Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש קפיצות במהלך הנסיעה, מעין תחושה שאתה נוסע בכביש מעט משובש,

זה קורה גם במהירות נמוכה וגם במהירות גבוהה.

העברתי באמצע הנסיעה לניוטרל, וזה קורה גם בניוטרל.

 

כשהרכב עומד, אין קפיצות ממשיות

 

(צמיגים הוחלפו שבוע שעבר + כיוון פרונט)

 

מה זה יכול להיות ? אילו כיוונים כדאי לבדוק ?

 

כמו״כ, אשמח למקום מומלץ בפ״ת.

 

תודה.

פורסם

שלום, אני מניח שהרכב רק שבועיים אצלך. איזה דגם קנית, לפני מתיחת פנים ( עד 2012) או המחודש? כמה קילומטרים עבר הרכב? מאיפה קנית?

לא בטוח שיש בעיה, אין מה לעשות, עדיין מרגישים את הכביש בנסיעה . גם הכבישים בארץ לא 100% חלקים. אבל יכול להיות שבולמי זעזועים חלשים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ולאד, זה לא ממש נעים מנסיון בקורולה שלי , אמנם רכב אחר לגמרי אבל אני יודע על מה הוא מדבר, הרכב מרגיש נדנדה ומרגישים שיבושים , זה גורם לרכב להרגיש טרנטה ולא להינות בנסיעה ממנו וכל זה קרה גם עם בולמים חדשים.

 

בהתחלה חשבתי שזה מהגיר (במקרה שלי סיכוי גבוה) אבל אז שמתי לב שכל פעם שאני חוזר ממקום העבודה ועובר בקטע כביש מסויים ספציפי קבוע ,הרכב קופץ חזק באותה הנקודה. לא מעניין אותי כבר מה הבעיה כי כל הרכב שלי מחורבש, כן? אבל זה בהחלט לא נעים.

 

 

פותח השרשור, גש למוסך , שיבדקו את כל המתלה. ובזהירות ו"שמועות",

 

"הילוכים קופצים" וטלטולים זה משהו ששמעתי שיכול לקרות בתקלה של גיר.

פורסם (נערך)

אין ברכב הזה הילוכים (גיר רציף ) , אין שום קשר בין ורסו לקורולה 1999, הקפיצות קיימות גם כאשר נוסעים בניוטרל ( פוסל תקלת גיר ). זה רכב חדש בשביל פותח השרשור ( לפני שבועיים הוא התייעץ איזה רכב לקנות ), והוא עוד לא רגיל אליו. יכול להיות שהיו לו תקוות שאחרי החלפת צמיגים הנוחות תשתפר, וזה לא קרה. הדגם הישן יותר רועש ( בידוד רעשים לא מספיק טוב, לא של הכביש ולא של המנוע ) , הוא גם יותר קופצני . לפי התקציב בשרשור הייעוץ, מדובר בדגם ישן. צריך להשוות בנסיעה מול רכב זהה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

הרכב 2013, 86500 קמ. (והתקציב אכן עלה בהתאם :-) )

נסעתי קודם בפורד 2007, ולא היו את הקפיצות האלו.

קניתי מאדם פרטי. ואכן הרגשתי רעידות, אבל זה הסתדר לי עם זה שצריך להחליף צמיגים ופרונט (כך עלה בבדיקה בקומפיוטסט)

בהתחלה, בהחלט חשבתי שזה בגלל הכביש, ואז נסעתי גם על כביש שנסלל זה עתה, והתחושה היה דומה סך הכל.

 

אני בהחלט מתכוון לסור למוסך, אבל מתעניין קודם באפשרויות, גם כי כבר קראתי כאן על אנשים שנאלצו להתעקש על בדיקות מסוימות.

עריכה אחרונה על ידי avihil79
פורסם

אי אפשר להשוות ורסו עם פורד - צריך להשוות עם רכב זהה. רכבים שונים מרגישים אחרת על הכביש, ולפוקוס נוחות טובה מאוד. טויוטות עממיות למיניהן מרגישות פחות נוחות באופן כללי.

נשמע מוזר מה שאתה מתאר, אני לא מרגיש שום קפיצות או רעידות בוורסו, אבל אני ירדתי מרכב קופצני ביותר ( ניסן מסחרית NV200 ).

גם הרכב שקנית נשמע בסדר גמור ( לפחות מנתונים יבשים ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אי אפשר להשוות ורסו עם פורד - צריך להשוות עם רכב זהה. רכבים שונים מרגישים אחרת על הכביש, ולפוקוס נוחות טובה מאוד. טויוטות עממיות למיניהן מרגישות פחות נוחות באופן כללי.

נשמע מוזר מה שאתה מתאר, אני לא מרגיש שום קפיצות או רעידות בוורסו, אבל אני ירדתי מרכב קופצני ביותר ( ניסן מסחרית NV200 ).

גם הרכב שקנית נשמע בסדר גמור ( לפחות מנתונים יבשים ).

לא יודע, צפיתי שאוכל להשעין את הראש על המשענת, אבל זה לא נעים. לא נראה לי שזה ציפיות גבוהות מדי..

פורסם

לא, זה כיוון מתלים יותר קשיח ממה שהיה לך בפורד והתרגלת לזה. תלך למוסך, ואם הכל תקין מבחינתם, תמתין כמה חודשים - אולי תתרגל לרכב חדש ( מבחינתך ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...