Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמים ראשונים מ-3 ימים עם 3008 פרימיום דיזל


TheArcane
שימו לב! השרשור הזה בן 1999 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לשואלים מדוע אין כפתורים פיזיים למזגן - עלויות ייצור(תכנות במסך הוא חד פעמי, כפתורים או גרוע מכך קונסולה שלמה צריך לייצר כל פעם מחדש), אסתטיות ובעיקר עיצוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אצלי המזגן מוציא טמפרטורה מאד נמוכה . יצא לי למדוד 2.8 מעלות

 

אני עובר לגור אצלך ברכב. בריו אני מעריך שהפלט הוא לא פחות מ 7 מעלות. בלילה מקפיא, ביום לכל היותר נעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזגן חייב לקרר מהר וטוב, על זה איני חולק, לענין אופן השליטה נראה לי שמדובר יותר בצורך להסתגל, לא זוכר שקראתי או שמעתי על מישהו שויתר על קניית טסלה מסיבה זו. בכל מקרה ואת זה ראוי לזכור מסך השליטה ב 3008 הוא פחות או יותר בגובה שדה הראיה, בקרי שליטה פיזיים מצויים במרבית המקרים הרבה יותר נמוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הזמנתי את ה 3008 פרימיום דיזל , לגבי לובינסקי טאץ קיבלתי אותו כמעט ללא עלות נוספת , האם אתה ממליץ לוותר עליו ? האם AA מתחבר עם בלוטוס או חייב לחבר כבל חשמל ?

מה הדרישה של הביטוח לגבי מיגון למניעת גניבה ומה העלות ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין בשוק מהרכב הזה. למרות שידעתי בדיוק מה אני קונה, והייתה לי רשימת דרישות מאוד ספציפית (אפס התקנות מקומיות, מערכות מקוריות בלבד, תמיכה באנדרואיד אוטו) שהדגם הזה התאים להן בדיוק, אני עדיין בשוק. למרות שזו הפיג'ו השניה שלי מאז הרנסנס שלהם עם ה-208 החדשה, ואני כבר יודע שרוב הסטיגמות על פיג'ו קצת מופרזות, אני בשוק. אני בשוק שאני נוסע על פיג'ו, שנראית ומתנהגת כמו רכב מהעתיד, עולה כמו ג'יפון מן המניין ומרגישה יוקרתית ומתוחכמת מהם בעשרות מונים.

 

הרכב אצלי 3 ימים - דגם פרמיום, 1600 סמ"ק טורבו-דיזל עם 120 כ"ס ו-30 קג"מ מומנט, תיבה אוטומטית עם 6 הילוכים. מחירון 164,000.

 

אדבר תחילה על הרכב בתור רכב, לפני שאגש לצעצועים. במצב רגיל, התיבה מעט רגועה ועצלה, במצב ספורט היא הרבה יותר נמרצת ומושכת הילוכים. המנוע מרגיש בשרני וגמיש מספיק. במצב ספורט הוא יהיה ראשון ברמזור מול מגוון רחב של רכבים, אבל אחרי 60-70 קמ"ש ייגמר לו החמצן והוא יגיע ל-100 תוך כ-11 שניות. בסיטואציות נהיגה אחרות לא חסר כוח, בין אם זה בעליה ארוכה או עקיפה על כביש מהיר. אולי צריך לדרבן מעט את התיבה. לעזרה בכך יש מנופי העברת הילוך מאחורי ההגה אשר נותנים להעלות או לרדת הילוך בודד גם בלי לעבור למצב ידני.

מבחינת התנהגות כביש הרכב מרגיש די בטוח. אין הרגשה של רכינה מוגזמת בפניות ואפילו אגיד שהוא מרגיש מעט קטן מגודלו האמיתי. הנוחות מעט נפגעת מחישוקי 19" אבל בסך הכל הרכב לא מתרסק יותר מדי על שיבושים. ההגה הקטן תורם לתחושת הנמרצות. היו ביקורות בחו"ל שאמרו שהוא נותן תזזיתיות מוגזמת עבור רכב כל כך גדול, אך אני רגיל לגודל הזה מה-208 ולא מוצא בעייה לשלוט בו בעדינות.

