Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ידידי. אני מחזיק כבר כמעט 3 שנים בהונדה סייויק 1993.

רציתי לשאול כמה שאלות

 

קניתי את האוטו שלי ב243 אלף קילומטר. עשיתי לו טיפול 10K ב253 אלף קילומטר ועשיתי לו שוב טיפול 10K ב263 אלף קילומטר.

לעשות לו טיפול 10K גם ב273 אלף? או שנדרש לעשות טיפול אחר? איך זה עובד בעצם ברכבים כאלה ישנים?

פורסם

קצת קשה לדעת, מה ההיסטוריה של הרכב?

 

מה נחשב אצלך טיפול 10K?

 

אם הרכב אוטומטי, האם החלפת שמן גיר?

 

האם דאגת להחליף נוזל ברקס כל שנתיים?

 

מה לגבי נוזל קירור וטיימינג?

פורסם
אהלן ידידי. אני מחזיק כבר כמעט 3 שנים בהונדה סייויק 1993.

רציתי לשאול כמה שאלות

 

קניתי את האוטו שלי ב243 אלף קילומטר. עשיתי לו טיפול 10K ב253 אלף קילומטר ועשיתי לו שוב טיפול 10K ב263 אלף קילומטר.

לעשות לו טיפול 10K גם ב273 אלף? או שנדרש לעשות טיפול אחר? איך זה עובד בעצם ברכבים כאלה ישנים?

 

שנתון כזה אין ממש "שגרת טיפולים רגילה"

אתה עוקב אחרי מצב בלאיי הרכב ,בעיקרון יש רשימה לדברים רגילים .

שמן+פילטר שמן עד 10K ,פילטר אוויר כל 10K\15\20 תלוי איך הוא נראה . ,מים של המיועדים לרכב עד 30K ,שמן גיר עד 50K ,פלאגים ההעדפה שלי כל 20K .שמן ברקסים לפי המראה האם נקי (שקוף) .

מצב ברקסים ,צמיגים .מתי עשה טיימינג ?

שאר הדברים כמו חוטי הצתה שמחזיקים בדרך כלל איזה 100 אלף ,מצב הבולמים ושאר חלקי הפרונט.

קיצר חחח הכל תלוי במצב הרכב ורצונך לשמר אותו לנוחותך.

פורסם

אתה כל 10 אלף עושה טיפול וזה בסדר גמור לרכב ישן שכזה. אם הפלאגים רגילים ולא ארידיום אז כל 2 טיפולים תחליף אותם. מעבר לזה תבדוק בלאי טבעי של מיכלולים ברכב.

פורסם

אם אתה שם פילטר אוויר מקורי או תחליפי איכותי תחליף אותו בדומה לדרישה שהייתה ב- 93'.

נוזל בלם (ולא שמן בלמים) - תחליף כל שנתיים או 30K מכל המערכת, בלי קשר לצבע.

שמן מנוע ופילטר תמשיך כל 10K.

לגבי נוזל קירור ושאר הדברים - תחליף לפי שהיצרן קבע עם החמרה קלה . (זה לפחות מה שהייתי עושה)

רועי

×
×
  • תוכן חדש...