Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 6000 קילומטר וכמעט חצי שנה עם קורבט C4 "אספנות" אבל לא באמת


nimnim
שימו לב! השרשור הזה בן 2923 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תתחדש ותהנה, טוב שהלכת על ה-1985 ששופרה מאד לעומת ה-1984.

 

אתה יכול לקרוא מבחן (יותר כמו מבחנון) דרכים מדצמבר 1984 של R&T. העליתי אותו לאתר שאני כותב בו מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עושה טוב לנשמה ,וגם קצת לאגו שההיא עם הפיאט 500 מחייכת לעברך (וחושבת לעצמה איזה "איזה זין קטן,מי צריך רכב בולט כזה")

 

אפרופו זה,שלא תהיה לכם אשלייה,התשומת לב היחידה שאני מקבל זה מגברים בגיל העמידה.

 

התכוונת שההוא עם הפיאט 500 מחייך לעברך :lol:

 

תודה על השיתוף. כיף לקרוא ותמשיך להנות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמינות-אני משתמש בה כמעט יום יום,נוסע להורים ברעננה,ירושלים,נסיעות אורבניות בתוך תל אביב נוסע רגוע,נוסע חזק בנתיים 6000 קילומטר.

 

כבוד!

כבוד!!!

 

מראה לכל היבשושים עם "איך אפשר לסבול את זה בתור דיילי", כשזה נוגע באיזו הטאצ' חלבית, איך אפשר גם אפשר, כשבאמת חרמנים על אוטו.

 

וכבוד על הביצים לחיות עם ולתחזק כזה רכב.

לי אין...

 

מכונה יפיפיה.

אם ייקפוץ עליך מזוקן וייתן לך נשיקה ברמזור בנמיר, זה אני.

 

רק חבל שלא בלבן...8)

 

 

נ.ב.

ניהוג-

בפניות-לא,פשוט לא . שלדה רכה,מתילים משנות ה50 אין בקרות אחיזה,אין ABS יש רק אלוהים בשמים (ואני בכלל חילוני) דווקא ההגה מוסר פידבק לא רע .

עם זאת,מאחר וכל כך לשבור אחיזה ,ההזדמנות לזרוק קצת טוסיק במיהרות נמוכה תמיד קורצת.

 

קלארקסון כתב עליה פעם שזו מכונית שהזנב שלה עף בכזו קלות, שאם אתה מחנה, הולך לשתות קפה, וחוזר, יש סיכוי שתמצא אותה חונה בכיוון ההפוך ממה שהשארת אותה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבוד!

כבוד!!!

 

מראה לכל היבשושים עם "איך אפשר לסבול את זה בתור דיילי", כשזה נוגע באיזו הטאצ' חלבית, איך אפשר גם אפשר, כשבאמת חרמנים על אוטו.

 

וכבוד על הביצים לחיות עם ולתחזק כזה רכב.

לי אין...

 

מכונה יפיפיה.

אם ייקפוץ עליך מזוקן וייתן לך נשיקה ברמזור בנמיר, זה אני.

 

רק חבל שלא בלבן...8)

 

 

נ.ב.

 

 

קלארקסון כתב עליה פעם שזו מכונית שהזנב שלה עף בכזו קלות, שאם אתה מחנה, הולך לשתות קפה, וחוזר, יש סיכוי שתמצא אותה חונה בכיוון ההפוך ממה שהשארת אותה...

חחח פאני,

לפעמים זה מרגיש ככה,אני מוריד הילוך לעיקפה קלה ואני מרגיש את הטוסיק זז.

נשיקה לי או לרכב? נאא מה זה משנה אני גר בפלורנטין אני רגיל לקבל תשומת לב מגברים . :)

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלום!

הכמות של הקורבטים שמעלים בדף של יושופ רק גרמה לי להידלק יותר על הקורבט הזאת.

 

ועכשיו לשאלות, את המגבלות על שעות התנועה מישהו אוכף? אתה באמת מקפיד שלא להשתמש ברכב בזמנים שאסור?

ביטוח, אני יודע שהחובה לא אמור להיות יקר אבל איך מבטחים במקיף או צד ג'? מה העלויות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועכשיו לשאלות, את המגבלות על שעות התנועה מישהו אוכף? אתה באמת מקפיד שלא להשתמש ברכב בזמנים שאסור?

ביטוח, אני יודע שהחובה לא אמור להיות יקר אבל איך מבטחים במקיף או צד ג'? מה העלויות?

בעקרון, נסיעה בין 7 ל 9 בבוקר בימי חול (לא כולל שישי, שבת וימי חול המועד) הינה עבירת תנועה שגוררת קנס של 500 ש"ח.

עבירה זו כמעט ואינה נאכפת.

הבעיה הגדולה באמת היא הכיסוי הביטוחי במקרה של תאונה חלילה בנסיעה בשעות האסורות.

במקרה כזה, הן בפגיעה בנפש והן בפגיעה ברכוש, חברת הביטוח תשמח להתנער מהכיסוי הביטוחי, מאחר והנסיעה בשעות האסורות מהווה הפרה בוטה של תנאי הפוליסה.