החיסרון היחיד שמצאתי בתחום הזה הוא שדוושת הבלם מגיבה בצורה קצת לא אחידה, כנראה זה קשור למגוון מערכות הבטיחות אשר יפורטו בהמשך, ובאופן כללי קצת רגישה מדי.

צריכת הדלק כיאה לדיזל די מדהימה. המנוע החדש מראה 17.8 ק"מ לליטר, אם כי זה עבור נסיעה בין-עירונית בעיקר. נראה מה יקרה בהמשך אחרי ההרצה.

הרכב גם מאוד שקט. חוץ מאשר בהאצות חזקות לא שומעים שמדובר במנוע דיזל, ובשיוט בין עירוני מהיר ממש לא שומעים את המנוע, יש רק מעט רעשי רוח וכביש. לא רכב שרד, אך גם לא רכב מיני חלול.

 

עניין נוסף הוא העיצוב. מבחוץ הרכב מדהים לדעתי, לא נראה דומה לשום דבר אחר על הכביש, הכי קרוב לרכב קונספט שיש. גם בפנים הכל נורא יפה ואלגנטי, שילובים של בד ועור מלאכותי גם על המושבים וגם על הדשבורד, פסי תאורת לד עדינה בדיפוני הדלתות ומסביב לגג השמש הפנורמי, מקום מאוד יפה ומרגיע לשהות בו.

 

גולת הכותרת מבחינתי זה האבזור. פיג'ו העמיסו את הרכב הזה בכל טוב, מפרט שקשה מאוד למצוא במתחרה כלשהו במחיר הזה.

מבחינת אבזור הנוחות, יש כניסה והנעה ללא מפתח, גג שמש פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, לוח מחוונים דיגיטלי מאוד ברור ושימושי, עם אנימציות יפות וחלקות, חיישני אור וגשם, מראה מתכהה אוטומטית, כוון מושב נהג חשמלי עם זכרונות ועוד צעצועים.

מערכת המולטימדיה המקורית די עשירה בפיצ'רים, השימושי מכולם בעיני הוא תמיכה ב-Android Auto שעובד מעולה ולמעשה מחליף אזורים שלמים של מערכת המולטימדיה בממשק מיוחד אשר רץ על הטלפון. לאחרונה נוספה תמיכה ב-Waze אשר מייתרת לחלוטין את המערכת החדשה שלובינסקי מנסה לדחוף ללקוחות.

מהבעיות שנתקלתי בהן בגזרה זו:

- השליטה בבקרת האקלים נעשית דרך מסך המגע וזה מסורבל בדיוק כפי שמתארים בביקורות אחרות בארץ ובחו"ל. ואם כבר המזגן, הוא קצת מתקשה עם מזג האויר הנוכחי ועוד לא מצאתי את ההגדרות המושלמות בשבילו. וגם, פתחי המזגן קצת לא נוחים וטווח הכיוון שלהם לצדדים ולמעלה/למטה הוא קצת מוגבל מדי לדעתי.

- הגדרות של כל מיני דברים ברכב ממש מפוזרות לכל עבר באזורים שונים במערכת המולטימדיה וקשה בהתחלה למצוא איפה שולטים בכל דבר, יש עקומת למידה.

- באג ספציפי שקיים בגרסת המערכת הנוכחית שתומכת ב-Android Auto הוא שפונקציית ה-RDS ברדיו לא עובדת משום מה. גם אנשים שעדכנו מערכת במוסך נתקלו בזה, וגם אני כאשר גרסא זו הגיעה מותקנת מהמפעל.

 

בנוסף לאבזור הנוחות, ה-3008 מצטיינת באבזור בטיחות (ציון 7).

ישנה בקרת שיוט אדפטיבית אשר מסוגלת להביא את הרכב לכדי בלימה מוחלטת, אם כי לאחר מכן יש ללחוץ על הגז על מנת שהרכב יחזור לנוע ולא ניתן להפעיל אותה שוב עד מהירות של 30 קמ"ש. לקח לי זמן לבטוח בה אבל מאז וידאתי את זה. את רוב הנסיעות הבינעירוניות שלי עשיתי עם בקרת השיוט מופעלת וזה עולם אחר. אהבתי שאם נדחף לנתיב שלי רכב שנוסע מהר ממני, המערכת לא מתבלבלת, מזהה ישר שהוא במגמת התרחקות, ולא בולמת בפאניקה.

