Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה החדשה - מי אמר לאון ולא קיבל?


504L
שימו לב! השרשור הזה בן 2594 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עם המחליפה ברקע או לא, נכון להיום איביזה סטייל נותנת את התמורה הגבוהה ביותר לכסף.

בניכוי אמינות ושמירת ערך.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בסדר, הבנו שאתה לא תקנה vag בחיים. אמינות או לא אין שום תחליף ראוי ליחידת כוח ואיבזור שנותנת האיביזה. ומבחינתי שהאיביזה שלי תיהיה כמה פעמים במוסך בגלל הגיר. עדיין אעדיף את היחידת כוח שלה על פני כל רכב אחר בתקציב הזה.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בכנות חושב שזה לא קשור אלי. יש לואג מכוניות שבהחלט הייתי שוקל, ויש כאלה שלא. מכוניות עם רכיבים שהוכחו כלא אמינים - לא. מוזרה ההתעקשות בעניין הזה, הרי גם ל-dsg6 היו בעיות בהתחלה, והן באמת נפתרו. כאן כנראה יש יותר אנשים שבטוחים שזה גשם.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסדר, הבנו שאתה לא תקנה vag בחיים. אמינות או לא אין שום תחליף ראוי ליחידת כוח ואיבזור שנותנת האיביזה. ומבחינתי שהאיביזה שלי תיהיה כמה פעמים במוסך בגלל הגיר. עדיין אעדיף את היחידת כוח שלה על פני כל רכב אחר בתקציב הזה.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

איזה אבזור עדיף יש באיביזה? המסך מולטימדיה שלה יותר קטן מהסמארטפון שלי.

יחידת כוח? אוקיי, נניח וה1000/1200 סמ"ק טורבו גרעיני הוא באמת כ"כ משובח, מי קונה איביזה סטנדרתית בשביל להתגרזן איתה תגיד לי? יש לך את ה208/I20/מזדה 2 ועוד סופר מיני במחירים עדיפים, אבזור עדיף ובטוח שאמינות עדיפה.. במיוחד שהאיביזה מקבלת רק שנתיים אחריות.

 

אני הייתי בעלים של VAG במשך 4 שנים, האמת לא היו בעיות כלל, החלפת המצמדים נעשתה ביוזמתי ובמסגרת האחריות פעם אחת לאורך 60 אלף ק"מ.

אין ספק שהיה לי כיף עם המנוע, אבל אני מעדיף להיות מאחורי ההגה ולא מאחורי השולחן עם היועץ שירות במוסך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמינים, כן אמינים, הטבלה לא משקרת.

ואז יש שתי אפשרויות - או שיש הרבה (מאד) פחות בעיות ממה שמיצטייר כאן, או שהרוכשים הם מזוכיסטים שנהנים לענות את עצמם..

נכון לדהיום, חבילת ההינע של האיביזה חסרת תחרות, ובטח בטווח המחיר בו היא מוצעת היום.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה אבזור עדיף יש באיביזה? המסך מולטימדיה שלה יותר קטן מהסמארטפון שלי.

יחידת כוח? אוקיי, נניח וה1000/1200 סמ"ק טורבו גרעיני הוא באמת כ"כ משובח, מי קונה איביזה סטנדרתית בשביל להתגרזן איתה תגיד לי? יש לך את ה208/I20/מזדה 2 ועוד סופר מיני במחירים עדיפים, אבזור עדיף ובטוח שאמינות עדיפה.. במיוחד שהאיביזה מקבלת רק שנתיים אחריות.

 

אני הייתי בעלים של VAG במשך 4 שנים, האמת לא היו בעיות כלל, החלפת המצמדים נעשתה ביוזמתי ובמסגרת האחריות פעם אחת לאורך 60 אלף ק"מ.

אין ספק שהיה לי כיף עם המנוע, אבל אני מעדיף להיות מאחורי ההגה ולא מאחורי השולחן עם היועץ שירות במוסך.

אין קשר להיתגרזנויות.

מנוע חזק ותיבה יעילה וזריזה הופכים את הנסיעה לקולחת ונעימה יותר, ולא צריך לדחוף את המכונית לקצה כדי להרגיש את זה.

וחוץ מזה, מה זה משנה איזה מנוע ותיבה יש ?

רק המולטימדיה מעניינת היום אנשים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמינים, כן אמינים, הטבלה לא משקרת.

ואז יש שתי אפשרויות - או שיש הרבה (מאד) פחות בעיות ממה שמיצטייר כאן, או שהרוכשים הם מזוכיסטים שנהנים לענות את עצמם..

נכון לדהיום, חבילת ההינע של האיביזה חסרת תחרות, ובטח בטווח המחיר בו היא מוצעת היום.

