Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי יונדאי i30 cw 2011.

ויש לי בעיה מוזרה שהתחילה לא מזמן.

במעבר בין הילוך שלישי לרביעי (אוטומט) יש נפילה במהירות.

בתחושה, כאילו שההילוך השלישי מתנתק ויש דיליי עד שההילוך הרביעי נכנס.

 

לפני כשנה עשיתי טיפול גדול כולל החלפת שמן גיר.

אולי מדובר בבעיית חיישן? אשמח להצעות או רעיונות?

תודה

חנן

פורסם
שלום

יש לי יונדאי i30 cw 2011.

ויש לי בעיה מוזרה שהתחילה לא מזמן.

במעבר בין הילוך שלישי לרביעי (אוטומט) יש נפילה במהירות.

בתחושה, כאילו שההילוך השלישי מתנתק ויש דיליי עד שההילוך הרביעי נכנס.

 

לפני כשנה עשיתי טיפול גדול כולל החלפת שמן גיר.

אולי מדובר בבעיית חיישן? אשמח להצעות או רעיונות?

תודה

חנן

האם אתה מרגיש ירידה בלחץ ואז כניסה של ההילוך בפעם אחת ?

פורסם

החליפו שמן גיר למקורי, לא זוכר את הסוג.

הוחלף גם הפילטר של השמן גיר.

האוטו עם 118,000

בשאר ההילוכים אין בעיה.

לעיתים רחוקות יש בעיה בכניסה של הילוך ראשון (כאילו גז לניוטראל ואז מכה בכניסת ההילוך) זה בקושי קורה.

כרגע רק בין הילוך שלישי לרביעי.

לא הבנתי את השאלה לגבי ירידת לחץ?

פורסם

זה קורה מאוד מהר, זה דיליי של שנייה, נפילה וכניסת הילוך.

אין האטה משמעותית במהירות, אבל מרגישים את זה

פורסם

לא הגיוני שהחליפו את הפילטר גיר- ברכב הזה הוא אמור להיות פנימי (כמו בשנתונים 2008-12 צורה ישנה) ולפחות אצלי ב 2009 אמרו שלא מחליפים פילטר,מחליפים רק שמן ואם צריך אטם של האגן.

קשה גם לומר אם הבעיה קשורה בכלל למערכת ההצתה/דלק או לגיר-נפילת טורים בנסיעה משמעותה איבוד כח ולא בטוח שהבעיה בכלל בגיר.

יהיה ממעט קשה דרך המסך,עדיף לקחת את הרכב לדיאגנוסטיקה מסודרת במוסך (לא חייב מורשה).

שמן גיר מקורי של הרכב הזה הוא SP-3 אבל יש תחליפיים קרויאניים טובים אם כי במחיר ההבדל לא ממש גדול.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

החליפו פילטר גיר בוודאות, עמדתי לידו.

פרק את כל האגן של השמן גיר מלמטה להחליף את הפילטר.

טען שללא החלפת הפילטר החלפת השמן היא לא באמת שווה משהו.

פורסם

האם לדעתך יכול להיות שהדבר קשור לבעיית הצתה?

זה לא קורה בכל הנסיעה, רק במעבר בין הילוך שלישי לרביעי, לכן אני מניח שזה משהו שקשור להילוכים.

אם הייתה נדלקת נורה אולי היה יותר פשוט לאתר את התקלה.

שוב, התחושה היא דיליי בין ניתוק הילוך שלישי לכניסת הרביעי (כמו בלימה קלה נפילת מהירות לשנייה). וזה גם לא תמיד קורה, כך שזה עוד יותר מקשה על איתור התקלה

פורסם

לדעתי שמו לך שמן גיר לא תקין. קנה SP3 ותחליף. גם בגטס שלי שמו שמן לא תקין, ואחרי ההחלפה חלקית הייתה שיפור רציני.

מאז ששמו לי שמן לא תקין, כל 30 אני מחליף את השמן ומרגיש את ההבדל.

×
×
  • תוכן חדש...