Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה על השיתוף. תוצאה יפה.

תגובות מצחיקות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אהבתי את השיר, מתאים לרכב גרמני שחור ;)

הרכב נראה מעולה ,כתמיד.

חברים שתהיה שבת שלום.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם
בהחלט תוצאה יפה אם כי אני לו שותף להתלהבות, כי לדעתי מצב ראשוני היה ממש סביר וסביל. אני לא חושב שהיה צריך לעשות פוליש גס אפילו כדי להוריד את הסווירלים. חוץ מזה רכב שחור זה הכי קל לעשות מראה. מה גם שזה יותר פונקציה של חומר ולא עבודה. רכבים בהירים הם יותר בעייתיים.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

בוא נדבר דוגרי,לא כל העבודות קשות,יש רכבים שאתה מתאבד עליהם והם יוצאים רק "בסדר" כי מצב הצבע מלכתחילה לא היה משהו,ויש רכבים שאתה עובד לך בכיף ויוצאת תוצאה מדהימה,ברכבים שחורים רואים הכול,גם סווירלים קלים מטשטשים מאוד את הצבע.

לאחר פוליש ברכבים כהים בדגש על שחורים, במידה והצבע במצב טוב לא קשה להוציא את הרכב במצב תצוגה בדרך כלל,זה שלא עבדת קשה זה לא אומר שהרכב לא יצא חדש,אין קשר לבין קושי העבודה לבין התוצאה הסופית.

את השיקולים שלך אתה צריך לעשות בינך ולבין עצמך בתמחור העבודה ואופי העבודה,זה לא עניין של אף אחד מלבד בעל המקצוע שקיבל את הרכב.

שלומי עבודה יפה מאוד,כיף לראות עבודות שלך.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אני מסכים, סך הכל זה עניין של מצב הצבע ההתחלתי, אופיו (קשה או רך), עוביו וכמובן מספר השעות פחות או יותר המוקצב על פי הלקוח, הזמן שהוא יכול להשאיר את האוטו והתקציב שלו. זה ההבדל בין תוצאה בינונית, טובה, מצויינת או מצב תצוגה. ד'א, אני סמוך ובטוח שעוד יום יומיים אם היו לי על הרכב הזה היו נותנים אפילו תוצאה טובה יותר כי היה עוד מה לעשות אבל לא כולם מעוניינים או יכולים או צריכים לטפל בהכל מטעמי זמן ותקציב וסתם מהעובדה הפשוטה שבהרבה מקרים מדובר פשוט ב"אוברקיל". לדוגמא כדי להגיע ממצב של 60% למצב של 85% נידרש מאמץ X שזה אומר זמן. כדי לקחת את ה 85% האלה ולהביא אותם ל 92% נדרש פחות או יותר אותו הזמן אבל השיפור כמובן יהיה פחות משמעותי ונראה לעין ככל שעולים ברמה. כדי לקחת את ה 92% האלה ולהביא אותם ל 95% נדרש עוד פרק זמן משמעותי דיי דומה וככל שעולים ברמה נדרשים משאבים שלא תמיד תואמים את המציאות בשטח/אופי הרכב והשימוש (בהרבה מהפעמים יומיומי) שיחשוף אותו עד מהרה לפגמים חדשים. לכן בהרבה מקרים אני ממליץ על טיפול מיינסטרים (כמו במקרה הנ'ל) החוכמה היא להתאים ללקוח וצרכיו ולדעת לזהות אותם ולא תמיד לעשות " הצגות תכלית". כמובן, אם הלקוח מבקש "הצגת תכלית" וזה יהיה במקום הוא יקבל. כל המספרים והאחוזים שציינתי הם ב "מאקרו" והם מהווים דוגמא ולא מספרים מוחלטים ומדויקים. תודה על הפידבק החיובי, אחלה שבת!

 

Sent from my E5823 using Tapatalk

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם

רק יכול לדמיין את הוויברציות אחרי עבודה בסדר גודל שכזה.

 

לרכב כזה מגיע את הטוב ביותר, והוא קיבל.

תוצאה מהממת.

"יאללה בירי".


×
×
  • תוכן חדש...