בדיוק בשל סיבה זו עלות הביטוח הינה רבע מעלות פוליסה רגילה.

ביטוח צד ג' עולה 300-350 ש"ח לשנה; מקיף מבטחים לפי הערכת שמאי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
ובכן הנסיכה המרושעת הזאת הגיעה לידי לאחר שזמן המתנה בילתי מבוטל של שלושה וחצי חודשים ב1 לנומבר.

היישר מהחוף המזרחי של ארה"ב,היא נרשמה כקשישה לאספנות אך למעשה הוא בועטת ומבלה כמו עלמה פרועה בשנות העשרה של חיה.

קצת נתונים יבשים:

שנת 85 עם מנוע TPI

גיר ידני עם אובר דרייב 3+4

בערך-240-235סוסים (בעזרת הסרת הממיר+צנרת משודרגת+פילטר פתוח וספר תפילין)

330 פאונדים של מומנט! לא יודע כמה זה בקג"מ אבל זה מלא.

0-100 לא נסיתי אבל הסברה הרוחוות בין הדתות וגם אצל המאטפיסקאית של נאס"א באיזור ה6 שניות.

מהירות סופית אם יש לך ביצים בערך 250 קמ"ש.

משקל עצמי לפני השיט שאני נוטה להשאיר ברכב ותמיד שוכח להוציא, 1400 קילו (מפתח ברגים,משפקי שמש ישנות,נעלי עקב ליציאות,ערכת איפור,WD40 וכו)

יד :3

נסועה:49500 מייל

תא נוסעים-

מאוד תקופתי! אני מאוד אוהב באופן אישי ובכלל תא הנוסעים אצלי ספציפים שמור היטב מלבד ריפוד הגג שמעט נופל-כיסאות מאוד נוחים עם תמיכה טובה בצדדים,אפשר לקרוא להם "באקטים" מתכווננים חשמלית,תנוחת הישיבה לא רעה ומאפשרת ראות מעולה החוצה כאשר מהר מאוד רוכשים ביטחון להעביר את הדבר האמרקאי הזה בין מעברים צרים וחניות ברוורס. אך עם זאת היא עדיין נמוכה עם טוסיק ברצפה.

ההגה מאוד מוזר עם אחיזה ב9 ו 3 אך מתרגלים לזה דיי מהר ,שאר האינסצטורמנטים מרגישים טובים עם איכות בנייה מפתיעה מאוד להתחשב שמדובר באמריקאית בת 31 ,לדעתי היא עולה על איכות ההרכבה של זאתי משנות ה90.

שאר פינוקים מודרנים -הגה כוח,מזגן מקפיא,מראות חלונות ומושבים חשמליים הופכים את הקורבט הזאת בעצם לרכב עירוני מעולה! NOT!

דבר ראשון,קלאץ' כבד לאללה,אומנם התרגלתי (ובעיקר התרגלתי לתכנן נסיעות שלא בפקקים) אין איפה לשים את רגל שמאל,אין מקומות איכסון בתא הנוסעים (אבל יש מחזיק כוסות )רדיוס סיבוב פרסה של מיכלית נפט וחיבה לפסי האטה כמו חיבה של ילדה יזידית ללוחם דאעש.

חוץ מזה זה באמת הונדה סיוויק.

אך בגדול אחרי שמוצאים מהראש את הדרישות המודרניות,וחוזרים אחורה בזמן,באמת שלנייד את הקורבט הזאת בתוך העיר זה לא כזה נורא.

דברים שאני אוהב לעשות בעיר-

לילה- רמזורים,אני מרגיש קצת כמו חוליגן\דושבג ,אני ראשון ברמזור אין אף אחד מסביבי אולי איזה נהג מונית מנומנם דרום תל אביב הילוך ראשון...אתם כבר יכולים לשמוע את הקולות של הצמיגים ורעש V8 עולה במעלה הסל"ד כאשר הישבן מתנענע קלות ומזנק אל הרמזור הבא. הצחקחוק והחיוך הדיבלי שנפתח לי על הפרצוף שווה הכל.

ובימים אביבים \חורפיים נעימים להוריד את הגג ולשייט בדרך נמיר על 60-50 למשוך מעט הילוכים כדי לשמוע את הסאונד הממיס של המפלצת מקדימה עם הצנרת המשודגרת ורוח בשיער שמש בעיניים .עושה טוב לנשמה ,וגם קצת לאגו שההיא עם הפיאט 500 מחייכת לעברך (וחושבת לעצמה איזה "איזה זין קטן,מי צריך רכב בולט כזה")

אפרופו זה,שלא תהיה לכם אשלייה,התשומת לב היחידה שאני מקבל זה מגברים בגיל העמידה.

אז לסיכום נהיגה נסבלת בעיר כל עוד לא מדובר על נהיגה עירונית קשוחה של ממש,היא אפילו מהנה.

