Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופרמיני + / הצ'בק - תקציב של 60-70K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על שנתון 2011 או 2012 של המגאן.

 

וכן, זה משאיר אותי עם המזרח (לא שיש בזה משהו רע).

והבחירה היא כנראה בין הקיה ריו (שכרגע נטיית הלב, גם של אשתי היא ללכת עליה), לבין אוריס או i30.

 

ה i-20 שהיתה לי עד עכשיו עשתה את העבודה בצורה מצויינת, רק שהיא היתה קצת ספרטנית, לא מאוד מפנקת, לא מאוד חסכונית בדלק, לא מאוד מרווחת. כל אחת מהאופציות שהעליתי תשדרג את הרכב לעומת ה-i-20 לפחות באספקט אחד (כן, גם אם היא תהיה מהמזרח).

פורסם

אההה מעניין... אנחנו רכשנו שנת 2014. גם כן הגסרה בגבוהה ביותר.. הבנתי שהמנוע והגיר שאצלי נכנסו מאוחר יותר למגאן.

לקח להם זמן לההחליף ליחידה קומפלט של ניסן.. כך שרק מ 2013 ניתן למצוא את השילוב הזה. אני מקווה שגיר הזה לא יעשה בעיות עם המחשב כפי שתארת :)

 

כמו כן ברור מאד שכל אחד מהרכבים שתארת ישדרג אותכם!

 

בהצלחה!

Alfa 159 TBi

×
×
  • תוכן חדש...