Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מחר על הבוקר אני עושה טיפול לשני רכבים זהים

שני קורולות 2001

 

מחליף גם אנטי פריז

לאחת מהם אני מחליף אטם מכסה שסתומים

 

את האמת חוץ מהחלפה של פלאגים לא יצא לי לרוקן שמן

ולהחליף פילטר שמן

ראיתי סרטונים מייוטיוב , וכך גם למדתי איך להחליף את הגומיה של המכסה שסתומים

 

יש לי כמה שאלות לגבי ביצוע העבודה

שאלה ראשונה היא הבטיחות

יש לי שני ג'קים האם זה יהיה בסדר לשים ג'ק בכל פינה בגלגל? להרים רק את הפרונט של הרכב?

אין לי בוקים , אבל אני יכול לארגן עוד שני ג'קים ולשים בעצם שני ג'קים בכל פינה

אני פשוט עובד בגינה , בית פרטי אז יותר נוח לי (השקט) מאשר לעלות על מדרכות

 

הקוטב השלילי (המינוס)

חובה לנתק ? או שבסדר גם לעבוד ככה? , כי שמתי לב במוסכים אף פעם לא מנתקים

רק מתי שעובדים עם רתכת

כי הבנתי שזה יכול לפגוע באלטרנטור ,

 

יש עוד דברים שאני צריך לקחת בחשבון ?.

פורסם

לא.

אל תיכנס עם הג׳קים הפשוטים מתחת לרכב.

תשיג או תקנה בוקים או תפנה לכנופייה אם ישמחו לעזור.

 

בטיפול שאתה עושה אין צורך לנתק את המינוס.

פורסם
לא.

אל תיכנס עם הג׳קים הפשוטים מתחת לרכב.

תשיג או תקנה בוקים או תפנה לכנופייה אם ישמחו לעזור.

 

בטיפול שאתה עושה אין צורך לנתק את המינוס.

 

פשוט קצת לחוץ לי כל השבוע אני עסוק ויש לי מחר על הבוקר זמן פנוי , גם עם שני ג'קים יש סיכון?

פורסם

הג׳ק בנוי להחלפת גלגל בלבד, אין לו בסיס רחב וחזק. אני עם 2 בוקים וג׳ק עגלה חושש תמיד להיכנס מתחת לרכב.

בטיחות לפני הכל.

יש גם באוטודיפו בוקים(הם פתוחים בשבת), או שתבקש כאן בפורום להשאיל.

פורסם

ג׳ק מטיבעו הוא מכלול שנועד לעלות ולרדת, הוא נועד לעמוד תחת עומס לאורך זמן רב.

קנה או תשאיל בוקים ואל תחפש קיצורי דרך

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...