Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמינות המאזדה 3 2005 שברשותי


zvigolden
שימו לב! השרשור הזה בן 843 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה לא רצועת טיימינג אז אין קשר למפגש שסתום בוכנה. אני לא זוכר אם יש לך רק רצועה אחת או 2. בכל אופן אם אחת אז גם האלטרנטור לא יעבוד וגם כנראה המשאבת מים מונעת ע״י אותה הרצועה. ולכן יש סיכון שהמנוע יתחמם ויווצר נזק.

 

יש לה שרשרת.

רצועות זה עניין זול,ואם בלוי רצוי להחליף ולא להתקע בגלל זה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש לה שרשרת.

רצועות זה עניין זול,ואם בלוי רצוי להחליף ולא להתקע בגלל זה.

זה מה שהתכוונתי כשאמרתי שלא מדובר ברצועות טיימינג. לא זכרתי פוט אם יד לו רצועת אביזרים אחת או 2.

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רצועת מדחס במנוע 2.0 ליטר היא מסוג Stretch fit ללא אפשרות מתיחה.

 

בהחלפה חותכים את הישנה ומרכיבים את החדשה על ידי כלי יעודי שמורכב על פולי מנוע או בצורה מאולתרת מותחים אותה עם מברג תוך סיבוב הפולי.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הכפתור של עוצמת המזגן לא עובד, אז אפשר להפעיל רק על אוטומט, אז זה גם לא נורא כלכך

נזכרתי שגם לא ממזמן החלפנו לבד את השפריצרים שמוציאים מים לחלון כי הם נסתמו/נשברו.

 

יש לי ולאח מאזדה 3 2006 עם 330 אלף קילומטרים שהייתה בעיקר במשפחה.(אני חושב שיד ראשונה הייתה ליסינג) אני אסמן באדום בעיות שלנו היה מהרשימה שלך.

 

באוטו הזה אני ואחי משתדלים לא לעבור את ה 3 אלף סל"ד.

הייתה החלפת מנוע(למנוע משומש) מתי שאמא שלי הייתה בעלת הרכב והיה בעיה במיכל עיבוי והיא לא שמה לב אז התחמם המנוע. אז זה לא באמת בעיה במנוע עצמו.

 

יש לי גם מזדה 3 2006 וגם יש לי בעיה של הנורת כרית אויר דלוקה, לא הצלחתי לשחק עם המגעים שהיא תכבה.

רשמת שהיתה לך בעיה עם הכרית עצמה. איך פתרת את הבעיה בסוף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

ברשותי מזדה 3 2005 אצלי הרכב שנה

מה הוחלף בשנה הזאת ?

מצבר

עברתי לגאנט 17 אז הוחלפו גם צמיגים חתך נמוך

הוחלף קונסלה של בקרת מיזוג אוויר,בוצע טיפול 180000 קמ

בוצע ניקוי מצערת

צריכת הדלק קצת מבאסת אבל יחסית לרכב ולנהיגה שלי אז זה בסדר.

הרכב 1.6 עם 187000 קמ יד שלישית נקנה מבחור שטיפל בה 11 שנה במוסך מורשה ככה שכל החלקים ברכב מקוריים.

למי שחושב שחסר לרכב הזה כוח טועה,אז נכון זה לא רכב טורבו אבל אני מאד מרוצה מהזריזות שלה וחווית הנהיגה.

 

איפה החלפת "קונסלה של בקרת מיזוג אוויר" וכמה עלה?

גם אצלי הכפתור של מהירות האיוורור לא פועל ואני מפעיל בקרת אקים רק דרך האוטומט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצאתי ביבנה מקום שמוכר קונסולה כזאת ב150 שח

ההחלפה הייתה מאד קלה

דרך אגב שמעתי שאפשר לתקן את הכפתורים האלו של המזגן הבורר מצבים ומהירויות

imprza new age

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי גם מזדה 3 2006 וגם יש לי בעיה של הנורת כרית אויר דלוקה, לא הצלחתי לשחק עם המגעים שהיא תכבה.

רשמת שהיתה לך בעיה עם הכרית עצמה. איך פתרת את הבעיה בסוף?

