Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בבוקר גיליתי מסמר תקוע בגלגל אחורי שמאלי. הגעתי לפאנצ`ריה בקרית עקרון (מול תדיראן סוללות) והפאנצ`ר מאכר אמר לי שבגלל שבוצע תיקון בעבר באותו גלגל מפאנצ`ר פעם קודמת אסור לפי החוק לעשות עוד תיקון לכן המליץ להחליף את הצמיג אבל אמר שאאלץ להחליף בנוסף את הצמיג ימני אחורי שבו לא היה פאנצ`ר.

 

בסופו של דבר הוחלפו שני צמיגי הhankook הקוראינים בזוג צמיגים גרמני שאני לא זוכר את שמם (יצאתי עם נזק של 600 שקל)

 

מה דעתכם צדק הבחור בכך שלא מתקנים פעם נוספת אם בוצע כבר תיקון מפאנצ`ר קודם ?

 

לגבי החברה הגרמנית לא יודע את שמה אצלם מחר בבוקר את הצמיג עם השם

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

חפש בגוגל את חוברת "הצמיג והטיפול בו" מטעם משרד התחבורה.

יש שם הנחיות מתי באמת לא ניתן לתקן צמיג שכבר עבר תיקון/ים.

היה לפחות דיון אחד אחר בפורום שדן בנושא גם.

 

לגבי הצמיג השני, אם עברת איתם כבר כברת דרך והוא ישן יחסית, זה רעיון חכם להחליף גם אותו.

מבחינת החוק היבש, אם לא מדובר בסרן מניע, מספיק שיהיה בעל קוד עומס זהה. ברמה המעשית מומלץ שיהיה מאותו דגם מדויק כמו השני על אותו סרן.

פורסם

אתה צודק נשמע הגיוני ובאמת זה מה שהוא עשה חליף את השניים האחוריים לצמיגים גרמנים אותו סוג

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם
ה

בסופו של דבר הוחלפו שני צמיגי הhankook הקוראינים בזוג צמיגים גרמני שאני לא זוכר את שמם (יצאתי עם נזק של 600 שקל)

מסקרנות, בדוק בבקשה מהו שם היצרן הגרמני.

:turn-l:
פורסם

חברה גרמנית זה רק קונטיננטל לדעתי, אבל חברות שמייצרות גם בגרמניה זה כבר סיפור נרחב יותר.

(וכן, ברור לי שאתה מנסה לבדוק אם התקינו לו איזה צמיג תקציבי - "חברת בת של", בעלות רגילה רק בגלל שיוצר שם).

פורסם

הריו צריכה קוד מהירות H במידה הזו. אז הקונטיננטל שמופיעים שם לא רלוונטים.

בסה"כ מדובר בחברה לא רעה ויש לי נסיון טוב מאוד עם דגם מעל שלהם, בראווריס 2.

משום מה הם מופיעים בכמה אתרים ישראליים שבדקתי בתמחור מעל ל-300 ש"ח לצמיג.

×
×
  • תוכן חדש...