 

אפשר בבקשה פירוט למה חבילת ההינע היא חסרת תחרות? על מה מדובר? זמנים של 0-100? אני לא מבין במה בדיוק היא עדיפה, זריזות, כן, כל השאר, מה ההבדל?

באילו מכוניות ביצעת נסיעת מבחן? לפני שביצעתי הזמנה למזדה 2, נהגתי בכל סופר מיני שקיימת לנסיעת מבחן, כמעט כולן ב2016-17 כבר מספקות את אותה נסיעה חלקה ונעימה, ולא רק בשיוט כמו הDSG, אלא גם בפקקים, מה שהDSG נוראית בו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר בבקשה פירוט למה חבילת ההינע היא חסרת תחרות? על מה מדובר? זמנים של 0-100? אני לא מבין במה בדיוק היא עדיפה, זריזות, כן, כל השאר, מה ההבדל?

 

השילוב dsg +tsi הוא זריז, חזק וחסכוני.

 

הגיר עובד מעולה. גם בעיר. מניסיון על כמה ואגיות.

 

מה שכן. האמינות בסימן שאלה, או קריאה.

 

כרוכש רכב חדש זה לא היה מרתיע אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב80 אלף שקל וגם ב120 אלף שקל אין סופר מיני שתתן לך מנוע חזק וחסכוני וגיר מהיר כמו dsg7 ובכלל יחידת כוח שעובדת כמקשה אחת כמו שיש לאיביזה, סוף פסוק.

וזה בכלל לא קשור להתגרזן או לא.

ואכן כן, פה בפורום באמת גרמו לזה להראות רע יותר משזה באמת. כי על הגיר של פורד בוודאות אין כלכך הרבה שירשורים למרות שזה הוא הרבה פחות אמין וגם נכון לעכשיו היצרן לא מוצא פתרון לבעיה.

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השילוב dsg +tsi הוא זריז, חזק וחסכוני.

 

הגיר עובד מעולה. גם בעיר. מניסיון על כמה ואגיות.

 

מה שכן. האמינות בסימן שאלה, או קריאה.

 

כרוכש רכב חדש זה לא היה מרתיע אותי.

 

איזה ניסיון? יש לי 4 שנים על DSG7, משחקים מהילוך ראשון לשני וחזרה מתלווים ברעשי מתכת וקופצניות, בנוסף גם לי יש ניסיון על עוד כמה וואגיות עם DSG7 חוץ מהראפיד שהייתה לי, הגיר הזה בשום צורה לא עובד מעולה בהזדחלויות ובפקקים, יכול גם לקרוא ביקורות של כתבי רכב בעלי יותר ניסיון.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר בבקשה פירוט למה חבילת ההינע היא חסרת תחרות? על מה מדובר? זמנים של 0-100? אני לא מבין במה בדיוק היא עדיפה, זריזות, כן, כל השאר, מה ההבדל?

באילו מכוניות ביצעת נסיעת מבחן? לפני שביצעתי הזמנה למזדה 2, נהגתי בכל סופר מיני שקיימת לנסיעת מבחן, כמעט כולן ב2016-17 כבר מספקות את אותה נסיעה חלקה ונעימה, ולא רק בשיוט כמו הDSG, אלא גם בפקקים, מה שהDSG נוראית בו.

במחיר בו האיביזה מוצעת היום, 86K,היא חסרת תחרות.

סע ב I20 או אופל קורסה, ותרגיש בהבדל.

הנסיעה קולחת וזורמת, ואף פעם אין צורך להוציא למכונית את הנשמה בכדי שתיסע.

וזה כל ההבדל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צאו מהסרט שTSI חסכוני! אף אחד לא נוהג פה על בקרות שיוט ב90 קמ"ש, צריכת ממוצעת במנוע TSI אינה שונה כמעט משום מנוע מודרני בפועל, אני חוזר ואומר, כמעט 4 שנים עם מנוע 1.4TSI וDSG7.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי קונה איביזה סטנדרתית בשביל להתגרזן איתה תגיד לי?

 

לא יודע באילו כבישים אתה נוהג, אבל עושה רושם שכולם. כמעט כל איביזה שאני רואה ננהגת בפראות. גם לאונים לא חסר.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמינים, כן אמינים, הטבלה לא משקרת.

ואז יש שתי אפשרויות - או שיש הרבה (מאד) פחות בעיות ממה שמיצטייר כאן, או שהרוכשים הם מזוכיסטים שנהנים לענות את עצמם..

נכון לדהיום, חבילת ההינע של האיביזה חסרת תחרות, ובטח בטווח המחיר בו היא מוצעת היום.

גם BX הייתה להיט מכירות.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2594 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...