Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

החלטתי להחליף ארבעה צמיגים, ועשיתי סקר שוק באינטרנט,

מהר מאוד הומלץ לי לפנות לאתר "אוטו טייר", אתר מכירת צמיגים,

דיברתי עם נציג בשם דוד שובל, שדאג להסביר לי על סוגי הצמיגים ולהמליץ על מה כדאי,

בסופו של דבר בחרתי בארבעה צמיגי Goodyear EffiecientGrip Performance במידה 215.45.16 לאיביזה שלי,

הנציג נתן לי שלל פנצ'ריות באיזור לבחירה והמליץ על "מנשקו צמיגים" שבאשדוד ברחוב "הנחושת 33",

למחרת התקשר הנציג והודיע לי שהצמיגים מחכים לי בפנצ'ריה,

הגעתי היום ובניגוד להרבה פנצ'ריות ומוסכים שיצא לי לבקר בהם, היית אווירה מאוד טובה, צחוקים מוזיקה ואנשים שמחים,

קיבלתי שירות מאחד בשם מיכאל, עבד מהר ויעיל ועשה עבודה מצויינת, יצאתי מרוצה.

 

המחיר ששילמתי לאוטו טייר הוא 2200 ש"ח כולל מע"מ, התקנה איזון והכל.

ממליץ!

 

2.jpg

 

שבת שלום.

עריכה אחרונה על ידי MichaelCohen

Seat Ibiza FR

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מצטרף להמלצה על אוטו טייר!

אחרי שהבנתי שבפנצ'ריה הקבועה שלי שבעים מידי (נתתי להם 5! הזדמנויות - פעמיים הגעתי למקום במטרה להחליף ו-3 פעמים התקשרתי לברר מלאי, תמיד נגמר ב"תשאיר טלפון, נחזור אליך" ולא חוזרים), חיפוש בגוגל הוביל אותי לאוטו טייר - כמה קליקים באתר וכעבור דקה הטלפון מצלצל כדי לקחת ממני הזמנה.

כל תהליך הקניה היה הרבה יותר נעים ממה שאני רגיל בד"כ, בלי רעש של פטישי אוויר וצעקות ברקע, כשאמרו שיחזרו אלי (שאלתי לגבי תאריך ייצור) אשכרה חזרו כעבור מספר דקות - ובסוף הקניה קיבלתי את כל הפרטים למייל.

 

למחרת עדכנו אותי שהצמיגים הגיעו לפנצ'ריה שבחרתי, ויום לאחר מכן עשו לי follow up לראות אם אני מרוצה מההתקנה :mm_yeah:

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

מחזק את ההמלצה, לפני שלושה שבועות רכשתי דרך האתר לאחר שיחה עם דוד 4 צמיגים של קונטיננטל לרכב היונדאי שלי, בחור מנומס נורא ומקצועי בטירוף- הצמיגים המתינו לי ביום ובשעה שבקשתי בפנצ'ריה בבני ברק.

הכל עבד כמו שעון והמחיר כלל את הכל(הצמיגים(כמובן), ונטילים, התקנה ואיזון) בלי שום הפתעות במחיר.

בערך שבועיים לאחר הרכישה הגיעה חשבונית מסודרת בדואר, ועד אז אז היה לי מייל עם אישור הרכישה בעל כל הפרטים.

סה"כ חוויה חיובית ביותר, נוחה מאוד ומבחינת מחיר- לפחות מהמחירים שאני נתקלתי בהם בסקר השוק שבצעתי, היו מצוינים!

מחירים טובים ושירות מקצועי ואמין, לא יודע מה עוד ניתן לבקש- ממליץ בחום!

 

המחיר ששילמתי עבור ארבעת הצמיגים של חברת Continental דגם ContiEcoContact5 הינו 1350 ש"ח כולל מע"מ.

עריכה אחרונה על ידי ranemil25
×
×
  • תוכן חדש...