Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפורד פיאסטה 2011 שקנינו לפני שנה וחודשיים אחרי חיפוש ארוך עברה תאונה והורדה מהכביש לפני כמה ימים.

עוד שבועיים אנחנו צריכים להחזיר לחברת הביטוח את הרכב החלופי וצריכים למצוא רכב כויפה שעה אחת קודם.

הפיאסטה בסה"כ עשתה את שלה ועמדה בכל הציפיות פרט לזה שהמחירון שלה ירד מאוד בשנה האחרונה מעבר למה שצפיתי (מ 53,000 ל 40,000 תוך שנה וחודשיים) מה שמביא אותי לחשוב שאולי עדיף למצוא רכב ששומר טוב יותר על המחיר עם היתרונות של הפיאסטה.

הרכב משמש לנסיעה משולבת 50/50 סביב 15,000 ק"מ בשנה.

חשוב- בטיחות, צריכת דלק 1:11 צפונה, עלות תחזוקה סבירה, נסיעה טובה (מנוע לא חלש מידי) וסחירות.

הרכבים שחשבתי עליה (בדיוק כמו לפני שנה) הם איביזה (2011), ריו הצבאק (2012), סוויפט (2009) וקורסה (2011).

האם שווה לשנות את הבחירה וללכת על רכב אחר או להישאר עם הפיאסטה? בכל מקרה אשמח אם מישהו יעשה לי סדר ברשימת הרכבים ויעזור לי להוציא מהרשימה מה שלא בכיוון.

תודה :)

פורסם

כול רכב מאבד מחיר,היחידים ששומרים הם הגאז והיאריס.

הגאז מאוד מרווחת מאחור עם אמינות טובה,בזכות תא מטען שהוא 5 דלתות מתקבל רכב מאוד פרקטי.

היאריס גם האמת מרווחת מאחור,אבל לפני מתיחת פנים מרגישה די זולה בפנים בגלל הדיפונים.

איביזה זריזה מאוד יותר מהיאריס והגאז,אבל בגלל הגיר דווקא לא הייתי קונה מהשנים הראשונות.

הריו גם מרווחת מאחור,מושבים אוחזים,אבל לי הרגישה קשיחה בעיר,כמובן היא היא בגלל תיבה 4 הילוכים ומנוע 1.4 היא לא זריזה במיוחד ולא ממש חיסכונית.

הסוויפט יחסית חיסכונית,אמינות טובה ושומרת לא רע על המחיר,אבל קח בחשבון תא מטען הכי קטן בקטגוריה.

אני חושב שאם שמירת ערך משחקת תפקיד חשוב,זה הייתי מחפש גאז.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה על העזרה. אני רק אחדד , ברור לי שכל רכב מאבד ממחירו- לי רק חשוב לא לקנות רכב עם שוק יד שנייה גרוע שמהחירון שלו צולל כמו ששמעתי למשל על האופל קורסה שנחשב רכב טוב אבל עם שוק גרוע.

אני רוצה להתמקד ברכבים שרשמתי כי הרכב צריך להיות של האישה והצורה מאוד חשובה לה לכן זאת הרשימה הסופית של הרכבים.

פורסם

אם כךף לדעתי הסוזוקי תתאים לכם לדרישות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תפתח יד 2 ותראה מה הולך בשוק, יאריס/ג'אזז וסוויפט שומרות מחירון טוב, מה שאומר שכנראה שנתון 2011 לא יכנס בתקציב. איביזה לא שומרת מחירון והשוק מוצף...

×
×
  • תוכן חדש...