ישנו זיהוי תמרורים, אשר עובד גם עם תמרורי LED משתנים, והוא מציע בלחיצת כפתור (שתי לחיצות למעשה) להתאים את מהירות בקרת השיוט למהירות אשר בתמרור. עובד טוב לרוב אבל לא מושלם, לכן טוב שהוא רק מציע לשנות את המהירות ולא עושה זאת בעצמו.

ישנה בקרת סטיה מנתיב אשר מתקנת את ההיגוי. ישנו זיהוי כלי רכב בשטח מת. ישנה הדלקת אורות גבוהים אוטומטית. ישנה גם בלימת חירום אוטומטית כולל זיהוי הולכי רגל, אך למזלי לא יצא לי לבדוק אותה.

טריק אחרון ומגניב במיוחד הוא מצלמת רוורס אחורית עם מבט על - תוך כדי תמרון החניה היא משלימה תמונה של סביבת הרכב ממבט על ומאפשרת לראות בדיוק רב את מיקום הרכב ביחס לסימוני החניה על הכביש, או ביחס לכלי רכב שכנים. מאוד שימושי כשמחנים רכב יחסית לא קטן. המצלמה היא אחורית בלבד, אך חיישנים ישנם גם מקדימה.

כל המערכות הנ"ל בינתיים עבדו ללא באגים וללא הפתעות, והיות ומדובר בפיג'ו זה אולי החלק הכי מפתיע :) .

 

לסיכום, אני כרגע מאוד מאוד מרוצה מהרכישה, קיבלתי את כל מה שרציתי ואף יותר, זוהי חבילה מאוד מתקדמת, מאוד עתידנית, מאוד משתלמת ביחס למחיר שלה, לפחות בהשוואה למתחרים אחרים שראיתי בגזרה זו. הכל מקורי, הכל עובד. נותר רק להחזיק אצבעות שזה ימשיך כך. הדגם הזה כרגע נחטף מהסוכנויות בקצב מרשים ואני מקווה מאוד שהוא יקדם את התדמית של פיג'ו בארץ. באמת שהפעם מגיע להם.

 

גם אני הזמנתי את ה 3008 פרימיום דיזל , לגבי לובינסקי טאץ קיבלתי אותו כמעט ללא עלות נוספת , האם אתה ממליץ לוותר עליו ? האם AA מתחבר עם בלוטוס או חייב לחבר כבל חשמל ?

מה הדרישה של הביטוח לגבי מיגון למניעת גניבה ומה העלות ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

AA דורש כרגע חיבור של הטלפון עם כבל USB. לא יודע אם תהיה אפשרות אלחוטית בעתיד.

לגבי מיגון, בכל מקום שבדקתי דרשו איתוראן פעיל או מערכת מקבילה. לפי הבנתי, מערכת הלובינסקי טאץ' כוללת בעצם איתור פעיל שעונה על הדרישה הזאת, אבל כדאי שתבדוק את זה מול חברת הביטוח.

אם ככה, השיקול שנשאר הוא כמה אתה "סומך" על איכות ההתקנה. בגלל שידעתי שאסתמך על AA העדפתי מינימום של התעסקות ביקשתי שיתקינו איתוראן בלבד. לא רוצה שום דבר שמתחבר למערכת המולטימדיה. אם לא אכפת לך מזה אני מניח שאין בכך נזק... לא חושב שזה איכשהו יפריע אם תחליט להשתמש ב-AA במקום.

