רכשתי רכב ממכרז ללא מפתח.
בזמן ההמתנה לפרוצדורת השחרור של הרכב רכשתי גלמים של שלטים עם מפתח
אודה מאוד אם יש למישהו מקודד שלטים להשאיל לי לשעה, מוכן לתת עירבון.
תסתכלו על זה כעזרה לחבר
אני בקיא בפרוצדורה ומתחייב להחזיר את המכשיר באותו המצב שהושאל
זה יכול להיות VVDI,OBDSTAR X300 או כל משחזר מפתחות אחר
כמובן שיש לי פין קוד וקוד למפתח
ניתן ליצור איתי קשר טלפוני 050-5456978
תדוה רבה מראש