לי זה קרה מספר פעמים . בדרך כלל פתרתי לבד על ידי משחק עם הקונקטור מתחת לכסא

פעם אחת לא הצלחתי ואז הלכתי למוסך מורשה ונפרדתי מ 400 שקל . הם ניקו וגירזו את המגעים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה קרה מספר פעמים . בדרך כלל פתרתי לבד על ידי משחק עם הקונקטור מתחת לכסא

פעם אחת לא הצלחתי ואז הלכתי למוסך מורשה ונפרדתי מ 400 שקל . הם ניקו וגירזו את המגעים

ואו יקר מאוד, פעם הבאה שים לחיצה של wd40.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי גם מזדה 3 2006 וגם יש לי בעיה של הנורת כרית אויר דלוקה, לא הצלחתי לשחק עם המגעים שהיא תכבה.

רשמת שהיתה לך בעיה עם הכרית עצמה. איך פתרת את הבעיה בסוף?

אחי לקח למוסך אז אני לא זוכר הכי טוב.

אני זוכר שזה היה גם משהו עם המגעים ולשחק עם המגעים לא עזר.

ואז בגלל הטסט היינו חייבים לתקן את זה, אז הלכנו למוסף מאזדה כי הם ידעו איך לתקן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 8 חודשים מאוחר יותר...

מדי פעם האוטו רעד והזכיר לי את הסימפטומים שגרמו להחלפת סליל הצתה לפני שנה וחודשיים . הבעייה היא שהתופעה היתה באה והולכת.



לאחר שהאוטו רעד בצורה בלתי נסבלת בפקקים הנוראים שנגרמו עקב הפגנות האתיופים חברתי את המתאם ELM327 והפעם הצלחתי לקרוא בעזרת אפליקצית torque light את קוד התקלה P0303 שמשמעותו misfire בבוכנה מספר 3.

 

מנורת check engine לא דלקה . התקלה היתה בסטטוס של pending fault code שמשמעותו "תקלה בהמתנה" שבאה והולכת.

 

ביום שישי ביררתי במורשה מאזדה מחיר סליל מקורי והוא 700 שקל לאחר מע"מ אך ללא עבודה .

 

היום בבוקר באתי עם המידע הזה למוסך (לא מורשה יבואן) והוא החליף לי את סליל מספר 3 וכן את ארבעת הפלאגים ששניים מהם נראו לא טוב.

 

הסליל לא מקורי ( ראיתי על האריזה fomoco ) ולדבריו תואם מקורי .

 

עלות התיקון 700 שקל

 

התקלה נעלמה ואמשיך לעקוב . לצערי לא רשמתי לפני שנה איזה סליל הוחלף כך שאינני יודע האם זה שהוחלף התקלקל שוב או שמא אחר.



 

כמה דברים לא ברורים לי בענין הפלאגים :

1) לפי הידוע לי מהעבר צריך לשים אירידיום ברכב זה אך היום הורכבו רגילים מק"ט BP13-18-110A עם ציור מאזדה על האריזה וכן כיתוב genuine parts

האם זהו חלק מומלץ ?



2) הפלאגים שהוחלפו והוצאו היום הם denso k20pr-u11 . האם הם מתאימים ב 100% ? אני יודע שיש כל מיני עניני תאימות בפלאגים

 

3) ראיתי קצת שמן על חלק מהפלאגים הישנים - מה זה אומר ?

 

4 ) היום ראיתי את השרשור על פלאגים לא תואמים

https://www.carsforum.co.il/vb/showt...9E%D7%99%D7%9D

 

ותהיתי האם גם אני סבלתי מתופעות דומות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

אתמול שוב היו רעידות עם check engine מהבהב וקוד תקלה P0302

שמשמעותו misfire בבוכנה מספר 2.



 

כמו שהרבה אמרו כאן , כשאחד הסלילים הולך , גם האחרים בדרך ולכן החלפתי כבר גם את סליל 4 כטיפול מונע.

 

סליל 1 הוחלף לפני שנה וחודשיים ובדיעבד כנראה היה נכון להחליף את ארבעתם בבת אחת.

 

נזק 870 שקל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא לא חייב שכולם יתקלקלו באותו הזמן. החלפתי לאחד חלופי לפני 3 שנים והמקוריים עדיין סוחבים מאז. פעם בחצי שנה יש רעידות לזמן כל כך קצר שאני לא מספיק לחבר את הסורק.

בכל מקרה יש לי 3 חלופיים איטלקיים ליום פקודה.

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 843 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...