Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, עשיתי היום נסיעת מבחן על אסטרה טורבו 13'

 

שמתי לב שיש סימן של רגל כל פעם שמעבירים לP.

מצ''ב תמונה שמצאתי באינטרנט

2015-NEW-Automatic-font-b-Gear-b-font-head-decoration-sticker-Shift-font-b-Knob-b.jpg

 

 

 

מישהו יודע מה משמעות הסימן הזה? בין הP לרוורס

פורסם

בפולקסווגן הנורית עדיין קיימת, פשוט כרגע היא נמצאת על לוח המכוונים (צבע ירוק), פעם היא היתה צמודה לאות - P וגם לאות -N על בורר ההילוכים.

זה מנגנון בטיחות ברכבים אוטומטיים/רובוטיים שאומר שצריך ללחוץ על הבלם לפני שמעבירים הילוך מ- P חנייה או N- ניוטרל.

זמין 8)

פורסם

מקורו של הפטנט שאינו מאפשר למעבר מ P ל R ושאר ההילוכים בארה"ב, ונולד בעקבות כמה תאונות קלות שקרו עם האודי 5000 ( שם מפוצץ לאודי 100 האירופאית ), עקב ישישות סניליות שהוציאו מ P ללא לחיצה טבעית על דוושת הבלם.

במכוניות בעלות מאייד, המשנק ( צ'וק ) האוטומטי גרם לסל"ד סרק גבוה יחסית, ולכן נפוצה אגדת עם על "מכונית המאיצה בפראות לאחור"..

תקנה פדראלית חייבה כל מכונית אוטומטית הנמכרת בארה"ב להיות מצויידת במנגנון המונע שילוב להילוך ללא לחיצה עד דוושת הבלם.

בחלק מהמכוניות הנעילה מכאנית ובחלק אלקטרונית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...