Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אחד הדברים החשובים, לדעתי, שכמעט אף אחד לא מודע לו זה תקרת הכיסוי בביטוח צד ג' (או איך שלא קוראים לזה בשפה מקצועית). בעברית זה אומר מה הסכום המקסימלי שחברת הביטוח תשלם לצד ג' שפגעת בו. בהרבה מקרים מדובר בחצי מיליון ש"ח, ולפעמים אפילו פחות. אממה, יש הרבה מאוד רכבים על הכביש היום שעולים (הרבה) יותר מחצי מיליון ש"ח.

 

נכון שמעט מאוד אנשים גרמו באשמתם טוטאל לוס למרצדס s class חדשה, אבל מכיוון שזה לא בלתי אפשרי, ולא היית רוצה למצוא את עצמך מנסה להסביר לבעלים של רכב כזה למה הביטוח שלך מכסה רק חצי משווי הרכב שלו, אני אישית הייתי מסתכל קודם כל על זה, ומוודא שיש לי כיסוי של לפחות מיליון ש"ח, רצוי יותר.

 

כן, גם גובה השתתפות עצמית, כיסוי שמשות וגרירה וכאלה חשובים, אבל אלו דברים שתוכל להסתדר איתם בעצמך. עוד כמה אלפים לפה או לשם לא יהרסו לך את החיים. להיות חייב באופן אישי חצי מיליון ש"ח למישהו, שאיך נגיד בעדינות, לא חייב להיות בחור נחמד, יכול להרוס לך את החיים ברגע.

בדיוק בשביל זה עושים ביטוח - כדי שיהיה מי שישלם דברים שאתה לא יכול. לא בשביל לחסוך 500₪ בהשתתפות עצמית.

 

תודה רבה על ההסבר המקיף :)

 

תודה לכלל העונים!

×
×
  • תוכן חדש...