Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים ראשונים מ-3 ימים עם 3008 פרימיום דיזל


TheArcane
שימו לב! השרשור הזה בן 1999 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא יודע למה אבל כל הדאווין לא עושה עליי רושם, רכב מתוצרת vag תכליתי ללא באגים בשליטה על המערכות, ללא השהיות בתאוצה וכו וכו הרבה יותר מדבר אליי גם אם העיצוב אפעס לא משהו...

 

מה שבעיקר מושך ב 3008 הוא העיצוב של הפנסים האחוריים. בכלליות הוא לא יותר מנאה, שום דבר מפוצץ.

SUV מסובב ראש הוא ה CH-R (וגם יותר מתאים לטעמי להגדרה של "רכב קונספט").

 

 

Sent from my OnePlus 3T

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

דוד שלי רכש CH-R,שהוא שאל אותי מה אני חושב על הרכב הדבר בראשון שעלה לי בראש זה הפונטיאק אצטק,הרכב נבחר אחד הכי מכוערים בהיסטוריה של יצרני הרכב האמריקאיים,הטוויטה נראית פשוט זוועה.

 

מעבר לכך הוא חלש,לא ממש אוחז,ועם רעשי כביש מטרידים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"ללא באגים" לא התכוונתי לרמת האמינות של התוצרת. לא ואג ולא פיגו מצטיינים בתחום ופות"ש לא התרשם מהעניין...

הבאגים שהתכוונתי הם הנדסת האנוש המרגיזה כמו הפעלת מזגן דרך מערכת מולטימדיה ופקדים בכל מיני חורים נסתרים...

 

הבנתי את זה ועדיין זה מצחיק. להגיד אני מעדיף רכבים בלי באגים בפקדים אבל באגים בשרשרת התזמון/גיר זה מצחיק.

לגבי הבאגים בפג'ו 3008 עדיין לא צצו כאן עדויות לכאלו. יש עקומת לימוד לכל מערכת מולטימדיה שיש בה יותר מכפתור ווליום. יש מערכות שמאוד קל לתפעל אותם במהירות. יש כאלו שפחות. השאלה אם המשתמש הממוצע אחרי קצת זמן ומשחקים יגיע לרמת תפעול מספקת.

 

יכול לתת דוגמה אישית על דבר מאוד פעוט. נסעית בקקטוס של אבא שלי מספר מועט של פעמים. להחליף תחנות ברדיו או לעבור בין התחנות השמורות דרך המסך בזמן נסיעה זה מאוד לא נוח ולא בטיחותי. תהיתי איך יכול להיות שזה המצב וזה "עבר" אצל האחראים.

בפעם השניה שישבתי ברכב לפני הנסיעה שיחקתי קצת עם המערכת. מהר מאוד הבנתי שניתן לתפעל את כל מערכת הסאונד דרך ההגה כולל מעבר בין תחנות שמורות ברדיו בקלות ובבטיחות. אז גם הבנתי כמה זה נוח ולמה המשורר התכוון.

 

פעם היית צריך לדעת איך להניע, לעבור מאור גבוה לנמוך וזהו. היו הרכבים ממש דורשים לשבת כמה דקות טובות ולתפעל את המערכות כדי להסתגל. אחרי שמסתגלים נהנים בעיקר מהיתרונות.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשוב לציין שזה לא כמו ב308 שם אין דרך אחרת להגיע לפקדי המזגן אלא לעבור דרך התפריטים במסך המגע. פה יש כפתורי קיצור פיזיים.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

נכון זה לא גרוע כמו ב308 אבל עדיין מעצבן.

זה לא רק המעבר האיטי בין התפריטים אלא התפעול המסורבל.

לדוגמא:

שינוי עוצמת שמע משתלט על המסך. אדיוטי.

מוציא שיחת טלפון, כל זמן שהצד השני לא עונה אי אפשר לראות את המסך ברקע ולבצע פעולות נוספות.

 

אני מסכים שברכבי ואג אין את ההתחכמויות האלה.

אני מניח שזה ישתפר במתיחת פנים עתידית.

 

מבחינתי זה הבאג היחיד ברכב ומתחבר לכל שאר היתרונות שנרשמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב באמת נראה מעולה, רק החישוקים הענקיים האלה נראים מצחיק ומוגזם. גם כשהרכב עומד ובמיוחד כשהוא נוסע (במבט מהצד).

17-18 היו עדיפים בהרבה לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד רואה את הדברים אחרת. חבר אדריכל בחסד בעל החוש האסטטי הכי מפותח ומתוחכם שאני מכיר, ושגם הזמין 3008 עכשיו, תמיד מספר לי כמה מגוחכים נראים הג׳יפונים האלא כשהם לבושים בג׳אנט קטן מ18-19.

הוא מודע לחסרונות של ג׳אנטים גדולים כאלה ובכל זאת טוען שאסטטית (פרופורציונלית) כל דבר קטן יותר פשוט לא נראה נכון.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שבעיקר מושך ב 3008 הוא העיצוב של הפנסים האחוריים. בכלליות הוא לא יותר מנאה, שום דבר מפוצץ.

