Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל שלום, אני חדש בפורום כמנוי רשום, שוטטתי לא מעט בתור אורח.

אז ברוך הבא לי :)

 

יש לי שאלה שאני מחפש ימים ארוכים ברשת ללא הועיל,

נמצאת ברשותי מערכת מולטימדיה של חברת premeir דגם mu735g

הבנתי שזה מוצר מדבקה וקשה למצוא כל מה שקשור אל הדגם הנ"ל, אך אנסה זאת בכל מקרה

 

המערכת נחמדה מאוד פשוטה מאוד ולא מצריכה יותר מידי התעסקות,

השאלות שלי הן:

1. בהגדרות יש לי תת הגדרה שנקראת "רגיל" כשאני לוחץ על זה הוא מבקש ססמה וניסיתי כל דבר אפשרי ללא הועיל, אפשר לדעת מה הססמה ומה זה יעשה כאשר אלחץ על זה ואכניס את הססמה?

2. המערכת עובדת עם usb / sd וכו', כאשר אני מכניס התקן כלשהו הכולל בתוכו תיקיות הכל מוצג במקשה אחת שיר אחר שיר ללא התיקייה ( לא משנה אם היא בעברית או באנגלית) האם ניתן בכל מקרה ליצור תיקיות ולהציגן באופן תקין?

 

תודה רבה לעוזרים מקווה שבאמת יהיו תשובות כי אני כבר אובד עצות :) ערב נהדר לכולכם.

פורסם
קודם כל שלום, אני חדש בפורום כמנוי רשום, שוטטתי לא מעט בתור אורח.

אז ברוך הבא לי :)

 

יש לי שאלה שאני מחפש ימים ארוכים ברשת ללא הועיל,

נמצאת ברשותי מערכת מולטימדיה של חברת premeir דגם mu735g

הבנתי שזה מוצר מדבקה וקשה למצוא כל מה שקשור אל הדגם הנ"ל, אך אנסה זאת בכל מקרה

 

המערכת נחמדה מאוד פשוטה מאוד ולא מצריכה יותר מידי התעסקות,

השאלות שלי הן:

1. בהגדרות יש לי תת הגדרה שנקראת "רגיל" כשאני לוחץ על זה הוא מבקש ססמה וניסיתי כל דבר אפשרי ללא הועיל, אפשר לדעת מה הססמה ומה זה יעשה כאשר אלחץ על זה ואכניס את הססמה?

2. המערכת עובדת עם usb / sd וכו', כאשר אני מכניס התקן כלשהו הכולל בתוכו תיקיות הכל מוצג במקשה אחת שיר אחר שיר ללא התיקייה ( לא משנה אם היא בעברית או באנגלית) האם ניתן בכל מקרה ליצור תיקיות ולהציגן באופן תקין?

 

תודה רבה לעוזרים מקווה שבאמת יהיו תשובות כי אני כבר אובד עצות :) ערב נהדר לכולכם.

 

תנסה 126

פורסם
תנסה 126

 

היי

ניסיתי אבל לא הצלחתי עם הקוד שנתת וגם עם הקודים הקודמים, אמורים להיכנס שם 5 מספרים,

ייש פתרון נוסף?

ובקשר לתיקיות יש מה לעשות?

×
×
  • תוכן חדש...