Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שברולט מאליבו 2006 , לא היו בעיות עם המזגן אף פעם .

היום במהלך הנסיעה ניסיתי לשנות את מצב האוורור על ידי בורר המצבים - ללא תגובה .

ניסיתי להפעיל קירור - אין תגובה .

לחצתי על הכפתור שמזרים אוויר מבחוץ - אין תגובה ( הנורה לא נדלקת )

לחצתי על הכפתור שמכניס אוויר מבפנים - אין תגובה ( הנורה לא נדלקת )

אני תקוע עם המצב שנסעתי איתו עד עכשיו , מבלי אפשרות לשנות אותו .

כמו כן יש לציין שמכל הכפתורים - הכפתור של הפשרת האדים פועל והנורה שלו נדלקת !

כמו כן זה קרה ממש היום ! כי זכור לי השבוע שזה כן עבד !

לצורך המחשה אני מצרף תמונה אומנם לא של הדגם שלי אבל הכפתורים ובוררי המצב - זהים !

 

1111111111.jpg

 

נ.ב

היום בצהריים נכנסתי לרכב והשעון של הצג הראה שעה לא נכונה ( לא קרה מעולם ) .

יש קשר בין הדברים ?

 

תודה מראש !

פורסם

במידה ואתה מסוגל לבדוק פיוזים התחל משם צריך להיות לך 3 תאי פיוזים ברכב או לפחות 2 בהצלחה בחיפוש הפיוז הלא תקין

הרכב נמכר ועכשיו יש חלקים למכירה

פורסם

היי,

גם לי היה מליבו 2006 וגם אותה הבעיה שהסתיימה שפיוז /2 לא תקינים אז ככה :

מקווה שיש לך נורת ביקורת כדי לעבור על הפיוזים

יש לך תא פיוזים ראשון מצד ימין למצבר באותה הקופסה

הקופסא השנייה בצד הנוסע יש פלסטיק מצד שמאל שמתפרק במשיכה תפוס ע"י סקוטצ'

והקופסא השלישית בתא המטען בצד שמאל תפתח את הבד המרובע תיהיה לך שם קופסא.

אם תצטרך עזרה כלשהי בנורת ביקורת או אפילו תוכל להגיע אליי אעשה לך את זה בכיף .

אני באר שבעי - 0556664859 - משה

×
×
  • תוכן חדש...