Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמינות המאזדה 3 2005 שברשותי


zvigolden
שימו לב! השרשור הזה בן 843 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מה לגבי צריכת דלק? אצלי בנסיעה של סבתא ב100 קמ"ש בינעירוני עם מזגן כמעט 1-14. בעיר הרבה פחות..

בחיים שלי לא הגעתי לצריכה כזו. סחתיין. גם כשהייתי סבתא.

היום אם אני עושה 1 ל-11, אומר תודה וממשיך. אני לא נוהג הרבה (תחב"צ) וכשאני כן, זה בסופ"ש.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עושה רושם ש.. ל-3 ול-6 אותם מכלולים.

גם אני החלפתי לא מזמן את המשולשים (מקוריים), מיכל עיבוי מקורי (200 ש"ח באיביי), תושבות מנוע הוחלפו אף הן ביד הקודמת (מקוריות), טרמוסטט שהוחלף על ידי (מקורי) לפני מס' חודשים, מדחס מזגן מפירוק (כ-300 ש"ח) ורדיאטור של בשן (ס"ג של 450 ש"ח).

כנראה הצעד הבא הוא החלפת הפנסים הראשים שראו ימים טובים יותר ועכורים. מס' נסיונות לביצוע ליטוש ייסודי לא השביע רצון.

עלות - כ 450 ש"ח לפנס חליפי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחיים שלי לא הגעתי לצריכה כזו. סחתיין. גם כשהייתי סבתא.

היום אם אני עושה 1 ל-11, אומר תודה וממשיך. אני לא נוהג הרבה (תחב"צ) וכשאני כן, זה בסופ"ש.

זכור לי שאתה עם הרבה יותר קילומטרז ממני? 260-270?

כנראה המנוע ראה ימים טובים יותר עם צריכת הדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם רכב זהה, 1.6 שנתון 2008 וקצת פחות מ-170 אלף ק"מ.

 

משולשים הוחלפו לפני שנתיים למקוריים (כשהרכב היה בערך 137,000 ק"מ ביחד עם תושבת מנוע ומוט מייצב), מיכל עיבוי הוחלף למקורי לפני 3 שנים (בערך 125 אלף ק"מ גם ביחד עם תושבת מנוע אחרת+כוהל עקב גמגום וטורים לא יציבים), פנסים ראשיים הוחלפו פעמיים. המקוריים היו עכורים, ניסיון לחדש אותם השאיר הרבה סימנים ולא עזר הרבה, פעם ראשונה הוחלפו לחלופיים לפני שנתיים (200 ש"ח לכל פנס בערך אם אני זוכר נכון) שבגשם היו מתמלאים במים מבפנים ואז הוחלפו למקוריים קצת פחות משנה אחרי - 450 ש"ח לפנס. מלבד זה הכל עובד כמו שצריך. הרכב עובר טיפול כל שנה בדיוק בארבע שנים האחרונות (עושה בערך 15 אלף בשנה) למעט טיפול אחד שלא בוצע וחריגה בטיפול שאחריו. הדברים שהוחלפו היו על הדרך עם הטיפול. לא משהו שהצריך כניסה מיוחדת למוסך. שני הטיפולים האחרונים עברו חלק ללא תקלות. לא זוכר תאריכים וק"מ מדויקים בע"פ.

 

חיישן חמצן מקורי, בולמים הוחלפו למשהו אחר לגמרי, אבל המקוריים עדיין אצלי והם במצב טוב, מזגן תקין ולא הייתה איתו בעיה מעולם, רצועות מקוריים עדיין ולא היו נזילות למיניהן עד כה בלי לפתוח פה. הרכב אצלי מ-2011, לפני כן השכרה בחברה שאני עובד בה עכשיו (מכיר את כל ההיסטוריה של הרכב) וגם אז לא היה לרכב משהו מיוחד מלבד טיפולים חוץ מתושבת מנוע שהוחלפה לחליפית בדיוק לפני שהרכב נקנה. הרכב נרכש עם 74,000 ק"מ וטופל בזמן.

 

מניסיון אישי עם כמה כאלה הרכב די אמין, כמובן שצריך להחליף פה ושם דברים אבל צריך לזכור שזה לא רכב חדש ויש בלאי. יש עוד כמה דברים שהם נפוצים לדגם הזה, רובם זולים ופשוטים לתיקון וחלק יותר יקרים כמו מנוע חשמלי לחלונות, משאבת ABS, פנסים אחוריים (מתמלאים מים בסדאן בגשם, פלסטיקה פנימית נסדקת בהאצ'בק, קונקטור למנורות אחוריות נשרף...), אבל זה די סביר. אין רכב אמין ב-100%. בטח שלא בגיל הזה. מי שלא רוצה לראות מוסך בכלל, שייסע בתחבורה ציבורית.

 

צריכת דלק ממוצעת שלי היא בסביבות ה-1:9.5-1:10.5. הכי טוב שהצלחתי להוציא בנסיעה ארוכה זה בסביבות ה-1:13 וקצת. בעיר עם לחיצות ומזגן אפשר להגיע גם לצריכת דלק של STI ישנה, רק בלי הביצועים...

עריכה אחרונה על ידי cars-@-lover
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניחוח של לימון הנזילות האלה וחיישני חמצן.אצלי מקורי.

רצועת אביזרים החלפת? אצלי היא יבשה וחסר ממנה חתיכות קטנות של גומי.

פילטר דלק אתה מחליף כל 45k?

גז למזגן מילאת מאז ההודעה הראשונה שלך?