SUV מסובב ראש הוא ה CH-R (וגם יותר מתאים לטעמי להגדרה של "רכב קונספט").

 

Sent from my OnePlus 3T

אני לא חושב שיש רכב יותר מצועצע במראה מהCH-R היום. לגבי איזה רכב מסובב יותר ראשים, מהנסיון שלי המוגבל שלי בנהיגה ובנסיעה בשניהן, ה3008 לוקחת ובענק.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי להתאים את מהירות בקרת השיוט למהירות אשר בתמרור , רוב הרכבים מראים כ 5 ק"מ פחות מהמהירות האמיתית

זה קצת מעצבן לנסוע על כביש של 90 ב 85 ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שלדעתי רק בעוד 3-4 שנים נדע את רמת האמינות של ה 3008 , וכמובן על סמך כמות השירשורים שאנשים יפתחו פה לטובה או לרעה :)

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח לשמוע יותר על המזגן ב 3008. 4 חודשי הקיץ הלוהטים בישראל, ההתחממות הגלובלית והצפי לעתיד, חיביים פה מזגן סופר חזק. יש אחד כזה ל 3008 או לא? עם הפיקוד המוזר אני יכול עוד לחיות אבל הוא חייב למזג חזק, במהירות, ושלא יקרוס בפקקים. מבחינתי מזגן הוא deal breaker משמעותי לפסילת רכב או לקנייתו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי המזגן מוציא טמפרטורה מאד נמוכה . יצא לי למדוד 2.8 מעלות.(זה לא אומר שזה יהיה ככה בכל רכב, בכל זאת צרפתים... )

יש גם פתחים לשורה השניה שחשובים מאד.

מיקום הפתחים הקדמיים הוא כבר סובייקטיבי. לי הוא לא מפריע אבל שמעתי שלאחרים כן.

 

IMG_5963.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש על הרכב, אוטו יפה!

מישהו יכול להסביר למה עושים את הטריקים האלה עם מזגן? מה הבעיה בלייצר מזגן עם כפתורים רגילים?

מזגן זה דבר בסיסי, והתעסקות מוגברת בו פוגעת בסיכוי שאם הייתי רוצה לרכוש אותו אז הייתי רוכש, לא משנה כמה חללי הוא יהיה...

 

אגב, למה לקחת דווקא את הגרסה הזאת של המנוע ולא את הבנזין?

עריכה אחרונה על ידי roeyd102

VW GOLF LIFE PLUS, 2023

SEAT Ateca FR 2021 | Volkswagen Golf Comfortline 2016 | Volkswagen Polo Comfortline 2014 | Volkswagen Polo Trendline (manual) 2007 | Daewoo Lanos SE 1.5L automatic 1999

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה תגובות:

- לגבי המזגן, לי הוא מרגיש מעט חלש, אבל אני משדרג מרכב קטן משמעותית ויכול להיות שרק ההבדל בנפח הפנימי מספיק כדי שהקירור יהיה יותר איטי. בסופו של דבר הטמפרטורה בתא הנוסעים כן יורדת, אבל לוקח לה זמן. אני לא כל כך אוהב את מיקום הפתחים והשליטה בהם. בעיקר מפריע שכדי לסגור פתח למעשה מסיטים אותו הצידה עד שהתריס שלו נסגר, המקום שתהיה שליטה נפרדת על זרימת האוויר. ואז יוצא שלא ניתן לכוון את הפתח לכיוון מסויים אבל להחליש אותו למשל. דוקא הפתחים לשורה השניה יותר קונבנציונליים.

- לגבי השליטה בו דרך מסך המגע, בהתחלה אמרתי לעצמי שזה לא יפריע לי, כי באוטו הקודם הייתי רגיל כמעט ולא לגעת בהגדרות, להשאיר על אוטומט כ-20 מעלות היה מספיק לי פרט למקרים חריגים. בפועל אני מוצא שאני צריך להוריד טמפרטורה או להגדיל את העוצמה ידנית כדי שהרכב יתחיל להתקרר מהר יותר, ואחר כך לשנות חזרה כדי שלא יהיה קר מדי. זה אומר יותר התעסקות עם המסך והיא כאמור פחות נוחה.

- לגבי הבחירה בדיזל, קודם כל הוא ב-10,000 ש"ח יותר זול מגרסת הבנזין (כנראה בזכות הבדלים במיסוי ירוק, הדיזל מקבל ציון 4) ואני נוסע לא מעט ולכן מעריך את החיסכון בצריכה. אני משדרג מ-208 GTI (מתמסד בעצם), היה לי איתה כיף אבל בעיקר הבנתי שאין לי שימוש בסוסים הנוספים שהמנוע הזה נותן, במיוחד ברכב יותר סולידי. אם בא לי לצאת מהר מהרמזור לדיזל יש מספיק פאנץ' בשביל זה במצב ספורט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1999 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...