Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי עליתי השבוע על מקל בכביש, ששבר לי את המגן רפש [הפלסטיק שמקיף את הגלגל]

 

הבנתי שבמוסך רק החלק מקורי עולה כ1000 שח.

 

המליצו לי להזמין מחול, אז חיפשתי איך קוראים לדגם של הכיסוי שלי

וראיתי את זה באתר של טויוטה

http://toyotamarket.ru/eu/114530/009/3/5302/1/53875A/

 

ואז הרצתי את החיפוש בEBAY

https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=53875+toyota&_sop=15&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X53875A+toyota.TRS0&_nkw=53875A+toyota&_sacat=0

 

ובAMAZON

https://www.amazon.com/Genuine-Toyota-53875-02260-Passenger-Fender/dp/B005VMD8HO

 

מה אתם אומרים, נראה מתאים?

פורסם

אם השבר לא כזה נורא, תוכל להדביק עם סופר 7 הייטק. חשוב לנקות היטב את אזור ההדבקה לפני. המגן שלי גם נשבר והדבק הזה נשאר חזק בצורה לא נורמלית כבר 3 שנים

יש 3 סוגי אנשים אלה שיודעים חשבון ואלה שלא

פורסם (נערך)

השבר הוא רק לחלק הקידמי, בנתיים גזרתי שם את החלקים שהיו ממש שבורים ומרוסקים שלא ירעישו בנהיגה.

זה בערך הרבע הקידמי של הכיסוי, אז אולי זה גם לא כ"כ קריטי להחליף, מישהו מבין ויכול להסביר לי האם זה קריטי?

 

Image 2.png

עריכה אחרונה על ידי bsd
×
×
  • תוכן חדש...