על הכביש המהיר הדבר הזה עם צריכת הדלק ה"פריוסית" משהו שלו מתחיל להרגיש פחות דינוזאורי ויותר כמו רכב GT נעים . שיוט נעים ה120 בסל"ד רגוע על כביש נורמלי היא מאוד נינחה,סאונד המנוע מאוד נעים לאוזן גם לאורך זמן ,רעשי רוח יחסית לרכב של GM משנות ה80 ממש על כיפאק ואחרי כיווני פורנט ואיזונים היא מרגישה פשוט נהדרת ומודרנית.

החוויה יכולה להשתנות קצת בלי הגג,אומנם הרוח בשיער אבל במהירות של מעל 120 היא גם בכל תא הנוסעים שזה ממש כיף לנסיעה מתל אביב לרעננה,אבל לא יותר מזה.

ניהוג-

בפניות-לא,פשוט לא . שלדה רכה,מתילים משנות ה50 אין בקרות אחיזה,אין ABS יש רק אלוהים בשמים (ואני בכלל חילוני) דווקא ההגה מוסר פידבק לא רע .

עם זאת,מאחר וכל כך לשבור אחיזה ,ההזדמנות לזרוק קצת טוסיק במיהרות נמוכה תמיד קורצת.

 

קו ישר- או כן! היא טסה ומה שכיף שמאחר ומדובר במנוע עתיר סמק ומומנט כל תחושת האצה מרגישה כאילו מדובר במנוע חזק בהרבה,גם הגיר הידני עם יחסי העברה קצרים מוסיפים לחוויה וכמובן הסאונד הסקסי שלה,שהוא נפתח איפשהו ב2600-2800 סל"ד JOY HO JOY!

 

תיבת הילוכים-אז ככה יש לי למעשה 7 הילוכים,לקח לי זמן להתרגל אלהם אבל כן זמן כמו 7 .

הילוך ראשון רגיל,ואז 2-3-4 בעלי מצב קצר או מצב אובר דרייב ,בתכלס בעיר אני במצב רגיל ובכביש המהיר אני מושך את רביעי או שלישי ואז מכניס לאובר דרייב,בהתחלה לקח לי זמן להתרגל אך לאחר חודש התחלתי להתחבר לשיטה היום זה נראה לי כל כך הגיוני. לגבי תחושת העברות עצמן,פשוט תענוג מדובר במהלך ארוך ומעט איתי,אך יש איזושהי תחושה כאשר ההילוך נכנס למקום כמו של רובה שנדרך (כן כן אנלוגיה חרושה ,אבל נכונה) כיף גדול!

 

אמינות-אני משתמש בה כמעט יום יום,נוסע להורים ברעננה,ירושלים,נסיעות אורבניות בתוך תל אביב נוסע רגוע,נוסע חזק בנתיים 6000 קילומטר. טפו טפו. הכל סבבה מערכת חשמל,קירור,הצתה מנוע,בלמים רעשים הכל פיקס.

מה שהיה צריך להחליף בקטנה עשיתי מיד עם קבלת הרכב. עלויות האחזקה יחסית זולות במיוחד אם מזמינים חלקים מחו"ל ויש רכב נוסף בבית JUST IN CASE שצריך להעמיד את הרכב למספר ימים.לשמחתי טרם הייתי במצב הזה.

ואני מוצא את עצמי משתמש בקורבט הזקנה הזאת הרבה יותר מאשר חשבתי.

 

 

סיכום-טונה של רכב עם מעט הקרבה של מודרניות ,שימושית לאללה במיוחד בגירסא אוטומטית. תחזוקה יחיסית זולה עם אמינות טובה ובשילוב עם רכב דיי פשוט בפן הטכנולוגי וכיף גדול כל נסיעה היא חוויה (ואני מאלה שמתעממים מהר) כן היא פונה לא משהו בכלל,וכן היא מתרסקת בבורות בכביש שעוד שניה השינים שלך יוצאות מהפה. אבל היא מפצה על זה בכל כך הרבה אופי של מתבגרת מופרעת וסקסיות מדליקה בטירוף.

 

תמונות:

 

[ATTACH=CONFIG]457458[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]457459[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]457460[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]457461[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]457462[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]457463[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]457464[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]457465[/ATTACH]תודה לכל מי ששכנע אותי לעשות את הצעד המטומטם הזה,אני דביל מאושר.

תהנה מכל רגע. יפיופה אמיתית. 330 פאונד זה סביב 46.5 קג"מ שזה נאה בלשון המעטה. פנאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי בכלל רוצה לצאת מהבית לכביש לפני 9? רק פקקים.

 

עובדים מהבית ונגמר הסיפור - אומרים לבוס, מצטער קניתי קורבה אה ז"א קורבט - יש לי הגרשה שאפילו הוא יקבל את זה בחיוך.

 

פשוט תענוג של שרשור!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה, טוב שהלכת על ה-1985 ששופרה מאד לעומת ה-1984.

 

אתה יכול לקרוא מבחן (יותר כמו מבחנון) דרכים מדצמבר 1984 של R&T. העליתי אותו לאתר שאני כותב בו מדי פעם.

 

יפה לך. אחלה אתר, אני נהנה מהכתבות של פול נידרמאייר.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2923 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...