Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאוורר עובד קבוע

אחד אומר צריך להחליף גם מאוורר וגם יוניט ואחד אומר רק יוניט

מה דעתכם?

בתודה מראש מירית.

פורסם

בכלל לא בטוח!

הרכב אצלך הרבה זמן?

לדעתי זה רק טרמוסטט או יוניט חום

אבל אם אתה לא מכיר את הרכב אז יכול להיות שחיברו מאוורר שיעבוד קבוע בגלל בעיות חום אבל תסביר תמצב וכמו שמרק אמר פרטי רכב ונדע לעזור בעיקר מרק התותח הסה שעוזר לי הרבה

פורסם

גם יעזור אם תספר אם זה התחיל ככה פתאום, דבר המצביע יותר לכיוון יוניט חום, או שכך קיבלת את האוטו, שמצביע גם לכיוון שמישהו סגר את המגעים שיהיה דלוק קבוע.

בכל מקרה זה לא דורש החלפת מאוורר.

וטוב שאתה מטפל בזה.

פורסם (נערך)

זו בחורה שאפילו הזדהתה בשם הפרטי. למה כולם פונים בלשון זכר?!

 

אין סיבה להחליף מאוורר כל עוד הוא עובד תקין(גם אם זה קבוע).

במידה וחום המנוע תקין והפעלת המאוורר אכן מנוהלת על ידי יוניט ולא על ידי מחשב, ישנה הסתברות גבוהה שהחלפת יוניט תפתור את הבעיה.

כתבת לפני חודש שהחליפו לך בקר חשמלי, להבנתי זה הוא היוניט. אבל גם אם אני טועה, מה אומר המוסך על כך שזה לא עזר בכלום?

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
זו בחורה שאפילו הזדהתה בשם הפרטי. למה כולם פונים בלשון זכר?! - עד שלא הוכח אחרת אני מתייחס לכולם כגברים. :oops:

 

אין סיבה להחליף מאוורר כל עוד הוא עובד תקין(גם אם זה קבוע).

במידה וחום המנוע תקין והפעלת המאוורר אכן מנוהלת על ידי יוניט ולא על ידי מחשב, ישנה הסתברות גבוהה שהחלפת יוניט תפתור את הבעיה.

כתבת לפני חודש שהחליפו לך בקר חשמלי, להבנתי זה הוא היוניט. אבל גם אם אני טועה, מה אומר המוסך על כך שזה לא עזר בכלום?

מודול הבקרה (בקר חשמלי) זה לא יוניט (חיישן טמפ'). מודול הבקרה צמוד למאוורר החשמלי וחיישן טמפ' מנטר את טמפ' נוזל הקירור והמידע המתקבל מחיישן טמפ' מעבד מחשב ניהול מנוע.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
מאזדה 5 שנת 2008

תודה רבה

חבר יקר, אני מציע שתפנה למוסך אורן בחולון או זיסו בת"א בכדי לקבל הצעת מחיר נוספת לאחר סריקת תקלות ממוחשבת.

 

הבעיה שאתה מתאר עלולה לקרות מכמה סיבות:

 

1. מודול בקרה תקול.

2. ממסר של המאוורר תקול.

3. חיישן טמפ' תקול.

4. קצר חשמלי או נתק בחיווט החשמלי.

5. חוסר בנוזל קירור.

ועוד...

איזה כייף לי :)

פורסם
מאוורר עובד קבוע

אחד אומר צריך להחליף גם מאוורר וגם יוניט ואחד אומר רק יוניט

מה דעתכם?

בתודה מראש מירית.

עובד קבוע באמת או רק לאחר הדלקת סוויץ' גם כאשר המנוע קר?

פורסם

אני לא חושב שצריך להחליף את המאוורר עצמו, אלא אם כן מצאובו כשל פנימי או בעיה מכנית אחרת ובכל מקרה אם התקלה קבועה לא צריך הרבה יותר מידי זמן כדי למצוא מה גורם לה.

×
×
  • תוכן חדש...