Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עברנו כל גבול!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מצטער,

 

הגעתי היום לליטל לשים את האוטו ובדרך חשבתי שאולי יהיה מישהו שאני מכיר וזה,

 

בקיצור לפני שהספקתי להכנס לחניה אני רואה 306 GTI כסופה עם שלט למכירה וראלי97 לבנה עומדות בחניה, בפנים היתה עוד ראלי שחורה אחת ואדומה אחת דור ראשון.

 

 

 

יוסי מחבל לנו ברכבים? :shock:

פורסם
אני מצטער,

 

הגעתי היום לליטל לשים את האוטו ובדרך חשבתי שאולי יהיה מישהו שאני מכיר וזה,

 

בקיצור לפני שהספקתי להכנס לחניה אני רואה 306 GTI כסופה עם שלט למכירה וראלי97 לבנה עומדות בחניה, בפנים היתה עוד ראלי שחורה אחת ואדומה אחת דור ראשון.

 

 

 

יוסי מחבל לנו ברכבים? :shock:

 

זה כמו לומר : היום התעוררתי בבוקר, והשמש זרחה.....

או , כל הנחלים זורמים אל הים....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
שלישית מן הסוף, בכניסה מימין, זו עם השלט לא להזיז, אין בלמים...

מה, אם זה לא פז'ו אין יחס?

ואתה עוד מעז למכור אותה :?::shock:

:wink:

 

מעניין אילו בעיות יצוצו אצל בעליה החדשים... :lol:

MCS 2008

פורסם

איזה עוד ראלי אדומה ????....

 

והחוצפן לא מופיע בפורום ....

 

:lol: , מחדל רציני ... יש עוד ראלי אדומה באזור המרכז והוא נסתר מין הפורום .

×
×
  • תוכן חדש...