מה שכן, קח בחשבון שלובינסקי טאץ' לא מחוברת בכלל לרמקולים של הרכב! כל השמע שלה יוצא מרמקול נפרד שמותקן מתחת לדשבורד. מה שאומר שאם תשתמש בוייז תצטרך להילחם מול הווליום של המולטימדיה כל הזמן, ושאם תרצה להשתמש בדברים הנוספים שהם מתהדרים בהם, כמו רדיו אינטרנטי, זה לדעתי חסר תועלת לחלוטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי מטרידות כל המערכות שמתלבשות על מסך המולטימדיה המקורי של הרכב. במיוחד ברכב כמו ה3008 שלמסך הזה יש תפקיד משמעותי בתפעול הרכב.

היצרנים אני מאמין משקיעים המון משאבים כדי להבטיח שהמסכים האלה יעבדו כמו שצריך, אין לי מושג מה השקיע מי שפיתח את לובינסקי טאצ' הזה, אבל הייתי מוותר עליו רק בגלל החשש הזה.

בקקטוס של אבא שלי אפילו מצלמת הרוורס ש"משתלטת" על מסך המולטימדיה כדי להציג את הוידיאו של המצלמה מטרידה אותי.

מספיק שפעם אחת היא תיתקע במצב הזה וזהו אפילו מזגן אי אפשר להדליק, ואז אתה תלוי בכל מני גחמות של כל מני מתקינים שיקחו לך מאות שקלים כדי לאפשר לך להדליק מזגן או רדיו.

 

אולי זה רק בורות שלי, אבל כאחד שמגיע מתחום התוכנה הייתי מעדיף שכמה שפחות שיקוצי חומרה ותוכנה התחברו למקור.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשואלים מדוע אין כפתורים פיזיים למזגן - עלויות ייצור(תכנות במסך הוא חד פעמי, כפתורים או גרוע מכך קונסולה שלמה צריך לייצר כל פעם מחדש), אסתטיות ובעיקר עיצוב.
היצרן יכול לבנות קונסולה מודולרית, שבה אפשר לשים או כפתורים מכניים או שליטה דיגיטלית על בקרת אקלים רגילה או מפוצלת, בהתאם לרמת גימור.

 

אם יש את זה בקורולה, אין סיבה שלא יהיה דבר כזה ברכב יותר יקר ממנה.

 

כל האופנה הזאת של מסכי מגע ברכב זה אכן מעצבן. יש לי בקורולה את המולטימדיה המובנית, והredeeming quality היחיד שיש לה זה מצלמת רוורס. אם לא זה, מזמן הייתי מעיף אותה ושם מסגרת פלסטיק ורדיודיסק סינגל דין רגיל. ככה היא לא נוחה לתפעול, מסך רזיסטיבי (כמו במחשבי כף יד של פעם) שגם לא רואים בשמש, תפריטים לא נוחים ואיכות קול לא להיט.

 

אולי אעשה את זה כשהיא תתפגר סופית.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש. אחלה בחירה. אני חושב שבסופו של דבר היום העיצוב קונה את הלקוח הישראלי. אם הרכב מכוער על פי תפיסה המונית בעין הישראלית הוא לא יגיע לכביש גם אם האמינוץ שלו 100%. לכן אני חושב שלגבי העניין של ירידת ערך וסטיגמה של פיג'ו היא תתמתן. לגבי המסכים- חבר'ה תתקדמו, או תחזרו למכשירי סלולר עם כפתורים כי כתיבת סמסים נוח זה רק בכפתורים. תזכרו איך סבלנו בשנות האלפיים כאשר יצאו הסמרטפונים הראשונים. זה יתקדם עם הזמן גם בגלל הרגל וגם התקדמות. סקירה טובה ועניינית.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

החיים הם כמו....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא לא השימוש במסכי מגע - טסלה עושים את זה כבר כמה שנים וזה אחלה - אלא העובדה שקשה להגיע לפעולות שכיחות בלחיצת כפתור אחת.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא לא השימוש במסכי מגע - טסלה עושים את זה כבר כמה שנים וזה אחלה - אלא העובדה שקשה להגיע לפעולות שכיחות בלחיצת כפתור אחת.
לכן כתבתי שזה ישתפר. בסך הכול היום ביקורות של מבחני רכב מגיעים בזמן אמת לחברות שלוקחות אותם ברצינות. זה הוא אחד היתרונות בעולם של היום.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

החיים הם כמו....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1999 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...