Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דרוש שואב אבק!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לא ענית לי על השאלה חבר, זה שיוטוב מתגמלת יוטוברים זה משהו שהעולם מכיר בו מזה שנים רבות.

כיצד עשית 850 שקלים מ 90K צפיות? רוצה לספר לנו?

יוטוב משלמת ~0.8$ פר 1,000 צפיות או לחלופין 2-3-4-5$ במידה ויש פרסומות בהתחלה או בין לבין, מה שאין לך.

 

אז שוב, איך בדיוק הגעת ל 700-850 שקלים מ 90K צפיות?

 

יש לי פרסומות בסרטון, זה שלא ראית בגלל החוסם שלך לא אומר שאין לי . אם לא הייתי עושה מונוטייז לא הייתי רואה שקל.

שמע, אין לי מושג איך עובד בדיוק האלגוריתם של יוטיוב. אני יודע שזה תלוי בלא מעט משתנים . אבל הבסיס הוא כזה - על כל 1000 צפיות = דולר אחד.

אני מניח שמה שהגדיל את ההכנסות במקרה שלי, זה ה78 סאבסקרייברס בעקבות הסרטון. אני חושב שמנויים בערוץ מעלים את אחוז הרווח. כמו גם כמות הלייקים. שים לב שיש לי גם 147 שרס. ואני מניח שזה אינטרס של יוטיוב לתגמל גם על זה. כי כל שר מגדיל את החשיפה של האתר לעוד קהל. קיצר, המון משתנים אבל הבסיס נשאר זהה.

 

הנה כמה תמונות מהאנלייז של הערוץ שלי שאולי יעזרו לך :

 

צילום מסך (12).jpg

 

צילום מסך (14).jpg

עריכה אחרונה על ידי Tsachi89

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
...כי בדיוק בגלל החשיבה המקולקלת הזו של דופקים אותי...אגב במקום להשקיע את הכסף על הדייסון, הם בטח השקיעו על כל מיני אקססוריז מיותרים ויקרים לרכבים שלהם.

 

 

גם אם נניח וזה היה נכון, למה אתה חושב שמישהו שאול אותך על מה להוציא את הכסף שלו?

מנטליות ישראלית טיפוסית - זה גם להמציא איזו תאוריה שבחירתו של X במוצר Y דופקת את חייך בצורה שאתה צריך לרוץ לקטר עליה בפורום.

פורסם
גם אם נניח וזה היה נכון, למה אתה חושב שמישהו שאול אותך על מה להוציא את הכסף שלו?

מנטליות ישראלית טיפוסית - זה גם להמציא איזו תאוריה שבחירתו של X במוצר Y דופקת את חייך בצורה שאתה צריך לרוץ לקטר עליה בפורום.

 

שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה עם הכסף שלו, אבל שאף אחד פה לא יטעה אחרים ויגיד ששואב ב400 שקל עושה את העבודה.

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

פורסם
שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה עם הכסף שלו, אבל שאף אחד פה לא יטעה אחרים ויגיד ששואב ב400 שקל עושה את העבודה.

לצרכים שלי אני קונה ב-400 ש"ח שני שואבי אבק, שבהחלט מספקים את הצרכים. בלי חתולים וכלבים ובלי אבק מדבר (עד כמה שאפשר, הרי בשרב האבק מגיע מלוב) השואב הגנרי מהום סנטר בהחלט מספק את הצרכים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה עם הכסף שלו, אבל שאף אחד פה לא יטעה אחרים ויגיד ששואב ב400 שקל עושה את העבודה.

 

 

העבודה שלי מוגדרת על ידי, וכך גם השאלה האם היא בוצעה לשביעות רצוני

אתה רוצה להמליץ אחרת? זכותך, מי אתה שתסתום לי את הפה ותגיד לי איזה שואב מתאים לי והאם מותר לי להמליץ עליו?

פורסם

אז... בסופו של דבר נקנה שואב מהום סנטר, 380 ש"ח ואין תלונות - לטעמי, עושה את העבודה כמו גדול!

בסופו של דבר אין לי גן חיות בבית או כמויות אבק גדולות שדורשות דייסון ב-3,000 שקל.

אולי כשסדר העדיפויות שלי ישתנה הדייסון יבוא בחשבון.

