Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מצאתי גטס 2007, GLS, יד 2 כל הידיים פרטיות, המחיר עומד על כ17-19k.

ק"מ נמוך, 110-120.

אך משהו שאני לא בטוח לגביו הוא שבתיאור הרכב כתוב "חדש בשלמה סיקסט מכירת רכבי טרייד ישירות ללקוח הפרטי." זה אמור להדאיג אותי באיזשהי צורה ?

פורסם

מה זה מצאת? איפה? תביא קישור

 

Sent from my KFFOWI using Tapatalk

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

משום מה ביד 2, הם ביטלו את ההפרדה בין "רכב מפרטי" לבין "סוכנויות רכב", ככה שהיום זה בלאגן אחד גדול.

אתה יכול לראות רכב שלכאורה הוא פרטי אבל בעצם מסתכל ברכב מסוכנות כלשהי(זה בלי קשר לאנשים שמשקרים)

פורסם (נערך)

אני מנסה למצוא את המודעה, נעלמה כלא הייתה.

אבל עדיין אני עם הבחור שהמספר שלו הופיע אני כרגע מדבר איתו בוואטסאפ, אני לא חושב שזה רכב פרטי שלו מהסיבה הפשוטה ששאלתי אותו בהודעה אם הוא יכול לשלוח לי את הקישור למודעה ביד 2 לרכב, בכוונה לא ציינתי איזה רכב וכמו שחשבתי הוא שאל אותי על איזה רכב מדובר, מניח שהוא שוכר או משהו בסגנון.

תקין ?

 

עריכה : מסתבר שהרכב נמכר לפניי כשעה, "מי שמגיע עם הכסף ראשון לוקח", ככה הוא אמר לי כשעוד לפניי זה אמרתי לו שמכר אקנה אותה.

לא נורא, להמשך חיפוש מציאות

עריכה אחרונה על ידי ezana9
פורסם

טוב חברים, לאחר שלא מצאתי שום גטס ברמת גימור GLS וידנית, במחיר סביר וקילומטר סביר אני לא יודע אם עוד אמצא.

 

מצאתי גטס 2008 רמת גימור GLS עם 92,000 ק"מ אך היא יד חמישית, אני לא חושב שכדאי להתקרב מחשש שלא אצליח למכור אותה לאחר מכן.

 

אני לא רוצה לפתוח פוסט חדש עם רכב אחר אז אשאל כאן, מה אתם חושבים על :

[TABLE=class: innerDetailsDataGrid]

[TR]

[TD]דגם:[/TD]

[TD]סיטרואן C4[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 75]תת דגם:[/TD]

[TD]VTR ידני קופה 1.6[/TD]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[/TABLE]

 

יד שנייה, 140,000 ק"מ בנזין, נראית שמורה.

אשמח לתגובה בהקדם

×
×
  • תוכן חדש...