Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, רכשתי לא מזמן רכב, במסגרת יישור קו אני מרענן את הנוזל קירור.

החלטתי לעשות זאת כי הנוזל שהיה היה עכור והיה ממש בוץ במיכל עודפים.

היום עשיתי החלפה על ידי פתיחת בורג ריקון הרדיאטור והרצתי מים מצינור גינה עד שיצאו נקיים.

המיכל עודפים עבר שטיפה עם הצינור.

שמתי נוזל קירור זול במטרה שיתערבב עם הנוזל העכור שנותר כדי לרענן שוב עם נוזל קירור מקורי פיזו.

כמה ק"מ כדאי לסוע עד ההחלפה ה2?

תודה לעונים.

פורסם

פעם הבאה פשוט תעשה שטיפות עם מים מזוקקים עד שיצא מים שקופים.

תניע מנוע עד לטמפ' עבודה תכבה ואז תרוקן ותשים מים מזוקקים עד שיצאו שקופים.

למלא רק על מנוע קר על מנת לא ליצור הפרשי טמפ' על מנת לא לגרום לסדק בבלוק המנוע.

נוזל קירור זול עושה יותר נזק ככל שהוא נמצא יותר זמן במערכת מאשר מים מזוקקים.

פורסם
פעם הבאה פשוט תעשה שטיפות עם מים מזוקקים עד שיצא מים שקופים.

תניע מנוע עד לטמפ' עבודה תכבה ואז תרוקן ותשים מים מזוקקים עד שיצאו שקופים.

למלא רק על מנוע קר על מנת לא ליצור הפרשי טמפ' על מנת לא לגרום לסדק בבלוק המנוע.

נוזל קירור זול עושה יותר נזק ככל שהוא נמצא יותר זמן במערכת מאשר מים מזוקקים.

מדוע חייבים לשטוף דווקא עם מים מזוקקים אם ממילא הם מבלים במנוע דקות בודדות?

 

על סמך מה קבעת שנוזל קירור זול עושה יותר נזק ממים מזוקקים? כיצד בדקת את כל נוזלי הקירור הזולים?

יום טוב גם לך

פורסם

כמישהו רשום נוזל קירור זול אני אוטומטית מקשר את זה אמירקן איגל,אם יוני שם פרסטון או וולאו שהם זולים גם כן אז אפשר לנסוע איתם אבל נוזל קירור בסגנון אמריקן איגל לא ידוע את התרכובת הכימית שלהם.

אנחנו בעבודה משתמשים במים מזוקקים על מנת לשטוף טורבוניות ומדחסים של מנועי המטוס עקב הקריבה לים.

אני מניח שחוסר המליחות הופך אותם לנוזל לא מזיק לעומת מי ברז או נוזל קירור שאיכותי לא ידועה.

יוני שואל כמה זמן הוא יכול לנסוע עם הנוזל בתוך המנוע כנראה זה לפחות כמה ימים.

 

לדעתי מי שרוצה להוציא את רוב הנוזל הישן יצטרך כמה פעמים לעשות שטיפה ורצויי לדלל כמה שיותר את הנוזל הישן ולכן עדיף מים מזוקקים.

פורסם

המנוע נסע קילומטר 1 עם הנוזל הזול מעורבב עם עכור, לאחר מכן החלפתי שוב עם נוזל פיז'ו מקורי.

לדעתי זה מספיק לצורך רענון מוצלח של הנוזל במערכת.

פורסם

לא נראה לי שיש משהו רע בוולאו אבל עבור משהו שמחליפים פעם ב3 שנים אני הולך על בטוח.

ההפרש במחיר כנראה זניח, עלות נוזל קירור מקורי היא 80 עבור 5 ליטרים.

×
×
  • תוכן חדש...