם היית רואה את הפונטו ספייס בת ה14 שלי בדרך לאילת ובחזרה ויומיים לאחר מכן לירושלים ובחזרה לצפון בחג סוכות האחרון, כנראה שהיית זורק את האאוטלנדר לברזל וקונה פיאט :-P

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2253 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...