Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמינות המאזדה 3 2005 שברשותי


zvigolden
 שיתוף
עוקבים 5

פוסטים מומלצים

כרגיל קישקוש לא מבוסס , ואו אולי תבדוק את מקצועיות המוסכים בהם אתה מטפל.

 

למה קשקוש?!

 

כמעט כל מכונאי שפתחתי איתו את הדיון הזה אמר בפירוש שרכבים יפניים יותר זולים לתיקון ויותר קלים,

רכבים אירופאים בדר"כ יותר מסובכים ולא נוח לתקן אותם, זה מה שגורם לעלות תיקון גבוהה וזה בנוסף לחלקים היקרים שלהם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

ואני הייתי פעם בדעה שלך.   אבל הגעתי למסקנה שיש יותר סיכוי שאשבור דברים מאשר אתקן, ואת ההתעסקות עם הרכב מעדיף להגביל לדברים קטנים (כמו החלפת נורות והתקנת אודיו).

אם הייתה לך מחלבה בבניין לא היית הולך לסופר לקנות חלב. זה עניין של רבע שעה ופחות קשה מהטיפול.  אם ואם ואם.  לא מבין את הקושי להבין את זה שלאנשים שונים יש עדיפויות שונות לגבי מה לעשות עם הזמן

אני אגיד לך בכנות, יש אנשים שאין להם *** לזה. באמת. לא מוצאים את הזמן ואולי אפילו לא כיף בשבילם. לשים 500 שקלים זה לא מכה אנושה בשבילם ולכן מעדיפים לשים את הרכב ולהמשיך בסדר היום שלהם. אני אחד שאת הדב

תמונות שפורסמו בשרשור

כמה עלתה ההחלפה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

עלות חלק מקורי היא כ800 שקל .

 

נאלצתי להחליף שניים + עבודה וכך עברתי את ה2000

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
עדכון - לכבוד חגיגות ה100000 אצלנו החליטה הקשישה להתפנק בחיישן חמצן קדמי + אחורי חדש לאחר שנדלקה נורת Check engine

נזק כואב בכיס כי שמתי מקוריים.

שוב עולות מחשבות על פרידה אך מאידך הבנות הצעירות שלי נוהגות עליה לא מעט ואני מסתפק בביטוח צד שלישי .

אם אחליף. , אצטרך בנוסף לקנייה גם מקיף לנהגת צעירה.

החלטה כרגע - נשארים איתה

 

ממש מוזר... הרי החלפת פעם אחת חיישן חמצן לא?

הם לא אמורים להתקלקל בתדירות כול כך גבוהה.

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין...

בניסאן אלמרה והונדה סיוויק של חברים זה לקח סביבות ה-12 שנה ו-170 אלף קילומטר להחליף חיישן מקורי

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

החלפתי הפעם שניים . אחד מהם היה המקורי שהחזיק 177000 ק"מ והשני רק 6 שנים ו90000 ק"מ .

נדמה לי שהחיישן שהחלפתי לפני 6 שנים היה חיישן אוניברסלי של בוש ולא מקורי של מאזדה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 8 חודשים מאוחר יותר...

היום האוטו התחיל לרעוד . נדרש להחליף סליל הצתה ו 4 פלאגים

 

בנוסף הטסט מתקרב ויש נזילות שמן , גומיות קרועות וכו'

 

מתחיל כבר לחשוב על פרידה

 

ק"מ נוכחי 190000

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב בן 13, מה ציפית?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברור לי שהוא לא צעיר ואין לי ציפיות מוגזמות , לא כעס ולא אכזבה.

יתכן שאני כבר בנקודה שכבר לא כלכלי להחזיק אותו - נראה איך יהיה הטסט

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
עלות חלק מקורי היא כ800 שקל .

 

נאלצתי להחליף שניים + עבודה וכך עברתי את ה2000

 

רק עכשיו נחשפתי לעלויות ששילמת, בינואר השנה הלך לי חיישן חמצן קדמי במאזדה 3 2004.

 

הזמנתי מאמזון גרמניה דנסו עם פלאג מקורי ( חלק OEM)

 

280 שקל עם שליח עד הבית כולל הכל.

 

ההחלפה פשוטה באמצעות הכלי המתאים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר שרשור מאזדה 3 דור ראשון -

08' , עם 290K , אקטיב.

אצלנו כבר 3 שנים, שנתיים ראשונות עברה רק טיפול אחד (כן אני יודע).

עברה אשתקד יישור קו (פילטרים נוזלים) + רפידות קדימה + מיכל עיבוי (רק מקורי, חבל על הכסף עם כל דבר אחר) + מוטות קישור למוט מייצב + מיסבי בולם + גומיית צירייה חיצונית + משולשים + צמיגים + מצבר.

 

מדחס המזגן התחיל לזייף, הוא השלב הבא.

 

צבי ממליץ לך לנסות לבצע את הדיאגנוזה בעצמך (ובעזרת חברי הפורום ורכיב OBDII), ולרכוש חלפים גם כן בעצמך (דרך משה חלפים פ''ת או אבי חלפים רחובות או אייפקס ירושלים ו/או איביי).

גם אם תבצע את העבודה במוסך, תחסוך משמעותית.

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי OBDII ואני נעזר בו .

אין לי נסיון עם רכישת חלקים עצמאית כי אני לא יודע כמה אחסוך בכך ואם המוסך לא יעקם לי את הפרצוף אבל אשקול זאת

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כמה זמן לקח עד שהחלק הגיע ? האם נסעת כל הזמן הזה עם check engine דולק ?
נסעתי ככה בדיוק שבוע. זה רכב שלישי במשפחה כמעט ולא נסעו בו בשבוע הזה.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי 3 אקטיב 2008 מליסינג אצלי כבר 6 שנים. הוחלף מיכל עיבוי שנסדק מקורי 300₪. פקק שנתקע 40₪. רדיאטור פנימי של בשן רדיאטורים 500 ₪. לפני 3 שנים הוחלפו משולשים וגם לפני חודש בגלל טסט. קיבעתי את המחבר של כרית האוויר מתחת לכיסא נהג למניעת תקלת כרית אויר (נורה). מעבר לכך שום דבר בעייתי. רכב מאוד קל להחזקה. גישה מכנית וחלקים חזקים זולים וזמינים. באסה האצה בין 80 ל120.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...