Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

 

רציתי לעדכנכם לגבי הנושא הנדון, אולי יהיה רלבנטי לעוד בעלי הונדה.

 

כפי שרובכם יודעים, לפני כשנתיים החל ריקול מקיף לרכבים יפניים לגבי יחידת ניפוח כרית האוויר.

הרכב שלי (הונדה CRV) היה ברשימה הכללית אך הזמן חלף ולא קיבלתי כל קריאה מהיבואן.

 

החלטתי לבדוק בעצמי כיוון שמדובר בעניין בטיחותי מדרגה ראשונה.

התקשרתי ליבואן, למוסך מורשה וכל אחד שלח לשני ואמר שרכבי לא רשום וכו' וזו אחריות משרד התחבורה.

היות ואינני סומך על משרד התחבורה, פניתי ליצרן בבריטניה שם מיוצר הדגם שלי ושם ניתן לבדוק באתר

ע"י הזנת מס' ה-VIN האם קיימים ריקולים לרכב הספציפי.

 

אכם עלה שנדרש ריקול כרית האוויר, פניתי לשירות בבריטניה וביקשתי שיפעלו וישלחו הוראת תיקון ליבואן בארץ.

הבריטים היו אדיבים, בדקו ווידאו את העניין ואכן שלחו ליבואן הוראת תיקון.

בינתיים במקביל גם פניתי ליבואן בארץ שיבדקו מצידם.

 

לאחר תוך 3 שבועות טופל העניין, נקראתי להחליף את החלק וההעניין הסתיים.

 

ראשית אני חייב לציין את השירות הנהדר וההקשבה מצד היבואן בארץ ושנית אם מישהו יודע שרכבו עלול להיות

ברשימה, שיידע כיצד לבדוק ולפעול ולא להמתין למשרד התחבורה.

 

בברכת נהיגה זהירה,

אבי.

×
×
  • תוכן חדש...