אם הרצועה אצלך כבר מתפוררת תחליף בהקדם. גם ככה עלותה גרושים. אבל אם היא תיקרע זה יהיה לא נחמד.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד מעט תמלאנה שבע שנים למאזדה אצלנו והתחלתי לחשוב על היסטורית הבלאי והתקלות ולהעריך האם הוא באמת מתאים לתדמית האמינה של מאזדה

אני יד שלישית, ראשונה היתה ליסינג ושנייה פרטית.

נקנתה עם 77K ק"מ , כיום 171K ק"מ. הרכב אצלנו רוב השנים שימש כרכב שני את אשתי.

הרכב הראשי עד לאחרונה היה ליסינג מהעבודה שלי.

 

אני כמובן לא מתייחס לצמיגים , מצבר , בלמים ופחחות

 

תיקונים :

חיישן חמצן (החלטתי להחליף בגלל צריכת דלק , לא בטוח שהיה הכרחי אבל כשהחליפו ראיתי קורוזיה וחלודה)

חלונות חשמל שנתקעו- חלון ימני, לא תיקנו כי לא קריטי או שווה כלכך, עדין אפשר לפתוח ולסגור אבל עדיף להשאיר סגור.

מיכל עיבוי פעמים

מדיד שמן שנשבר

2 פנסים אחוריים שסבלו מחדירת מים והוחלפו

משולשים (פעמיים !)

נאבה

פולי כלשהו שגרם לנזילת שמן מנוע

תושבת מנוע

4 בולמים שהוחלפו לאחרונה- אני דיי בטוח שגם אנחנו צריכים להחליף בולמים כי האוטו דיי זוועה אבל שוב פעם לא שווה כלכך כי האוטו כבר ישן ובמצב קוסמטי לא יפה וגם ככה עדין עובר טסט בקלות

גומיות לציריות

מוטות מייצבים- לא יודע אם צריך להחליף אבל כמו מקודם לא באמת שווה כבר כי האוטו בסוף החיים שלו

גז למזגן 3 פעמים

צ'ק אנגי'ן שנפתר בהחלפת פלאגים (ממילא הגיע זמנם) וניקוי מצערת בנוסף

מגעים בכרית אוויר מתחת לכסא נהג- הייתה גם איזשהי בעיה עם הכרית אוויר והמגעים שלה.

ליטוש פנסים קדמיים- היינו צריכים בטסט האחרון רק

אולי עוד משהו ששכחתי

 

אני משתדל לתחזק את האוטו ברמה הטובה ביותר וב"ה אף פעם לא נתקענו איתו , לא התחמם וכו' ולא מתכנן למכור

 

האם התקלות / בלאי הנ"ל סבירות ?

גם הכפתור של עוצמת המזגן לא עובד, אז אפשר להפעיל רק על אוטומט, אז זה גם לא נורא כלכך

נזכרתי שגם לא ממזמן החלפנו לבד את השפריצרים שמוציאים מים לחלון כי הם נסתמו/נשברו.

 

יש לי ולאח מאזדה 3 2006 עם 330 אלף קילומטרים שהייתה בעיקר במשפחה.(אני חושב שיד ראשונה הייתה ליסינג) אני אסמן באדום בעיות שלנו היה מהרשימה שלך.

 

באוטו הזה אני ואחי משתדלים לא לעבור את ה 3 אלף סל"ד.

הייתה החלפת מנוע(למנוע משומש) מתי שאמא שלי הייתה בעלת הרכב והיה בעיה במיכל עיבוי והיא לא שמה לב אז התחמם המנוע. אז זה לא באמת בעיה במנוע עצמו.

עריכה אחרונה על ידי FoxLight
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זכור לי שאתה עם הרבה יותר קילומטרז ממני? 260-270?

כנראה המנוע ראה ימים טובים יותר עם צריכת הדלק.

נכון, אבל היא ככה מאז 150K שהיא אצלי.

החלפתי מסנני דלק.

כנראה משהו בתוואי הנסיעה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מפגש שסתום בוכנה? או רק האלטרנאור לא יעבוד?

זה לא רצועת טיימינג אז אין קשר למפגש שסתום בוכנה. אני לא זוכר אם יש לך רק רצועה אחת או 2. בכל אופן אם אחת אז גם האלטרנטור לא יעבוד וגם כנראה המשאבת מים מונעת ע״י אותה הרצועה. ולכן יש סיכון שהמנוע יתחמם ויווצר נזק.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לפני כשנתיים החלפתי מיכל עיבוי מקורי ב300 ₪

על חליפי רצו 150₪. ובאיביי 65₪.

היום שוב אני מזהה סימני בריחה. האם כדאי לוותר על קניית מיכל מקורי אם הוא נהרס מהר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

ברשותי מזדה 3 2005 אצלי הרכב שנה

מה הוחלף בשנה הזאת ?

מצבר

עברתי לגאנט 17 אז הוחלפו גם צמיגים חתך נמוך

הוחלף קונסלה של בקרת מיזוג אוויר,בוצע טיפול 180000 קמ

בוצע ניקוי מצערת

צריכת הדלק קצת מבאסת אבל יחסית לרכב ולנהיגה שלי אז זה בסדר.

הרכב 1.6 עם 187000 קמ יד שלישית נקנה מבחור שטיפל בה 11 שנה במוסך מורשה ככה שכל החלקים ברכב מקוריים.

למי שחושב שחסר לרכב הזה כוח טועה,אז נכון זה לא רכב טורבו אבל אני מאד מרוצה מהזריזות שלה וחווית הנהיגה.

imprza new age

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 843 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...