Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מרק יש לך סימוכין למה שאתה כותב?

ולפותח השרשור לשאלתך אכן זה מנוע זהה

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

משיטוט בין חנויות לחלפים לא מצאתי אף פעם שמן מנוע של מוטוקראפט ברמת הצמיגות של 5/30 סיננטי מלא כולם היו חצי סיננטי או שמנים מינראלים או כאלה שמתאימים לכלים כבדים יותר ובעלי צמיגותץ שונה.

מעבר לכך כל בעל מאזדה ופורד בפורום אם יוכל להעלות את תצלום שמן המוטוקראפט שהם שמים במוסכי היבואן.

אם אני לא טועה לבעלי פורד עם תקן 917 שמים במוסכי היבואן שמן של קסטרול(כי פורד פיסאטה ופוקוס מיצרים באירופה) אז אין באמת טעם לטעון שמוטוקראפט זה שמן מקורי לפורד שלא לדבר על מזדה.

 

אם אני לא טועה,מעבר לשילדה המשותפת וגיר במנוע ה2.0 ליטר של מזדה 3 עם פוקוס דור 1 וולבו S40 אי שם בשנות ה2000 אין שום קשר בין שני הרכבים.

פורסם

יש אצלנו בחברה את השמן הנ"ל הוא טוב עבור CX-5

אשמח לקבל חוות דעת שלכם חברים, השמן הנ"ל עולה לי 60 שקל..הנחת עובד.

p1.jpgp2.jpg

פורסם

כמו שאמרתי לך בפרטי. לא הייתי קונה את זה.

זה שמן של חברת "דלק" הישראלית. יכול להיות שהוא הכי איכותי בעולם אבל אני הייתי מעדיף מותג בעל שם עולמי.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
כמו שאמרתי לך בפרטי. לא הייתי קונה את זה.

זה שמן של חברת "דלק" הישראלית. יכול להיות שהוא הכי איכותי בעולם אבל אני הייתי מעדיף מותג בעל שם עולמי.

אוקיי, הבנתי ירדתי מזה.

פורסם

אני דווקא ממש לא רואה בעיה עם שמנים של דלק, יש כאן בעייה עם התקנים המיושנים שלא מתאימים למנוע המותקן ב CX-5.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אני דווקא ממש לא רואה בעיה עם שמנים של דלק, יש כאן בעייה עם התקנים המיושנים שלא מתאימים למנוע המותקן ב CX-5.

אז מה שאתה אומר שהשמן הזה לא מתאים לרכב שלי?

פורסם

אוקי.. ראשית תודה לחברים ששפכו אור על הנושא..

אם אני אישית הייתי בוחר לטפל ברכב במרכזי אז הייתי הולך עים השמן שאני חפץ בו, ומשווה עים טיפול קודם שלא ניפוח מחירים בגלל זה שלא עקצו מחיר על שמן זול ופשוט.

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם

תראה זאת הרשימה שלי לשמנים שיכולים להתאים לרכב שלך ברמה גבוהה לי רמת מחירים

 

אפשרות ראשונה : http://www.castrol.co.il/index.php/private-cars/item/103-castrol-magnatec-stop-start-5w-30-a5

שמן ברמה גבוהה מאוד מעודכן גם בתקן שמן הכי חדש באתר שלהם אתה יכול לראות נקודות מכירה: http://www.castrol.co.il/index.php/sell-locations

עולה בערך בין 140 ל160 שקל לגלון 5 ליטר

 

אפשרות שניה: https://cdn.shopify.com/s/files/1/1147/1628/products/s-l1600_3_1024x1024.jpg?v=1454664012

גם שמן ברמה גבוהה אתה יכול למצוא אותו בחנויות חלפים עולה בין 100 ל120 שקל לגלון.

 

אפשרות שלישית : http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-Kixx-Gold-5W30-5L.html

 

שמן מחברת KIXX חברה קוריאנית בעל שם עולמי יש הטוענים מכתבות וטוענים שרשום על השמן עצמו שממלאים את השמן הזה במפעל יונדאי וקיה בקוראיה , בגדול שמן שאמור להיות ברמה מצוינת ועולה ממש זול.

 

החלטה שלך אני אישית שם באופן קבוע באוטו שלי את הקסטרול אבל אני משקיען בשמן לא מתפשר בעד כלום. מה גם המחיר לא כזה ענקי זה לא איזה סכום של 200 300 שקל , בהצלחה.

פורסם

אם אתה לא מתפשר תשמח לגלות אם תחקור מעט שהיצרנים שמוכרים שמן בסיס לקסטרול הם לעיתים מספקים גם ל WOLF (צ'מפיון), ליקווי מולי, מוטול דיינמקס ועוד רבים. אל תתן למיתוג לתעתע בך. ההבדל המהותי הוא שקטרול הם OEM ולכן תמיד מתאימים את התקנים למנועים הכי חדשים. אם אינך מחזיק רכב חדש וגם אם כן, לא בטוח שהם בוודאות הבחירה הכי משתלמת.

הזול עולה ביוקר

פורסם

טוב דוגרי יצאתי מבולבל,חחח מלא סוגי שמנים..

מחר אני יצלצל למחסן של המוסך בו אני מתכוון ללכת,ואני ישאל את המחסנאי

מהו סוג השמן שיש להם לרכב CX-5 אני מקווה שאקבל תשובה..

פורסם

דיון ישן נושן בפורום. המדקדקים יטענו שהשמן החצי סינטטי של מוטורקאפט אינו עונה על הדרישות.

במוסכים ובמחלקה הטכנית של היבואן סומכים את ידיהם על השמן הזה וכבר כמה שנים ממלאים אותו במנועי מזדה ופורד בארץ ללא שום בעיה.( יש איזה 4-5 מנועים כאלו בארץ...) בקיצור לדעתי התשובה של המוסך בתחילת השרשור מספקת.

פורסם
דיון ישן נושן בפורום. המדקדקים יטענו שהשמן החצי סינטטי של מוטורקאפט אינו עונה על הדרישות.

במוסכים ובמחלקה הטכנית של היבואן סומכים את ידיהם על השמן הזה וכבר כמה שנים ממלאים אותו במנועי מזדה ופורד בארץ ללא שום בעיה.( יש איזה 4-5 מנועים כאלו בארץ...) בקיצור לדעתי התשובה של המוסך בתחילת השרשור מספקת.

אתה יודע מה הבעיה במוסכים "המורשים" שכל אחד יכול לעשות מה הוא רוצה, ככה זה נראה היום..

למרות שאסור להם לשחק לך קטעים שכאלו..קראת מה אמרו לחבר-Shsul-c

פורסם

שאלתי במוסך נאמר לי שהם מכניסים שמן מהצובר שלהם.

220 שקל..אפשר להביא למוסך ג'ריקנים.

אז חבר שלי שאבא שלו עובד בחלקים לרכב, אמר לי שזה השמן למאזדה cx5

https://www.gif.co.il/view/842962image.jpg.htm

זה בסדר? אשמח לקבל תשובה.

האם השמן חצי סנטטי, או מלא? לא רשום עליו.


×
×
  • תוכן חדש...