פורסם

עניין שואב האבק הוא בדיוק כמו עניין הטלפון הנייד והמכונית: השיומי ב-800 ש"ח מספק את צרכי, לא צריך אייפון X ב-5000, והסוזוקי נותן לי בדיוק מה שאני צריך בשליש המחיר של איזה רכב מפונפן. ואם ישנטבדן או נזק זה כואב פחות.

לפני הדייסון היה איזה שואב יוקרתי אחר. ההורים שלי קנו אותו באלפי ש"ח (היו בבית כלב וחתולים), ובסופו של דבר ויתרו עליו לטובת משהו זול וקל לתפעול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בטח מדובר בקירבי. הקירבי האלה היו עולים סכומים פסיכיים (10,000 ש"ח פלוס מינוס כמדומני), אבל היו חיות עבודה ששורדות עשרות שנים ושואבים מעולה. נוחים לתפעול הם לא ממש היו.

הדייסון, במיוחד האלחוטיים מאוד קלים ונוחים לתפעול.

פורסם

הקירבי האלה היו שערוריה - מכירות מדלת לדלת עם הלחצה ובמחיר הזוי. אחד המקרים הנדירים שהצליחו לערבב את ההורים שלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתחום השואבים יש את החיים לפני ואחרי דייסון...

אני עם הדיסון השני שלי DC51 אחרי יותר מ 14 שנה עם ה DC04 אשר שירת אותי נאמנה מלבד החלפת קלאצ בעלות של כ 350 שקל..., הוא נמסר לבן משפחה וממשיך לתת בראש.

 

מציע לכל אילו אשר ממליצים על שואבי הום סנטר למיניהם לעבור אחרי שאיבה של אילו עם שואב דייסון..., כמות הטינופת שהוא יוציא תראה לכם שאתם עובדים על ריק...

 

בדיוק. רכשתי בסוף את הדייסון שרציתי ובשאיבה ראשונה הוא אסף פי 10 יותר אבק מאשר שואב ה-LG שהיה לי קודם הוציא בחודש. השטיחים סופסוף לא מסריחים בגלל האבק, תענוג. הוא גם מאוד נוח לעבודה, פשוט כיף לעבוד איתו. אם ה-LG היה גורם לי בכלל לא לרצות לשאוב יותר בחיים כל פעם שהשתמשתי בו, כאן הסיפור הפוך, אני ממש נהנה להפעיל אותו כל פעם שאני רואה צורך קטן לעשות שאיבה. אישתי מרוצה, אז זה כבר שווה את המחיר. :wink: מקוה שישרוד לפחות 10 שנים, יש אחריות ל-5.

פורסם

ליגה הדייסונים האלה.

מעניין כמה עלה,ואיזה דגם סליחה לא קראתי הכל.

 

אני קניתי את הקארשר לפני כשנתיים בכ 400 ש''ח ואני מרוצה מאד,

גם אשתי הבקורתית שתמיד יש לה מה להעיר לא מצאה חיסרון,

בעצם אחד- משקלו. קצת קשה במיוחד שיש לנו קומה ב' בבית,

אבל יש חמור=בעל אז גם החיסרון הזה הופך ליתרון.

 

תתחדש.

פורסם
העבודה שלי מוגדרת על ידי, וכך גם השאלה האם היא בוצעה לשביעות רצוני

אתה רוצה להמליץ אחרת? זכותך, מי אתה שתסתום לי את הפה ותגיד לי איזה שואב מתאים לי והאם מותר לי להמליץ עליו?

 

400 שקל זה פח. אין כאן סתימת פיות, אלא פשוט ציון עובדות. לא מאמין לי? גלגל לביקורות באמאזון ותראה כמה הפחי אשפה האלה זוכים ל"אהדה" בביקורות. לרוב מה שתראה שכתוב שם: "התקלקל לי לאחר חודש" ו "לא שואב לי לכלוך מהרצפה".

אבל בסדר, תהנו לכם.

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

פורסם
400 פשוט ציון עובדות.

 

אתה לא מציין שום עובדה כי אין לך כל יכולת לדעת מה השואב שלי עושה בשבילי וכמה הוא מתאים לצרכים שלי.

מה שיש לך זה תפיסת עולם ושיקולים משלך, ואיזו מחשבה הזויה שכולם צריכים להתנהל כמוך.


×
×
  • תוכן חדש...