Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

כרגיל, פיאט פונטו, תקלה נוספת.

מאז שרכשתי את הרכב, הייתה לו בעיה עם ההגה החשמלי. אחת לחודש, חודשיים נדלקת מנורת הגה אדומה בלוח השעונים והודעת "כשל בהגה". ואין הגה כוח.

 

כיבוי מנוע והנעה מחדש היו פותרים את הבעיה לעוד חודש חודשיים.

 

כשהתחיל החורף והבקרים נהיו קרים, התופעה מתחילה לחזור אחת למספר ימים.

 

אז.. מה עושים, ואיזו הוצאה אפשר לצפות?

פורסם

לפני כשנתיים כשהייתה לי פונטו נתקלתי בבעיה , הבעיה במנוע החשמלי של ההגה כח .. או שמשפצים או שקונים מפרוק (שלא יודעים מה מצבו) אבל העלות כפי שאני זוכר בין 300-500 החלק וניתן להחליף אותו לבד יש המון מדריכים באינטרנט זה כמה ברגים וקונקטור.

פורסם
לפני כשנתיים כשהייתה לי פונטו נתקלתי בבעיה , הבעיה במנוע החשמלי של ההגה כח .. או שמשפצים או שקונים מפרוק (שלא יודעים מה מצבו) אבל העלות כפי שאני זוכר בין 300-500 החלק וניתן להחליף אותו לבד יש המון מדריכים באינטרנט זה כמה ברגים וקונקטור.

ידוע לך כמה עולה לשפץ?

×
×
  • תוכן חדש...